abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37278502
maar ik heb geen zin meer in ruzie en gezijk!
alleen hoorde ik laatst, post pas iets, als het ook echt de waarheid is of laat geen dingen weg...
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
pi_37278529
[ Doe maar niet ]

[ Bericht 43% gewijzigd door BE op 25-04-2006 14:06:22 ]
pi_37278559
maar door zijn verhaal lijkt t net of mn ouders alles gedaan hebben, en door mijn verhaal lijkt t net of hij alles gedaan heeft...
er zijn meerdere mensen in betrokken geraakt, en er hebben ook meerde mensen schuld ik ook!
dus als er iets verteld is, heeft t altijd meerdere staartjes...
05-09-2006!
pi_37278585
[reactie op edit]

[ Bericht 95% gewijzigd door BE op 25-04-2006 14:04:36 ]
05-09-2006!
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:06:06 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37278650
Het laatste over een weer ge-ok weggehaald. Het is nog altijd een tamelijk serieus topic van de TS.
Verder denk ik dat het wel handig is als Baloetjuh idd hier verder niet meer reageert want een van de policy regels in R&P is dat prive vetes niet online worden uitgevochten.
pi_37278682
Ja vind je het gek als je vreemdgaat, sukkel
pi_37278734
Daar ga je TS....
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_37278771
Baloetjuh, jij hebt niks verkeerds gedaan... het is een beetje rot dat juist jij kennelijk je het rotste gaat voelen, vanwege het gedrag van mensen om je heen, zowel je ouders als je ex-vriend.

m<aar mensen kunnen heel hard zijn en houden veelal weinig rekening met de gevoelens van anderen (inclusief de posters hier) ... je kunt er weinig aan doen om je te waarborgen niet door anderen gekwetst te worden, behalve dat je hgewoon zelf je eigen keuzes moet maken en niet de verantwordelijkheid voor de fouten van anderen op je te nemen...

Uiteindelijk merken mensen toch wel dat er dingen miszitten en des te meer je wilt 'verstoppen', des te makkelijker maak je het anderen zelf mogelijke foute conclusies te trekken.

Iig hoop ik dat de Topicstarter zich in ieder geval flink gaat schamen, en verder zijn ex-vriendin niet meer lastigvalt met zijn rotgedrag en eens bij zichzelf te rade gaat ...
de fout ligt hier toch écht grotendeels bij hemzelf.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:10:40 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37278792
Idd kan de TS nu maar beter stilletjes afdruipen. Het is inmiddels ook niet echt meer een vraag waarom die ouders zo argwanend zijn richting de TS.
pi_37278797
En hier dan maar weer het bewijs van wat ik altijd al roep:

- Iedereen neemt maar klakkeloos aan wat topicstarters zeggen. Nu blijkt weer dat ook deze topicstarter zelf gewoon hardstikke schuldig is. Schoonouders houden er nou eenmaal niet van als je hun dochter belazerd. Raar he? En dan die bedreigingen
Baloetjuh; ik denk dat je veel beter af bent zonder die mafkees! Je verdient iemand die respectvol met je omgaat, en vreemdgaan en het bedreigen van ouders en broertjes valt daar niet zonder. Case closed.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_37278854
Nou is de aap uit de mouw, dus laten we maar eens wachten op een reactie!
pi_37278874
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
Idd kan de TS nu maar beter stilletjes afdruipen. Het is inmiddels ook niet echt meer een vraag waarom die ouders zo argwanend zijn richting de TS.
Wel een prachtig topic dit, want een van de weinigen in R&P waar je een verhaal van 2 kanten hoort.
Veruit de meeste mensen nemen de verhalen hier klakkeloos voor waar aan. Ik doe dat dus niet, en hier is een keihard bewijs waarom.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:13:41 #63
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_37278887
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:

- Iedereen neemt maar klakkeloos aan wat topicstarters zeggen.
Now that's an insult . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_37278939
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:

- Iedereen neemt maar klakkeloos aan wat topicstarters zeggen. Nu blijkt weer dat ook deze topicstarter zelf gewoon hardstikke schuldig is.
ja dat is wel raar inderdaad. Dat deed ik ook bij jou, dat had ik inderdaad niet moeten doen....
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_37278940
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:13 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Now that's an insult . .
Oke oke veruit de meeste mensen dan.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:19:35 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37279103
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:15 schreef zwaaibaai het volgende:
ja dat is wel raar inderdaad. Dat deed ik ook bij jou, dat had ik inderdaad niet moeten doen....

Oh, en voor A_N, ik denk dat er genoeg mensen zijn die niet zomaar alles klakkeloos aannemen wat er gezegd word.
Maar dat is overigens ook de discussie hier niet.

Dus graag terug on-topic!
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:20:56 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37279139
Brighteyes neemt me de woorden uit de mond .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37279170
Eliminator20, nu je verhaal opnieuw, maar dan de waarheid
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_37279483
Ik heb geen zin om hier over internet ruzie te gaan maken. Jammer dat ze geen woord rept over wat haar ouders heeft gedaan, maar wat ik heb gedaan. Ze heeft gelijk, ik ben stom geweest door 2 x vreemd te gaan...

Maar goed, mijn bedoeling was om mijn gevoel even van me af te schrijven, niet om weeer aangevallen te worden...

slotje dus
pi_37279495
Baloetjuh, hij is je niet waard. Wat een eikel.
pi_37279566
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:32 schreef Eliminator20 het volgende:
Ik heb geen zin om hier over internet ruzie te gaan maken. Jammer dat ze geen woord rept over wat haar ouders heeft gedaan, maar wat ik heb gedaan. Ze heeft gelijk, ik ben stom geweest door 2 x vreemd te gaan...

Maar goed, mijn bedoeling was om mijn gevoel even van me af te schrijven, niet om weeer aangevallen te worden...

slotje dus
LOL grappig :' ), is dat je officiele statement?
pi_37279571
Eliminator, vertel dan wat haar ouders gedaan hebben.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:36:11 #73
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_37279610
quote:

slotje dus
Als je dat bij mijn dochter had geflikt, zou je blij mogen zijn als je geen schot hagel in je reet had de eerstvolgende keer dat je voor de deur stond .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_37279636
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Baloetjuh, hij is je niet waard. Wat een eikel.
Baloetjuh, ik denk dat jij veel beter verdient dan TS..... Probeer het af te sluiten en zo snel mogelijk de draad weer op te pakken zou ik zeggen (ook al is het makkelijker gezegd dan gedaan).
Je bent beter af zonder hem!

(Ik spreek uit ervaring m.b.t. het bedrog-gedeelte)
Assumption is the mother of all f***-ups
pi_37279681
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

LOL grappig :' ), is dat je officiele statement?
Ben aan het werk
pi_37279715
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:38 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Ben aan het werk
Reageer dan niet en wacht tot vanavond om een echte statement te doen
burgerweeshuis
pi_37280100
jerry jerry jerry!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_37280142
Tja geen hand vol maar een land vol
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:56:30 #79
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_37280232
Grappig dit...je wist zelf verdomd goed dat je de schuldige was...anders had je dit kleine feitje er ook wel even bij vermeld, in plaats van de schuld op haar ouders af te schuiven.

Over dat jullie zonder haar ouders het wel hadden kunnen uitwerken..de eerste keer toen je vreemd was gegaan lukte het blijkbaar ook niet dus..kan me voorstellen dat men aan je begint te twijfelen.
pi_37280301
Het is nu wachten tot de moeder zich registreert op Fok.
pi_37280582
quote:

Jammer dat ze geen woord rept over wat haar ouders heeft gedaan, maar wat ik heb gedaan.
Dat haar ouders ook evenmin helemaal vrij van fouten zijn, dat zal ook wel degelijk duidelijk zijn en ik hoop voor dat meisje dat ze iig ook een beetje afstand kan nemen van haar ouders, of minstens die ouders inzien dat die ook enorm fout gezeten hebben ..

Maar dat heeft niks te maken, en is zeker geen 'excuus' voor jouw fouten: 'Two wrongs don't make a right'
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_37281224
Maar waren die ouders nou zo argwanend VOOR of NADAT jij 2x was vreemdgegaan? Als ze het er voor waren dan hadden ze blijkbaar gelijk met betrekking tot wat er te verwachten viel, en als ze het waren nadat je was vreemdgegaan hadden ze ook gelijk.

De vraag is nu nog; WAT o wat hebben die ouders gedaan dat zo verschrikkelijk was en wat was de aanleiding voor hun daartoe, ofwel; was het voor of na het vreemdgaan.
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:29:21 #83
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_37281267
@ TS......

Jammer dat het zo voor je moet lopen....
Denk dat jij eerst maar eens heel goed moet nadenken over hoe jij in elkaar zit.
Zoals je het hier verteld is het alsof jij meer slachtoffer bent van de situatie,
Zoals je zelf weet is dat niet het geval... je hebt veel hiervan zelf veroorzaakt.
knap van je EX dat ze toch nog van je houd ook al nadat je bent vreemd gegaan.

in mijn bescheide mening.....Meisje van 19 laat dit 23 kereltje achter je.
verwerk je pijn, de lente komt eraan en leer opnieuw te leven.
Kereltje van 23 eerst denken dan doen.....scheelt je een hoop ellende.
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:33:16 #84
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37281400
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:58 schreef Baloetjuh het volgende:
neehj laat maar open hoor...
ik reageer niet meer...
zal ik mn post ook verwijderen?
Hey, heb je zelf ook nog een mening of hoe zit het? Kies eens wat en blijf erbij. Ouders of ex.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_37281736
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:33 schreef Liewec het volgende:

[..]

Hey, heb je zelf ook nog een mening of hoe zit het? Kies eens wat en blijf erbij. Ouders of ex.
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Het laatste over een weer ge-ok weggehaald. Het is nog altijd een tamelijk serieus topic van de TS.
Verder denk ik dat het wel handig is als Baloetjuh idd hier verder niet meer reageert want een van de policy regels in R&P is dat prive vetes niet online worden uitgevochten.
maar goed! dan toch even een reactie op dit...
ik kies niet voor mn ex, en niet voor mn ouders...
ik ben nu druk opzoek naar een eigen huisje/ kamertje.
zodat ik dingetjes voor me zelf kan uitvogelen.
mijn ouders hebben inderdaad ook stomme dingen gedaan:
me VERBODEN contact met hem op te zoeken,
hun mening wel geven maar mijn mening negeren (ik mocht mijn mening niet eens vertellen)
en hem als schuldige aanwijzen. okeej hij was fout.
maar ik was ook geen lieverdje...
was alleen maar aan het schreeuwen of negeren...
zo praat je niets uit....
ik kon ook niet meer normaal denken,
vandaar dat ik de keuze had genomen om ff bij mn ouders weer in te trekken,
om weer ff rustig te kunnen nadenken,
maar daar dachten hun anders over...
ze wilde mij niet laten denken, ze wilden dat het stopte..
zonder dat ik er wat op in te brengen had...
maar ik stop weer....
ben ff aan t koken,

kom denk ik nog wel terug...
05-09-2006!
pi_37281804
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef Baloetjuh het volgende:

[..]

[..]

maar goed! dan toch even een reactie op dit...
ik kies niet voor mn ex, en niet voor mn ouders...
mijn ouders hebben inderdaad ook stomme dingen gedaan:
me VERBODEN contact met hem op te zoeken,
hun mening wel geven maar mijn mening negeren (ik mocht mijn mening niet eens vertellen)
en hem als schuldige aanwijzen. okeej hij was fout.
maar ik was ook geen lieverdje...
was alleen maar aan het schreeuwen of negeren...
zo praat je niets uit....
ik kon ook niet meer normaal denken,
vandaar dat ik de keuze had genomen om ff bij mn ouders weer in te trekken,
om weer ff rustig te kunnen nadenken,
maar daar dachten hun anders over...
ze wilde mij niet laten denken, ze wilden dat het stopte..
zonder dat ik er wat op in te brengen had...
maar ik stop weer....
ben ff aan t koken,

kom denk ik nog wel terug...
het lijkt me sowieso verstandig om even rust te nemen als ik het allemaal zo lees. Even op jezelf en je eigen leefsituatie concentreren en op orde brengen. Een relatie kan altijd nog.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_37281833
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef Baloetjuh
Klinkt verstandig! Succes ermee.
pi_37282080
ik wil meteen ook ff mn excuus aanbieden!
we hadden afgesproken geen contact meer met elkaar op te nemen!
maar nadat ik dit las, kwam er weer ff wat woede in me op!

ik had niet moeten reageren!
sorry daarvoor!
maar mn emoties gingen ff hun gang!
als eliminator het er mee eens is.
Slotje graag!

ik zou niet meer reageren!
tis allemaal al moeilijk genoeg!
hij heeft ook spijt van alles!
ik ook!
dr is al genoeg gebeurd!
dus ik sotp er mee!
ik reageer niet meer!

hij moest ook zn frustraties kwijt...
en ik had niet moeten reageren!
we hebben al te veel pijn gehad...
SORRY!
Slotje?
05-09-2006!
pi_37282481
Nu wel een slotje??

Vond het net leuk worden
MOKUM XXX RATED
pi_37282722
Ik sotp er ook mee.
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:36:12 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37283351
Slotje maar.
Mocht TS toch nog willen reageren, dan kan ie vragen om verwijdering van het slotje in het R&P Feedback topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')