Wel een prachtig topic dit, want een van de weinigen in R&P waar je een verhaal van 2 kanten hoort.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
Idd kan de TS nu maar beter stilletjes afdruipen. Het is inmiddels ook niet echt meer een vraag waarom die ouders zo argwanend zijn richting de TS.
Now that's an insultquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:
En hier dan maar weer het bewijs van wat ik altijd al roep:
- Iedereen neemt maar klakkeloos aan wat topicstarters zeggen.
ja dat is wel raar inderdaad. Dat deed ik ook bij jou, dat had ik inderdaad niet moeten doen....quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:
En hier dan maar weer het bewijs van wat ik altijd al roep:
- Iedereen neemt maar klakkeloos aan wat topicstarters zeggen. Nu blijkt weer dat ook deze topicstarter zelf gewoon hardstikke schuldig is.
Oke oke veruit de meeste mensen dan.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:15 schreef zwaaibaai het volgende:
ja dat is wel raar inderdaad. Dat deed ik ook bij jou, dat had ik inderdaad niet moeten doen....![]()
LOL grappig :' ), is dat je officiele statement?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:32 schreef Eliminator20 het volgende:
Ik heb geen zin om hier over internet ruzie te gaan maken. Jammer dat ze geen woord rept over wat haar ouders heeft gedaan, maar wat ik heb gedaan. Ze heeft gelijk, ik ben stom geweest door 2 x vreemd te gaan...
Maar goed, mijn bedoeling was om mijn gevoel even van me af te schrijven, niet om weeer aangevallen te worden...
slotje dus
Als je dat bij mijn dochter had geflikt, zou je blij mogen zijn als je geen schot hagel in je reet had de eerstvolgende keer dat je voor de deur stondquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:32 schreef Eliminator20 het volgende:
Ik heb geen zin om hier over internet ruzie te gaan maken. Jammer dat ze geen woord rept over wat haar ouders heeft gedaan, maar wat ik heb gedaan. Ze heeft gelijk, ik ben stom geweest door 2 x vreemd te gaan...
slotje dus
Baloetjuh, ik denk dat jij veel beter verdient dan TS..... Probeer het af te sluiten en zo snel mogelijk de draad weer op te pakken zou ik zeggen (ook al is het makkelijker gezegd dan gedaan).quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Baloetjuh, hij is je niet waard. Wat een eikel.
Ben aan het werkquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LOL grappig :' ), is dat je officiele statement?
Reageer dan niet en wacht tot vanavond om een echte statement te doenquote:
Dat haar ouders ook evenmin helemaal vrij van fouten zijn, dat zal ook wel degelijk duidelijk zijn en ik hoop voor dat meisje dat ze iig ook een beetje afstand kan nemen van haar ouders, of minstens die ouders inzien dat die ook enorm fout gezeten hebben ..quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:32 schreef Eliminator20 het volgende:
Jammer dat ze geen woord rept over wat haar ouders heeft gedaan, maar wat ik heb gedaan.
Hey, heb je zelf ook nog een mening of hoe zit het? Kies eens wat en blijf erbij. Ouders of ex.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:58 schreef Baloetjuh het volgende:
neehj laat maar open hoor...
ik reageer niet meer...
zal ik mn post ook verwijderen?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:33 schreef Liewec het volgende:
[..]
Hey, heb je zelf ook nog een mening of hoe zit het? Kies eens wat en blijf erbij. Ouders of ex.
maar goed! dan toch even een reactie op dit...quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Het laatste over een weer ge-ok weggehaald. Het is nog altijd een tamelijk serieus topic van de TS.
Verder denk ik dat het wel handig is als Baloetjuh idd hier verder niet meer reageert want een van de policy regels in R&P is dat prive vetes niet online worden uitgevochten.
het lijkt me sowieso verstandig om even rust te nemen als ik het allemaal zo lees. Even op jezelf en je eigen leefsituatie concentreren en op orde brengen. Een relatie kan altijd nog.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef Baloetjuh het volgende:
[..]
[..]
maar goed! dan toch even een reactie op dit...
ik kies niet voor mn ex, en niet voor mn ouders...
ik ben nu druk opzoek naar een eigen huisje/ kamertje.
zodat ik dingetjes voor me zelf kan uitvogelen.
mijn ouders hebben inderdaad ook stomme dingen gedaan:
me VERBODEN contact met hem op te zoeken,
hun mening wel geven maar mijn mening negeren (ik mocht mijn mening niet eens vertellen)
en hem als schuldige aanwijzen. okeej hij was fout.
maar ik was ook geen lieverdje...
was alleen maar aan het schreeuwen of negeren...
zo praat je niets uit....
ik kon ook niet meer normaal denken,
vandaar dat ik de keuze had genomen om ff bij mn ouders weer in te trekken,
om weer ff rustig te kunnen nadenken,
maar daar dachten hun anders over...
ze wilde mij niet laten denken, ze wilden dat het stopte..
zonder dat ik er wat op in te brengen had...
maar ik stop weer....
ben ff aan t koken,
kom denk ik nog wel terug...
Klinkt verstandig! Succes ermee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef Baloetjuh
ik ben nu druk opzoek naar een eigen huisje/ kamertje.
zodat ik dingetjes voor me zelf kan uitvogelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |