Je legt de verkeerde relaties.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:56 schreef Yeahinho het volgende:
Overmars homofiel...? Die foto van z'n vrouw - vandaag in de VI - vind ik anders toch niet verkeerd.
quote:Onwillige heup zit Overmars dwars
Geschreven op donderdag, 21 augustus om 12:05
De rentree van Marc Overmars bij Go Ahead Eagles is niet geheel vlekkeloos verlopen. De 35-jarige buitenspeler heeft volgens de Stentor nog te veel last van een heupblessure, waardoor hij vrijdagavond de lastige uitwedstrijd tegen titelfavoriet RKC Waalwijk aan zich voorbij moet laten gaan.
Ook het meespelen van Halil Colak is nog twijfelachtig. De rechterspits ging op de laatste training door zijn enkel. De nieuwe spits Sander Post speelt, als alle formaliteiten zijn afgewikkeld, morgenavond in de basis van het elftal van trainer Andries Ulderink.
Doelpunten heeft de Deventerse ploeg zeker nodig. In de eerste twee wedstrijden wist Go Ahead slechts eenmaal tot scoren te komen en werd er slechts één punt verzameld: thuis tegen Fortuna Sittard (1-1). Tijdens eerste het competitieduel met VVV-Venlo ging het al faliekant mis: 5-0 verlies.
quote:Overmars heeft laatste wedstrijd wellicht al gespeeld
De wedstrijd tussen VVV-Venlo en Go Ahead Eagles gaat wellicht de boeken in als het laatste duel van Marc Overmars. Vijf maanden geleden maakte de rappe flankspeler zijn rentree, maar nu heeft zijn aanwezigheid weinig toegevoegde waarde meer.
Overmars besloot vanwege een aantal blessures binnen de selectie om zijn rentree te maken. Nu trainer Andries Ulderink alweer over vijf vleugelaanvallers kan beschikken, denkt Overmars aan stoppen. "Ik ga de komende dagen eens goed nadenken of ik nog wel verder moet gaan. Die jongens zijn weer fit en ik wil ze niet in de weg lopen", zo laat hij in Sportweek dan ook weten.
"Ik bood mijn diensten aan omdat de nood hoog was. Dat is nu niet meer het geval", zo vervolgt de 35-jarige Overmars, die niet heeft nagedacht over een afscheidsduel. "De volgende thuiswedstrijd, tegen Zwolle? Nee, daar ben ik niet mee bezig. Het maakt me niet uit welke wedstrijd m'n laatste is."
Overmars kwam de laatste maanden zestien keer in actie, maar dit was vaak als invaller. Afgelopen vrijdag werd hij na een half uur warmlopen tien minuten voor tijd het veld ingestuurd. Na afloop liep de routinier getergd als eerste van het veld. De teller van Overmars blijft dit seizoen voorlopig steken op één assist en twee gele kaarten.
http://www.voetbalprimeur(...)cht_al_gespeeld.html
Why not, dit doet echt geen afbreuk aan zijn carriere ofzo. Dit was gewoon leuk.quote:
Precies, onzin om dat te denken. Hij heeft juist eerder zijn strijdvaardigheid laten zien en dat kan iedereen waarderen, gewoon dat hij het aandurfde niet bang was om af te gaan en er ook lol aan had.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Why not, dit doet echt geen afbreuk aan zijn carriere ofzo. Dit was gewoon leuk.
quote:Overmars: "Nog een seizoen kansloze zaak"
16 maart 2009
Marc Overmars heeft benadrukt na dit seizoen definitief te stoppen met profvoetbal. De oud-international besloot afgelopen zomer na een succesvol optreden tijdens het afscheidsduel van Jaap Stam terug te keren in het betaald voetbal. Hij speelt momenteel op amateurbasis in de Adelaarshorst.
De bijna 36-jarige Overmars sluit een nieuw seizoen als speler bij Go Ahead echter uit. "Dat lijkt me een kansloze zaak"', laat de vleugelaanvaller optekenen in De Stentor. "Ik heb soms het idee dat mensen denken dat ik een doorstart wilde maken. Maar dat is nooit de bedoeling geweest."
Overmars heeft nog geen besluit genomen over zijn positie als bestuurslid technische zaken van de eerstedivisionist. "Ik weet nog niet wat ik ga doen. Dat hangt echt van dit seizoen af, dat wil ik rustig bekijken. Het halen van de play-offs is wat mij betreft ook cruciaal. Dat wordt nu wel steeds lastiger als we niet winnen. Maar we hebben nog steeds wel alle kans."
Triest.quote:Mogelijk kuitbeenbreuk Overmars
DEVENTER - Marc Overmars heeft vrijdag naar alle waarschijnlijkheid zijn laatste voetbalwedstrijd als prof gespeeld.
afbeelding vergroten Marc Overmars. FOTO PRO SHOTS
De aanvaller van Go Ahead Eagles viel in de met 1-0 gewonnen thuiswedstrijd tegen TOP Oss in de slotfase in, maar raakte geblesseerd. Overmars heeft waarschijnlijk een breuk in zijn kuitbeen opgelopen.
Mocht Go Ahead Eagles zich volgende week vrijdag alsnog plaatsen voor de play-offs, dan moet Overmars die wedstrijden zo goed als zeker aan zich voorbij laten gaan. De oud-international zou na dit seizoen stoppen met betaald voetbal. (ANP)
wie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Wat een hond zeg, die tegenspeler. HET IS FUCKING MARC OVERMARS
Wel een professionele hond dan. Kom op zeg, het is geen zomeravondvoetbal. Ook Overmars mag schoppen krijgen, anders moet hij gaan dammen. Als je hem met extra respect gaat behandelen ben je echt een waardeloze sportman. En waarschijnlijk homofiel, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Wat een hond zeg, die tegenspeler. HET IS FUCKING MARC OVERMARS
Helemaal mee eens. Allemaal de schuld van koekenbakker Ogararu.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:43 schreef RayMania het volgende:
Sneu afscheid, dat gunt niemand hem natuurlijk. Beetje jammer - achteraf - dat hij dit seizoen eraan heeft geplakt.
Zoals hij zelf zei voor RTL, zag hij zich als uitzendkracht. Soms ging hem dat best redelijk af en soms ook helemaal niet. Hij herhaalde dat zelfs twee keer. Dus dan heb je het antwoord denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:33 schreef Rikketik het volgende:
Ik vraag me af hoe hij zelf terugkijkt op het afgelopen seizoen. Zou hij hebben gebracht wat hij had willen brengen?
Vind ik eigenlijk niet. Het was wel gaaf om hem weer te zien en zijn club te zien helpen. En bij hem doet het bij mij echt totaal geen afbreuk aan wat hij eerder gepresteerd heeft.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:43 schreef RayMania het volgende:
Sneu afscheid, dat gunt niemand hem natuurlijk. Beetje jammer - achteraf - dat hij dit seizoen eraan heeft geplakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |