Er staat toch altijd 5 uur? Meestal is dat gewoon een half uur na het examen. Die 5 uur is volgens mij een uiterste tijd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:56 schreef XxxPimxxX het volgende:
30 mei 2006
Correctievoorschrift
1e tijdvak
vandaag beschikbaar om 17:00
----
Waarom pas om 5 uur?
Wij kregen een atlas van school, bijna niemand had er één thuis.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:59 schreef Floeperdepoep het volgende:
Ik dien 3 klachten in.
-Dat het licht uitviel en de daarbij behorende evacuatie naar lokalen
-Dat de stof die in het examen stond weinig te maken had met hetgeen we moesten leren
-Dat we de atlas al anderhalve week voor het examen in moesten leveren, dus niet mee konden oefenen.
En nu maar hopen op een 4,3 of hoger :x
De eerste wast bij ons niet, de 2de heb ik al over geklaagd en de 3de is een goed idee, dat ga ik ook maar eens doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:59 schreef Floeperdepoep het volgende:
Ik dien 3 klachten in.
-Dat het licht uitviel en de daarbij behorende evacuatie naar lokalen
-Dat de stof die in het examen stond weinig te maken had met hetgeen we moesten leren
-Dat we de atlas al anderhalve week voor het examen in moesten leveren, dus niet mee konden oefenen.
En nu maar hopen op een 4,3 of hoger :x
Ja dus 2 klachten mbt mijn prutsschool en 1 mbt het examen zelfquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:01 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Wij kregen een atlas van school, bijna niemand had er één thuis.
eindexamen.nl zegt ditquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:56 schreef XxxPimxxX het volgende:
30 mei 2006
Correctievoorschrift
1e tijdvak
vandaag beschikbaar om 17:00
----
Waarom pas om 5 uur?
Hij staat al op examen.nlquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:03 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
eindexamen.nl zegt dit
30 mei 2006
Correctievoorschrift
1e tijdvak
vandaag beschikbaar om 13:00
Ja echt hequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:08 schreef Jivis het volgende:
Die laatste vraag ook.
"Noem nog twee dimensies..."
WTF
Ja die snapte ik niet.. had maar sociale en politieke dimensie ingevuldquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:08 schreef Jivis het volgende:
Die laatste vraag ook.
WTF
Dat was toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:08 schreef Jivis het volgende:
Die laatste vraag ook.
WTF
wordquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:14 schreef IshQ het volgende:
Ik weiger die kuttoets na te kijken, ik zie wel wat er gebeurt![]()
eigenlijk wel het beste ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:14 schreef IshQ het volgende:
Ik weiger die kuttoets na te kijken, ik zie wel wat er gebeurt![]()
Staat bij mij toch echt WEL in het boek?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:33 schreef cappp het volgende:
WTF?! Hoe moet ik opeens de waterkringloop kennen, die staat niet in het boek man! (Ik ken hem wel daar niet van) Heb ik ook alle landschappen zitten stampen, wordt er bijna niets over gevraagd![]()
Ik zat tijdens de toets nog te denken, hoeveel mensen zouden nu uiteindelijk Zuid-Amerika invullenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:33 schreef Drifter__ het volgende:
Wat een stomme vragen, maar denk wel dat ik voldoende ga staan![]()
Ik had Zuid-Amerika ipv Australie
Wie ook
Ik had Aziequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:33 schreef Floeperdepoep het volgende:
Onze leraar was het met me eens, goede gozer![]()
Dattie ook ff soepel nakijkt![]()
Edit: wtf idd binnen 5 minuten, 150 klachten erbij, dat systeem gaat d'rek nog down joh![]()
Edit2: nee ik had wel Australie/Oceanie, die was easy man![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:33 schreef Drifter__ het volgende:
Wat een stomme vragen, maar denk wel dat ik voldoende ga staan![]()
Ik had Zuid-Amerika ipv Australie
Wie ook
Was toch met die zoetwater-vraag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |