Ja echt hequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:08 schreef Jivis het volgende:
Die laatste vraag ook.
"Noem nog twee dimensies..."
WTF
Ja die snapte ik niet.. had maar sociale en politieke dimensie ingevuldquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:08 schreef Jivis het volgende:
Die laatste vraag ook.
WTF
Dat was toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:08 schreef Jivis het volgende:
Die laatste vraag ook.
WTF
wordquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:14 schreef IshQ het volgende:
Ik weiger die kuttoets na te kijken, ik zie wel wat er gebeurt![]()
eigenlijk wel het beste ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:14 schreef IshQ het volgende:
Ik weiger die kuttoets na te kijken, ik zie wel wat er gebeurt![]()
Staat bij mij toch echt WEL in het boek?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:33 schreef cappp het volgende:
WTF?! Hoe moet ik opeens de waterkringloop kennen, die staat niet in het boek man! (Ik ken hem wel daar niet van) Heb ik ook alle landschappen zitten stampen, wordt er bijna niets over gevraagd![]()
Ik zat tijdens de toets nog te denken, hoeveel mensen zouden nu uiteindelijk Zuid-Amerika invullenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:33 schreef Drifter__ het volgende:
Wat een stomme vragen, maar denk wel dat ik voldoende ga staan![]()
Ik had Zuid-Amerika ipv Australie
Wie ook
Ik had Aziequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:33 schreef Floeperdepoep het volgende:
Onze leraar was het met me eens, goede gozer![]()
Dattie ook ff soepel nakijkt![]()
Edit: wtf idd binnen 5 minuten, 150 klachten erbij, dat systeem gaat d'rek nog down joh![]()
Edit2: nee ik had wel Australie/Oceanie, die was easy man![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:33 schreef Drifter__ het volgende:
Wat een stomme vragen, maar denk wel dat ik voldoende ga staan![]()
Ik had Zuid-Amerika ipv Australie
Wie ook
Was toch met die zoetwater-vraag?quote:
Ja ik dus ook! dacht dat ze vroegen, mensen met minste water per inwonder? WTF australie had toch water over? :squote:
Ik denk het wel, daar hoop ik namelijk ook al op.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:40 schreef Floeperdepoep het volgende:
Mjah als het niet PRECIES zo in het antwoordmodel staat maar wel verdedigbaar is zouden we daar toch best punten voor kunnen krijgen??![]()
Waarom was het Australie dan?quote:
Verhouding moest je checken....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:41 schreef IshQ het volgende:
[..]
Waarom was het Australie dan?![]()
óf ik heb gewoon niet goed gekeken en australië niet gezien, zuid amerika had iets van 27% watervoorraad en 3% inwoners toch? Het grootste verschil? Of ben ik nu dom ()
Ja, dat had ik ookquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:41 schreef IshQ het volgende:
[..]
óf ik heb gewoon niet goed gekeken en australië niet gezien, zuid amerika had iets van 27% watervoorraad en 3% inwoners toch? Het grootste verschil? Of ben ik nu dom ()
Australie hadden ze 5% van zoetwater en <1% bevolkingquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:41 schreef IshQ het volgende:
[..]
Zuid Amerika had 26% water en 6% inwoners. Australie had 5% water en minder dan 1% inwoners. In verhouding hadden ze dus meer waterquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:41 schreef IshQ het volgende:
[..]
Australië minder dan 1 % inwoners met 5% van het water.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:41 schreef IshQ het volgende:
[..]
In Z-A was de verhouding 27%-6%quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:41 schreef IshQ het volgende:
[..]
Omg, idd.. je kreeg er ook echt maar 1 punt voor. Voor zo'n staaltje denkwerk (quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:43 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Australie hadden ze 5% van zoetwater en <1% bevolking
5/1 = 5 en bij overige continenten was het aantal sowieso groter geweest.
Zuid-Amerika had dan iets van een ratio van 3.x ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |