182 en 70Dquote:Op maandag 29 mei 2006 18:59 schreef crossover het volgende:
Let erop, het klimaatsysteem van Koppen kan je ook uit de Bosatlas halen!
Editie 51 blz 160
Editie 52 weet ik niet, maar ik heb het gevonden door te zoeken (in het zaakregister) naar klimaatgrafieken en dan aarde.
Nee, je ziet het verkeerd. Er staat een kruis door de NVT. NVT betekent = Niet van Toepassing. Er staat een kruis doorheen, oftewel het omgekeerde: dus wél van toepassing.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:12 schreef Drifter__ het volgende:
http://www.watmoetikleren.nl/s/HAVO/lesstof/index.html%3FidParentTerm=2182&idSchoolVak=124&action=eindtermen.html
Daar staat "Veranderingen in het natuurlijk milieu op lange termijn". En daarnaast zie je staan: NTV.
Als je erop klikt krijg je : Deze stof hoeft NIET geleerd te worden.
Deze persoon wens ik dan de pijnlijke dood toe want het hoeft nietquote:Op maandag 29 mei 2006 19:35 schreef K33T het volgende:
Volgens onze examensecretaris (die 4 jaar geleden zelf AK examens samengesteld heeft) moet hoofdstuk 3 wél geleerd worden.
Onzin.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:18 schreef K33T het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd. Er staat een kruis door de NVT. NVT betekent = Niet van Toepassing. Er staat een kruis doorheen, oftewel het omgekeerde: dus wél van toepassing.
Jongejonge zeg
Wereldwijs, Hoofdstuk 3 Natuur & Milieu is óók Klimaatveranderingen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef crossover het volgende:
Hoofdstuk drie van wat, welk boek
Ik heb Terra, hoofdstuk 3 van natuur en milieu heet Klimaat en klimaatveranderingen
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:18 schreef K33T het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd. Er staat een kruis door de NVT. NVT betekent = Niet van Toepassing. Er staat een kruis doorheen, oftewel het omgekeerde: dus wél van toepassing.
Jongejonge zeg
Aaah dat vind ik nou kut he, ik ben veel beter in Natuur en Milieu, vraag me verder niet hoe hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 20:37 schreef Floeperdepoep het volgende:
Zoals hierboven gevraagd werd:
Politiek en Ruimte telt voor 60% mee.
Natuur en Milieu telt voor 40% mee.
Oftewel, meer vragen van Politiek en Ruimte lijkt me
Klik anders voor de lol eens op dat NVT tekentje met het kruis erdoor, voordat je onzin blaatquote:Op maandag 29 mei 2006 20:18 schreef K33T het volgende:
[..]
Jongejonge zeg
Dan nog is het geen rare vraag.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:57 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Je zegt zelf al ENGELS![]()
Nooit examens van voorgaande jaren bekeken ofzo??
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:58 schreef Intergalactrick het volgende:
Dames en heren, ik heb een probleem. Ik weet dat ik als ik een 1 haal voor AK, dat ik evengoed geslaagd ben.
Zouden jullie nog (verder) leren?
Ik doe het op de VAVO en heb de rest van me vakken al gehaald en goed gemaakt deze examenperiode. Als ik een 1 haal sta ik nog steeds een 4 wat zou betekenen dat ik geslaagd zou zijn. Het werkt niet echt motiverend.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:07 schreef Drifter__ het volgende:
Of je gaat andere vakken zo goed maken, dat je schijt hebt aan AK?
Als ik voor economie óf aardrijkskunde een 5.0 of hoger haal, dan ben ik geslaagd. Dan mag ik voor de andere én voor Engels een 1 halen. Maar ik ga echt nog wel leren, een kutpunt op je examenlijst staat gewoon niet mooiquote:Op maandag 29 mei 2006 21:58 schreef Intergalactrick het volgende:
Dames en heren, ik heb een probleem. Ik weet dat ik als ik een 1 haal voor AK, dat ik evengoed geslaagd ben.
Zouden jullie nog (verder) leren?
Zo is dat, ik streef ook gewoon naar minstens een 7.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:31 schreef JosvG het volgende:
[..]
Als ik voor economie óf aardrijkskunde een 5.0 of hoger haal, dan ben ik geslaagd. Dan mag ik voor de andere én voor Engels een 1 halen. Maar ik ga echt nog wel leren, een kutpunt op je examenlijst staat gewoon niet mooi
Ik probeer beide gewoon een klein 6je te halen, en Engels kan ik toch wel. Als het dan nog zo mocht zijn dat er 1 van die 2 vakken verneuk is er nog niks aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |