abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37302813
quote:
Op woensdag 26 april 2006 07:57 schreef SHE het volgende:
Oh, maar dat geloof ik ook hoor !

SHE-tje rot dan ook zeer binnenkort voorgoed op
Maar waar ga je naar toe dan? Ik bedoel, zouden er landen zijn in de wereld waar dit echt beter geregeld is?
  woensdag 26 april 2006 @ 08:40:28 #52
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37302914
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:30 schreef Jalu het volgende:

[..]

Maar waar ga je naar toe dan? Ik bedoel, zouden er landen zijn in de wereld waar dit echt beter geregeld is?
Ik ga lekker naar mexico; wonen aan het strand..ver weg van voetbal, opgefokte ME-ers, de Macdrive en files
  woensdag 26 april 2006 @ 08:42:51 #53
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37302941
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:40 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ga lekker naar mexico; wonen aan het strand..ver weg van voetbal, opgefokte ME-ers, de Macdrive en files
Mexico City.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 26 april 2006 @ 09:14:24 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_37303407
welkom bij de politiestaat cultuur
je bent een nummertje, bek houden en zitten blijven.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_37311839
Even iets anders.....
Waarom zijn er wel rellen bij voetbal, maar zie ik nooit gevechten tussen hockeysupporters, waarom zie ik nooit een scheidsrechter die op de green van een groot golftoernooi word uitgescholden of een fan die stenen gooit naar de polopaarden, tijdens een wedstrijd?
"I'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing" Gordon Gekko, Wallstreet
pi_37312154
quote:
Op woensdag 26 april 2006 14:43 schreef vanKampen het volgende:
Even iets anders.....
Waarom zijn er wel rellen bij voetbal, maar zie ik nooit gevechten tussen hockeysupporters, waarom zie ik nooit een scheidsrechter die op de green van een groot golftoernooi word uitgescholden of een fan die stenen gooit naar de polopaarden, tijdens een wedstrijd?
Wat een ongelooflijke domme opmerking Ik heb nog nooit iemand gezien die in één opmerking twee keer de plank ongelooflijk mis slaat. Hulde.
  woensdag 26 april 2006 @ 15:00:33 #57
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37312326
quote:
Op woensdag 26 april 2006 14:54 schreef vruitig het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijke domme opmerking Ik heb nog nooit iemand gezien die in één opmerking twee keer de plank ongelooflijk mis slaat. Hulde.
hoezo...geef eens antwoord
pi_37313827
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:40 schreef SHE het volgende:

[..]

hahahahahahahahaha, net alsof in Mexico geen voetbal is Het is volkssport nummero uno en gezien je foto;s die je hier overal verspreidt kun je je wat mij betreft meteen aanmelden als porrista
pi_37314111
quote:
Op woensdag 26 april 2006 14:54 schreef vruitig het volgende:

[..]

Geef eens antwoord op de vraag dan!
"I'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing" Gordon Gekko, Wallstreet
pi_37332404
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:19 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

In Nederland gebeurt bijna niks meer. Beter dat ze eens andere, meer brandende, zaken aan gaan pakken ipv voetbalsupporters die niks kwaads in de zin hebben.
Je hebt werkelijk geen idee waar je over praat..
Er is nog ongelofelijk veel supportersgeweld, en wel degelijk dat er een hele grote groep wel iets kwaads in de zin heeft.

Er circuleerde een filmpje op internet rond over de rellen van vorig jaar in Rotterdam.
Achteraf werden er aan de hand van de videobeelden nog hooligans gezocht, die rellen dus.
Misschien dat iemand hier een linkje van heeft..

Het bestaat dus nog steeds en het heeft ook nog prioriteit.
pi_37332423
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:38 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Drie jaar geleden waren er na een wedstrijd in de Kuip wat ongeregeldheden.
Toen ik bijna bij het St.Clara-ziekenhuis was, wat vlak bij het stadion is, kwamen rennende supporters met daarachter ME mij tegemoet lopen.

Ik werd aangehouden omdat ik me niet verwijderde. Ik heb heel keurig netjes gevraagd
of het de beste man misschien ontgaan was dat ik itt de doorsnee hooligan
die een steen in z'n handen heeft ik een hele grote bos bloemen bij me had
en slechts op ziekenbezoek wilde gaan. Hij had aan mijn uitleg geen boodschap en
ik werd gewoon, met bloemen in de hand, meegenomen.

Mijn later ingediende klacht werd niet gegrond verklaard.
Dat is inderdaad spijtig.
Gevalletje: op de verkeerde plek op het verkeerde moment.
pi_37332630
Bedank de VVD/Lijst Pim/Leefbaar Rotterdam maar...

met de Pvda aan de macht was zoiets niet gebeurd
Nothing to see here, carry on
  donderdag 27 april 2006 @ 00:57:11 #63
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_37332675
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:58 schreef kevin85 het volgende:
Verder lijkt mij dit een vrij eenvoudige zaak.
Er is vooraf (meerdere malen gesommeerd weg te gaan. (dit was overigens te zien op tv).
Niet voldoen aan een bevel op vordering levert een misdrijf op (art. 184 Sr.) en daarvoor kun je worden aangehouden.
Moet je je maar niet vertonen met je nieuwschierige porum wanneer de politie je vordert je te verwijderen..!
En niet kunnen voldoen aan een bevel?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  donderdag 27 april 2006 @ 07:21:25 #64
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37334765
quote:
Even iets anders.....
Bij hockey gebeurt vanalles, al is het op kleinere schaal en minder frequent dan bij voetbal... enkele jaren geleden kwam naar buiten dat het vrij vaak voorkomt dat na wedstrijden van dure hockeyclubs vernielingen worden aangericht door bezopen balletjes.

Bij ijshockey is een paar keer geknokt, al was dat tussen Ajax en NEC hoolies.

Maar het is niet zo gek. Voetbal is nu eenmaal de nationale sport. Grotere poel om verderf uit te werven zeg maar
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_37337865
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:57 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

En niet kunnen voldoen aan een bevel?
Dat wil zo nu en dan wel eens gebeuren, maar zoals ik al eerder al zei krijgt niet iedereen art. 184 Sr aan z´n broek.
Ik heb altijd wel ernstig mijn twijfels bij de opmerking dat men zich niet kan verwijderen, een enkele uitzondering daargelaten maar 90% van de mensen die zogezegd ´onterecht´ aangehouden zijn stond daar alleen te kijken naar een potje sensatie. Dat is gewoon niet handig wanneer de ME gat vorderen je te verwijderen.

In het kader van de openbare orde wordt dan besloten dat iedereen aangehouden wordt, er is voor deze massale aanhouding genoeg juridische basis.
pi_37338241
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:45 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad spijtig.
Gevalletje: op de verkeerde plek op het verkeerde moment.
Veel te gemakkelijk excuus.
pi_37338347
quote:
Op donderdag 27 april 2006 10:56 schreef Jalu het volgende:

[..]

Veel te gemakkelijk excuus.

Hoe wil jij het dan noemen?
  donderdag 27 april 2006 @ 11:03:04 #68
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_37338385
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:58 schreef kevin85 het volgende:
Niet voldoen aan een bevel op vordering levert een misdrijf op (art. 184 Sr.) en daarvoor kun je worden aangehouden.
Zoals iemand al zei, het moet ook mogelijk zijn aan zo'n bevel te kunnen voldoen. Wanneer jij ingesloten zit en geen kant uit kan....tja...
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:06 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Iedereen meenemen was achteraf wel nuttig gebleken in het kader van de openbare orde.
Ik kan begrijpen dat, er ivm de openbare veiligheid keuzes moeten worden gemaakt door de politie en dat er voor sommige mensen hierdoor helaas zal gelden 'op het verkeerde moment op de verkeerde plaats', maar dan nog heb je een bepaalde zorgplicht en kun je, wanneer de zaak weer onder controle is, bejaarden, minderjarigen (of kinderen onder bepaalde leeftijd) en een of meerdere zwangere vrouwen niet zomaar op 1 hoop in een cel gooien en aan hun lot overlaten. Je hebt ook nog een bepaalde zorgplicht.
Krekker is de bom!
pi_37338514
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:03 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Zoals iemand al zei, het moet ook mogelijk zijn aan zo'n bevel te kunnen voldoen. Wanneer jij ingesloten zit en geen kant uit kan....tja...
[..]

Ik kan begrijpen dat, er ivm de openbare veiligheid keuzes moeten worden gemaakt door de politie en dat er voor sommige mensen hierdoor helaas zal gelden 'op het verkeerde moment op de verkeerde plaats', maar dan nog heb je een bepaalde zorgplicht en kun je, wanneer de zaak weer onder controle is, bejaarden, minderjarigen (of kinderen onder bepaalde leeftijd) en een of meerdere zwangere vrouwen niet zomaar op 1 hoop in een cel gooien en aan hun lot overlaten. Je hebt ook nog een bepaalde zorgplicht.
En jij denkt dat er geen onderscheid wordt gemaakt in het soort arrestant?
Dat een bejaarde bijvoorbeeld in het dagverblijf wordt geknikkerd bij 5 kleerkasten van Hooligans..?

De meeste 'brave burgers zoals oude mensen en zwangeren zijn ook vrij snel weer op vrije voeten gesteld en worden echt wel zorgvuldig behandeld in het cellencomplex.
pi_37338719
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:01 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Hoe wil jij het dan noemen?
Onvergeeflijk. Als je als diender niet meer logisch kunt nadenken hoor je niet thuis op straat. En doe je de geest van je baan bepaald geen goed, integendeel. We gaan naar een griezelige wereld als de aanwezigheid van blauw op straat het onveiligheidsgevoel aanwakkert door toedoen van dat blauw.
  donderdag 27 april 2006 @ 11:31:08 #71
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_37339234
Het is triest wanneer de verkeerde mensen de gevolgen moeten ondervinden van het gestoorde sfeertje rondom zo'n kutspelletje. Maar goed, die me-ers lopen er niet voor niks.
Say your prayers
pi_37340933
quote:
Even iets anders.....
Tja, binnen de soort mens zwerft er hier en daar nog genetisch materiaal rond dat sedert miljoenen jaren geleden in de evolutie niet meer verder is ontwikkeld, of misschien zelfs wel achteruit is gegaan. Mensen bij wie dit primitief genetisch materiaal nog in het DNA zit worden in de volksmond ook wel paupers genoemd. Op de een of andere manier weet voetbal een enorme aantrekkingskracht uit te oefenen op dit stuk DNA. Het is triest, maar waar.
  donderdag 27 april 2006 @ 12:40:15 #73
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_37341252
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:08 schreef kevin85 het volgende:

[..]

En jij denkt dat er geen onderscheid wordt gemaakt in het soort arrestant?
Dat een bejaarde bijvoorbeeld in het dagverblijf wordt geknikkerd bij 5 kleerkasten van Hooligans..?

De meeste 'brave burgers zoals oude mensen en zwangeren zijn ook vrij snel weer op vrije voeten gesteld en worden echt wel zorgvuldig behandeld in het cellencomplex.
Uit de openingspost, waar ik mij op baseer, maak ik op dat er hoogstwaarschijnlijk wel onderscheid werd gemaakt (topicstarter geeft immers aan dat 30-50% v/d met hem opgesloten mensen minderjarig waren, lijkt me geen toeval), maar dat de zorg ontoereikend was.
Krekker is de bom!
pi_37345322
. Ze zijn gewoon nog een beetje gefrustreerd over vorig jaar, toenz e terug hun busjes werden in geschopt, en van hun paarden werden geslagen
Rotterdam South Side
pi_37348672
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:51 schreef Guvnor het volgende:
. Ze zijn gewoon nog een beetje gefrustreerd over vorig jaar, toenz e terug hun busjes werden in geschopt, en van hun paarden werden geslagen
tja, nou krijgen ze 't volgende x weer 3 keer zo hard terug. Terecht ook, zal mooi woorden volgende klassiekert
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_37361331
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:15 schreef Jalu het volgende:

[..]

Onvergeeflijk. Als je als diender niet meer logisch kunt nadenken hoor je niet thuis op straat. En doe je de geest van je baan bepaald geen goed, integendeel. We gaan naar een griezelige wereld als de aanwezigheid van blauw op straat het onveiligheidsgevoel aanwakkert door toedoen van dat blauw.

Meer kan ik er niet van maken na deze ongelofelijk ongenuanceerde onzin..
  donderdag 27 april 2006 @ 22:59:24 #77
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37361862
idd ben benieuwd volgende keer
  donderdag 27 april 2006 @ 23:13:02 #78
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37362341
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:51 schreef Guvnor het volgende:
Dat zal ongetwijfeld meespelen. Grote ego's weinig inhoud... dat levert kleinzielig gedrag op wanneer een dergelijk persoon op z'n nummer wordt gezet
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')