Newbiequote:Op maandag 24 april 2006 21:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
100K is wel eng veel... ben blij als ik over de 10K ben...
Aldus user 77910.quote:
Nee, andersom.quote:Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wou net zeggen jou nr is zowat de helft van mijn nr![]()
Er stond een smilie lieverd.quote:Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wou net zeggen jou nr is zowat de helft van mijn nr![]()
Hé gezellig, nog een Fok!Schaapquote:Op maandag 24 april 2006 22:05 schreef devzero het volgende:
Is dit het nieuwe postopkrik topic?
quote:Op maandag 24 april 2006 22:09 schreef PrintScreen het volgende:
Nou, dan zal ik hem maar hier plaatsen ook
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 april 2006 22:09 schreef PrintScreen het volgende:
Profiquote:Op maandag 24 april 2006 22:09 schreef PrintScreen het volgende:
Dat zijn wel veel negens, maar nog geen negen negens.quote:Op maandag 24 april 2006 22:09 schreef Caesu het volgende:
sta wel mooi zo: 99999 (gemiddeld 99 per dag)
Ja, dan is alle concurrentie weg. 100.000 is leuk, maar waarom daar stoppen?quote:Op maandag 24 april 2006 22:13 schreef Dark_Killah het volgende:
Tijd voor een kloontje PS?
Misschien ScrollLockje?
Dat houdt me scherpquote:
Niet stoppen, maar voor een weekje dat lekkere getalletje laten staan.quote:Op maandag 24 april 2006 22:14 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, dan is alle concurrentie weg. 100.000 is leuk, maar waarom daar stoppen?
De volgende stap is natuurlijk 1.000.000.
Kwartet.quote:
Daar was ik ook mee bezig, maar jij was wederom sneller.quote:
En ik vond dat ik nog te traag was eigenlijk.quote:Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar was ik ook mee bezig, maar jij was wederom sneller.
Mja.quote:
Dank je D_Kquote:Op maandag 24 april 2006 22:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Gefeliciteerd PS, 't is je van harte gegund.
![]()
![]()
![]()
Dank je welquote:
Dank je wizardquote:Op maandag 24 april 2006 22:12 schreef wizarddragon het volgende:
Printscreen, alvast gefeliciteerd met je mijlpaal![]()
Thanks tongquote:
PrintScreentjes van PS.quote:Op maandag 24 april 2006 22:18 schreef PrintScreen het volgende:
Dank je wel![]()
![]()
Zonder jou had ik het niet gered
Mooie PrintSreentjes Arcee
Het zijn er 2.quote:Op maandag 24 april 2006 22:18 schreef Light het volgende:
Je doet niet anders dan screenshots van profielen maken?
Of is dit een fotosoep?
Met opeenvolgende postaantallen jaquote:
Okquote:Nee, is geen fotosoep.
Mijn jonkiesquote:
Zal goed voor ze zijnquote:
ququote:
Thanksquote:Op maandag 24 april 2006 23:10 schreef dolle_hond het volgende:
leuk
nou die rottige Q voorbij en je ziet mijn kontje weer
Na die post van d_h had ik daar geen verklaring meer voorquote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Thanks
Waarom denk je dat ik zoveel post?
Jij kijkt vast anders tegen d_h zijn kontje aan dan ikquote:Op maandag 24 april 2006 23:14 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Na die post van d_h had ik daar geen verklaring meer voor![]()
quote:
quote:
Okee, slotje nu!quote:Op maandag 24 april 2006 23:10 schreef dolle_hond het volgende:
leuk
nou die rottige Q voorbij en je ziet mijn kontje weer
Dat zou je wel regelen ja.quote:
Dank jequote:
Heejquote:Op maandag 24 april 2006 23:35 schreef Bengeltje het volgende:
proficiat twin.![]()
![]()
ookal heb ik het mooie moment gemist, was het een emotionele post?
wat was je 100.000e nou?quote:Op maandag 24 april 2006 23:38 schreef PrintScreen het volgende:
Heej
Tranen met tuiten hier natuurlijkmaar in en in gelukkig
Omg, en op wiens schouder heb je kunnen uithuilen?quote:Op maandag 24 april 2006 23:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zou je wel regelen ja.
Luisteren ze niet meer naar je?
[..]
Dank je
[..]
Heej
Tranen met tuiten hier natuurlijkmaar in en in gelukkig
De hele straat was toegestroomd om dit fantastische moment met mij mee te beleven, schouders en zakdoeken genoeg dusquote:Op maandag 24 april 2006 23:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omg, en op wiens schouder heb je kunnen uithuilen?
Ben trots op je hoor.
Kan ik "DE" kwaliteitspost ergens terug vinden? aha, je post net een linkje.
Oef, en het begon zo vriendelijk.quote:Op maandag 24 april 2006 23:45 schreef PrintScreen het volgende:
Zonder jou had ik nooit geweten hoe te spammen
Ga je nu boven ff een slotje regelen please?quote:Op maandag 24 april 2006 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oef, en het begon zo vriendelijk.![]()
Bengeltje.
Had ik al gedaan: [GC] Feedbacktopic.quote:Op maandag 24 april 2006 23:51 schreef PrintScreen het volgende:
Ga je nu boven ff een slotje regelen please?
Gelukkig, je had hulp bij het dragen van deze grote last.quote:Op maandag 24 april 2006 23:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De hele straat was toegestroomd om dit fantastische moment met mij mee te beleven, schouders en zakdoeken genoeg dus
Zonder jou had ik nooit geweten hoe te spammen
Sorry voor mijn ongeduld danquote:
Zonder had ik het zeker niet geredquote:Op maandag 24 april 2006 23:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig, je had hulp bij het dragen van deze grote last.![]()
Ik weet het, en nog lig ik zover achter.![]()
Ik ookquote:
Iedereen heeft z'n eigen mooiste tijd meegemaakt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ook
Was echt een mooie tijd... nergens op het forum is het zoals het daar was
Vind jij het hier nu geen mooie tijd?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n eigen mooiste tijd meegemaakt.
Ze kunnen er gewoon niet aan tippen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ook
Was echt een mooie tijd... nergens op het forum is het zoals het daar was
Dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:03 schreef Bengeltje het volgende:
Vind jij het hier nu geen mooie tijd?
Niet of nauwelijks denk ik, zat in andere kliekjes.quote:Ben je wel eens in NB geweest?
oke.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
[..]
Niet of nauwelijks denk ik, zat in andere kliekjes.
True, true.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:08 schreef Bengeltje het volgende:
oke.
kliekjes.![]()
O wacht Ps en ik waren daar. je hebt wat gemist hoor.
Je kiest wel eentje uit waar er een andere kliek was.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nachtbar #862 ''Nu zonder Br33z4h''
Toevallig deeltje 862.
Dank je Gatalinquote:
Ookquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
schaam je
je klinkt als een newbie.
Daar zaten er die later in VV verder gingen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kiest wel eentje uit waar er een andere kliek was.
Graag gedaan. tis je ook vergeven.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
sorry
wel liev dat je zegt "klinkt als"
Tis voor mij 1 pot nat.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kiest wel eentje uit waar er een andere kliek was.
Ja VV was toen dicht gegooid geloof ik.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar zaten er die later in VV verder gingen?
Ja, na 1346 topics paste het niet meer in het beleid van de crew.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:19 schreef Bengeltje het volgende:
Ja VV was toen dicht gegooid geloof ik.
Zou kunnen, ik was er toen nog niet echtquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja VV was toen dicht gegooid geloof ik.
VV is wel vaker dicht gegooidquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:20 schreef qu63 het volgende:
VV was toch later dicht gegooid?
Dank je mazaruquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:20 schreef mazaru het volgende:
Beetje laat, maar gefeliciteerd Printscreen!
quote:
VV is wel drie keer dicht gegooid, dacht ik.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:20 schreef qu63 het volgende:
VV was toch later dicht gegooid?
In mijn tijd 2 keer iigquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
VV is wel drie keer dicht gegooid, dacht ik.
Mooi even aantal.quote:
Alles voor jou Arceequote:
Voor mij hadden ze VV niet hoeven sluiten, hoor.quote:
Daar komt ie nu mee aanquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voor mij hadden ze VV niet hoeven sluiten, hoor.
Alsof de crew had geluisterd.quote:
Goed puntquote:
Die hadden het waarschijnlijk te druk met het opstarten van de uit meer dan 100 deeltjes tellende @@@-reeks tijdens de reeksenstop.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die hadden het waarschijnlijk te druk met het opstarten van de uit meer dan 100 deeltjes tellende @@@-reeks tijdens de reeksenstop.
PS.. laat het lekker rusten.. tis maar een forum.. gooi internet eens voor een week plat en stort je op sporten, lekker ergens andersquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Verschil tussen de users en de crew is er uiteraard niet.
De users hun reeksen dicht en de crew hun reeks open laten
Ik maak me daar allang niet meer druk over hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
PS.. laat het lekker rusten.. tis maar een forum.. gooi internet eens voor een week plat en stort je op sporten, lekker ergens anders
lucht op
trusten R.![]()
quote:
quote:
Slaap lekker ququote:
nog lang geen 100.000 keerquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je me nu al geen
?
[..]
Slaap lekker qusweet dreams
quote:
Vroegâh was alles beterquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:13 schreef Tiemie het volgende:
Dat sowieso!
Toen kon ik het niet allemaal bijhouden enzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:14 schreef Tiemie het volgende:
Toen ging alles een stukje sneller enzo..
Vroegâhquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Toen kon ik het niet allemaal bijhouden enzo
Beetje achterhaaltquote:
Ja, jij zou de nieuwe topposter worden op Fok! Nu heb je maar net een kwart van Tong.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:11 schreef Tiemie het volgende:
Als de NB er nog was geweest, had ik allang op 100k gezeten![]()
Ik zie je dan ook niet meer zovaak voorbij schuiven als vroegerquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:21 schreef Tiemie het volgende:
Achja, ik sta nog steeds in de top100..
Maar jou haal ik nooit meer in..
Dat zeg ik.quote:
Dat zei Tiemiequote:
Ja, nadat ik net een heel jaar niet gepost had. Kun je nagaan hoe hoog 't me zat.quote:
Mja nogal jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zie je dan ook niet meer zovaak voorbij schuiven als vroeger
Ander leven gekregen ondertussen?
Neen!!! jij gaat niet dood! niet voordat je boven de 1000K zitquote:Ach... misschien ga ik straks dood en lukt het je alsnog
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, nadat ik net een heel jaar niet gepost had. Kun je nagaan hoe hoog 't me zat.
Ik ook... nog meer tijdquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:25 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Mja nogal ja![]()
[..]
Neen!!! jij gaat niet dood! niet voordat je boven de 1000K zit.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, nadat ik net een heel jaar niet gepost had. Kun je nagaan hoe hoog 't me zat.
Nee heb het een tijdje heel druk gehad met stage/school/etc en nu moet ik iedere dag werken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ook... nog meer tijd
Kan de teller dat wel aan?![]()
De maarschappij heeft beslag op je gelegdquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:32 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nee heb het een tijdje heel druk gehad met stage/school/etc en nu moet ik iedere dag werken.
Maar dan nog lurk ik genoeg op Fok! hoor.![]()
Enne...Dat mag ik toch hopen.
je bent er al weer 117 overheen! toch nog gefeliciteerd PSquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De maarschappij heeft beslag op je gelegd
Lurken kan leuk zijn... doe het zelf ook over het hele forum.
tong zal de eerste zijn die het aan zal tonen
Die lijkt goed idd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:27 schreef Tiemie het volgende:
offtopic: wowwwwww wat is die search geil zeg.
Wat?quote:
Lurken is vaak nog leuker dan postenquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:38 schreef Tiemie het volgende:
Lurcken is zeker wel oke hoor. Maar ik fok! heel veel snachts en als de laatste reactie in bepaalde topics al uren daarvoor is gepost, vind ik 't ook zo raar om hem omhoog te schoppen.
Vooral bij ONZ-topics is dat een beetje vreemd
Ruim alweerquote:
Damn... ik post echt veelquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
je bent er al weer 117 overheen! toch nog gefeliciteerd PS
frustratiequote:
Dank je bolivianquote:
Doe dat keer 5 en je bent erquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik ben laatst over de 20.000 posts gegaan,.
Ik ben al constant aan t zoeken op allerlei dingenquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die lijkt goed idd.
Ik heb er nog niet iets concreets al echt mee hoeven zoeken, maar dat komt vanzelf wel.
Wel 6 posts om precies te zijnquote:
Das best te overzienquote:
Postje of 1000 toch zeker welquote:Op dinsdag 25 april 2006 02:03 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb erg überlang op de 43K gezeten, dus ik mag toch wel effe blij zijn.![]()
Dank jequote:
dat zou ik kunnen jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank je
Kan je een gastslotje op dit topic gooien?
Wil je het ook plaatsen?quote:
Kanquote:
speciaal voor jou een gastslotjequote:Op dinsdag 25 april 2006 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wil je het ook plaatsen?
Als xebro een bericht in je fobo plaatst gaat het de verkeerde kant met je op.
Arcee had al een verzoek voor een slotje geplaatst, modjes van GC lijken alleen niet aanwezig te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |