Misschien is dat juist de kern van mijn probleem.quote:Op maandag 24 april 2006 20:58 schreef Argento het volgende:
Andere mensen vinden mij heel tof.
En stel: je BENT tof. Heel tof.quote:Op maandag 24 april 2006 21:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoop dat het geen misplaatste arrogantie is, want dan maak je jezelf echt 100 procent belachelijk.
Maar dat kan ik niet zien van hier, of je wel echt tof bent.
Gelukkig staat die zin tussen aanhalingstekens.quote:Op maandag 24 april 2006 21:05 schreef Lienekien het volgende:
'Eigen roem stinkt.'
Goede vraag.quote:Op maandag 24 april 2006 21:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
En stel: je BENT tof. Heel tof.
Is het dan gepast om dat ook uit te dragen? Of moet je doen alsof je maar zozo bent? Is dat de essentie van tof-zijn: verbloemen dat je het bent?
Het heeft iets irritants, dat klopt. Maar die irritatie, komt die niet gewoon voort uit ordinaire jaloezie?quote:Op maandag 24 april 2006 21:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Goede vraag.
Persoonlijk vind ik het nogal triest als mensen zichzelf heel tof vinden en dit ook uitdragen.
Nee... het is een topic in de slipstream van WOW.quote:Op maandag 24 april 2006 21:11 schreef Sc0rPi0n het volgende:
wat een arrogant topic zeg....
Past dit niet beter in WOW?
Uit jouw alhier geëtaleerde houding spreekt veel zelfgenoegzaamheid. Je mag best tevreden zijn met jezelf, maar het klinkt alsof alleen om jezelf geeft.quote:Op maandag 24 april 2006 21:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gelukkig staat die zin tussen aanhalingstekens.
Zoiets is toch gewoon bullshit? Waarom mag je jezelf niet op de borst kloppen bij gebleken uitmuntendheid?
Neuh. Ik geef best om anderen; op zijn minst ben ik prettig gezelschap. Maar ik merk steeds vaker dat ik mezelf eigenlijk best goed kan waarderen. Soms zó goed, dat de tranen in mijn ogen springen van ontroering.quote:Op maandag 24 april 2006 21:19 schreef Lienekien het volgende:
Uit jouw alhier geëtaleerde houding spreekt veel zelfgenoegzaamheid. Je mag best tevreden zijn met jezelf, maar het klinkt alsof alleen om jezelf geeft.
Ja maar dat was in ONZ.quote:Op maandag 24 april 2006 21:25 schreef zodiakk het volgende:
Dit soort topics zijn zóóó 2003 : Ik ben een walgelijk arrogante twintiger.
gaat idd vaak wel samen met narcisme.quote:Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef Sargon het volgende:
Zeker manisch depressief, morgen lig je weer te huilen in de goot
ik heb ook wel eens een goodhair dayquote:Op maandag 24 april 2006 21:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
Toen ik vanochtend in de spiegel keek was ik trouwens best blij met mezelf. Zag d'r best lekker uit al zeg ik het zelf
Nee ik geil niet op mezelf... Dat zou een beetje ziek zijn. Zie d'r momenteel gewoon effe scherp uit. Na volgend weekend is dat weer effe overquote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens een goodhair day, maar het komt zelden voor dat ik mijn spiegelbeeld als rukmateriaal neem.
Buiten dat (ik ben niet zo van de psychische diagnoses), hangt de perceptie van zo'n houding ook samen met cultuur. In Amerika is het veel gebruikelijker om jezelf nadrukkelijk te profileren. In zekere zin wordt het daar van je geëist, wil je slagen in het leven.quote:Op maandag 24 april 2006 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
gaat idd vaak wel samen met narcisme.
ach, gun hem die dagen dat ie zich té lekker voelt.
Overdreven zelfrespect vind ik walgelijk. Kwaliteit verkoopt zichzelf nog altijd IMO.quote:Op maandag 24 april 2006 21:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Buiten dat (ik ben niet zo van de psychische diagnoses), hangt de perceptie van zo'n houding ook samen met cultuur. In Amerika is het veel gebruikelijker om jezelf nadrukkelijk te profileren. In zekere zin wordt het daar van je geëist, wil je slagen in het leven.
Hier is bescheidenheid juist weer een blijk van zelfkennis.
Ik merk dat ik in het dagelijks leven al snel de Nederlandse houding aanneem; maar eigenlijk zou ik het liefst van de daken schreeuwen, hoe getalenteerd ik wel niet ben.
Los van de vraag, hoe je je het beste van binnen zou moeten voelen (daar beslist toch niemand anders over dan ik), vooral: hoe dien je je positief naar anderen op te stellen?
Wat is erger: overdreven zelfrespect of valse bescheidenheid?
En als iemand zich willens en wetens zó bescheiden opstelt, dat die kwaliteit niet de kans krijgt zich te tonen? Daar kan ik me ook erg kwaad over maken.quote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overdreven zelfrespect vind ik walgelijk. Kwaliteit verkoopt zichzelf nog altijd IMO.
beiden is niet zo best, want je kan er gemakkelijk doorheen prikken. ik denk dat zelfvertrouwen een veel betere uitstraling is.quote:Op maandag 24 april 2006 21:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Buiten dat (ik ben niet zo van de psychische diagnoses), hangt de perceptie van zo'n houding ook samen met cultuur. In Amerika is het veel gebruikelijker om jezelf nadrukkelijk te profileren. In zekere zin wordt het daar van je geëist, wil je slagen in het leven.
Hier is bescheidenheid juist weer een blijk van zelfkennis.
Ik merk dat ik in het dagelijks leven al snel de Nederlandse houding aanneem; maar eigenlijk zou ik het liefst van de daken schreeuwen, hoe getalenteerd ik wel niet ben.
Los van de vraag, hoe je je het beste van binnen zou moeten voelen (daar beslist toch niemand anders over dan ik), vooral: hoe dien je je positief naar anderen op te stellen?
Wat is erger: overdreven zelfrespect of valse bescheidenheid?
Als iemand's uitstraling/houding het best valt te omschrijven als 'comateus' dan geloof ik dat kwaliteiten over het hoofd worden gezien. Anders niet.quote:Op maandag 24 april 2006 22:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
En als iemand zich willens en wetens zó bescheiden opstelt, dat die kwaliteit niet de kans krijgt zich te tonen? Daar kan ik me ook erg kwaad over maken.
"Grootheidswaanzin, daar lijdt ik aan. En al bestond er een medicijn, dan liet ik het staan"quote:
Hm, zelfvertrouwen was sowieso een betere term geweest dan zelfrespect.quote:Op maandag 24 april 2006 22:02 schreef zoalshetis het volgende:
beiden is niet zo best, want je kan er gemakkelijk doorheen prikken. ik denk dat zelfvertrouwen een veel betere uitstraling is.
Dat is waar ja. Maar daarin moet je ook niet te ver gaan. En dat wil nog wel eens gebeuren.quote:Op maandag 24 april 2006 22:09 schreef Ringo het volgende:
Iemand die blaakt van zelfvertrouwen, kan de minder veerkrachtige geesten in zijn omgeving, hoe intelligent ook, volledig overschaduwen. Vaak niet eens opzettelijk, maar gewoon door er te zijn.
Ringo is een oldbie op dit forum en munt uit in:quote:Op maandag 24 april 2006 22:07 schreef Allochtoon het volgende:
Nou ben ik wel heel benieuwd waar Ringo in uitmunt.
Maar durft toch geen foto's van zichzelf te posten in z'n eigen fotoboekquote:Op maandag 24 april 2006 22:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Iemand die blaakt van zelfvertrouwen, kan de minder veerkrachtige geesten in zijn omgeving, hoe intelligent ook, volledig overschaduwen. Vaak niet eens opzettelijk, maar gewoon door er te zijn.
*checkt posthistory.quote:Op maandag 24 april 2006 22:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ringo is een oldbie op dit forum en munt uit in:fijngevoelige ironie onbegrepen sarcasme woeste meningen in een rijke, ietwat gezwollen stijl geformuleerd
Waar de persoon achter Ringo goed in is, zoek je lekker zelf uit.![]()
*checkt profiel.quote:Op maandag 24 april 2006 22:34 schreef M.vgroen het volgende:
*checkt posthistory.
Zit je wel op de juiste forum?
quote:M.vgroen
Dan mag je mij eens vertellen wat m'n profiel hiermee te maken heeft? Of is dat weer een hondsberoerde poging van je om zulke reply's te ontvluchten?quote:
Dat je exact 2 en halve maand recht van spreken hebt, n00b.quote:Op maandag 24 april 2006 22:41 schreef M.vgroen het volgende:
Dan mag je mij eens vertellen wat m'n profiel hiermee te maken heeft? Of is dat weer een hondsberoerde poging van je om zulke reply's te ontvluchten?.
Iets minder chagrijn reageren zou je sieren. Verder ben je op de goeie weg.quote:Gast, verman je eens.
Heb je hierover een kwartier gedaan, om alsnog een matige reply met wat gescheld in elkaar te kunnen vlammen?!quote:Op maandag 24 april 2006 22:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat je exact 2 en halve maand recht van spreken hebt, n00b.
Nee hoor, ik leer je juist je plaats kennenquote:[..]
Iets minder chagrijn reageren zou je sieren. Verder ben je op de goeie weg.![]()
Nee, ik was poepen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:59 schreef M.vgroen het volgende:
Heb je hierover een kwartier gedaan, om alsnog een matige reply met wat gescheld in elkaar te kunnen vlammen?!
Ah zo.quote:Bovendien is dit een kloon, daar ik veel langer geregisteerd stond
Succes met je HAVO-examen.quote:Nee hoor, ik leer je juist je plaats kennen.
En af, koest.
Thnx, maar vind je dat niet storend? Dat zelfs iemand die nog op school zit, een bijna-dertiger al in z'n bek pist kwa verbaalheid. Zelfs m'n mongoloïde buurman lult je met gemak onder tafel.quote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, ik was poepen.
[..]
Ah zo.
[..]
Succes met je HAVO-examen.![]()
naja, qua in termen van muggenzifterij dan. Echter, ik ben niet zo'n iemand die steeds z'n reply naloopt, en continu aanpast. Ik tik gewoon in wat in mij opkomtquote:
Prima, maar je posts lijken er dan ook naarquote:Op maandag 24 april 2006 23:18 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
naja, qua in termen van muggenzifterij dan. Echter, ik ben niet zo'n iemand die steeds z'n reply naloopt, en continu aanpast. Ik tik gewoon in wat in mij opkomt.
Je hebt eigenlijk nog niet zoveel gezegd, kleine vriend. Maar doe je best als je zin hebt, ik ben hier regelmatig.quote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef M.vgroen het volgende:
Thnx, maar vind je dat niet storend? Dat zelfs iemand die nog op school zit, een bijna-dertiger al in z'n bek pist kwa verbaalheid. Zelfs m'n mongoloïde buurman lult je met gemak onder tafel.
Je mag best naast me staan, ik eet je niet op.quote:Tja, kan gebeuren. Maar ga dan tenminste niet beweren dat je de beste bent. Dan leer je dan ook zo je plaats kennen.
Irony is my middle name. Maar dat had jij nog niet begrepen.quote:en je mag wel de bek vol hebben dat je oh zó vol van zelfvertrouwen blaakt, maar ondertussen geen foto in je geactiveerde fotoboek durft te posten. De ironie...
Want?quote:Op maandag 24 april 2006 23:22 schreef MouseOver het volgende:
Liever gemeende arrogantie dan valse bescheidenheid.
Hm, áls ik weinig terug gepost hebt, dan zullen we het maar niet over jou hebbenquote:Op maandag 24 april 2006 23:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk nog niet zoveel gezegd, kleine vriend. Maar doe je best als je zin hebt, ik ben hier regelmatig.
vertel eens, wat heeft je reactie te maken met m'n eerdere reply?quote:Je mag best naast me staan, ik eet je niet op.
en dát vind ik juist het intrigerende eraan. Je beweert ironie in je posts te hanteren. De praktijk wijst het echter anders uitquote:Irony is my middle name. Maar dat had jij nog niet begrepen.
Precies zoals ik het zeg. Personen die een flinke portie valse bescheidenheid hebben zijn vaak ofwel ratterig ofwel grijze muisjes. Beide types vind ik vervelend in de omgang.quote:
Een beetje bescheiden zijn mag best. Zelfs wanneer je denkt 'ja ik ben ook wel goed'... Heeft m.i. meer te maken met terughoudendheid dan onbetrouwbaarheid e.d.quote:Op maandag 24 april 2006 23:26 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg. Personen die een flinke portie valse bescheidenheid hebben zijn vaak ofwel ratterig ofwel grijze muisjes. Beide types vind ik vervelend in de omgang.
Absoluut. Vervelende is alleen dat een hoop mensen die arrogant zijn hier geen enkele reden toe hebben.quote:Enigszins arrogantie is best te pruimen, vooropgesteld dat het niet overmatig is. Eigenlijk zijn alle sterke persoonlijkheden enigszins arrogant.
Precies, ik weet van mezelf dat ik ook wel mag wezen, net als iedereen. Echter, ik loop niet mee te patsen. TS doet dat wel.quote:Op maandag 24 april 2006 23:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Een beetje bescheiden zijn mag best. Zelfs wanneer je denkt 'ja ik ben ook wel goed'... Heeft m.i. meer te maken met terughoudendheid dan onbetrouwbaarheid e.d.
[..]
Absoluut. Vervelende is alleen dat een hoop mensen die arrogant zijn hier geen enkele reden toe hebben.
Dan is het bescheidenheid en geen valse bescheidenheidquote:Op maandag 24 april 2006 23:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Een beetje bescheiden zijn mag best. Zelfs wanneer je denkt 'ja ik ben ook wel goed'... Heeft m.i. meer te maken met terughoudendheid dan onbetrouwbaarheid e.d.
[..]
Je hebt gelijk, maar tot nu toe heb ik die mensen uit m'n vrienden/kennissenkring kunnen houden. Als me me irriteren laat ik dat meestal ook duidelijk merken en vaak helpt dat ook. Overmatige arrogantie wordt vaak veroorzaakt door gebrek aan tegengas.quote:Absoluut. Vervelende is alleen dat een hoop mensen die arrogant zijn hier geen enkele reden toe hebben.
quote:Op maandag 24 april 2006 23:26 schreef M.vgroen het volgende:
Hm, áls ik weinig terug gepost hebt, dan zullen we het maar niet over jou hebben .
vertel eens, wat heeft je reactie te maken met m'n eerdere reply?
O, wacht, laat me raden: probeer je - ongeacht wat het betekent -, een weerwoord te geven. Ook al gaat het over Frans Bauer ...
en dát vind ik juist het intrigerende eraan. Je beweert ironie in je posts te hanteren. De praktijk wijst het echter anders uit.
Tja , da's de ironie.quote:Echter, onbedoeld blijken je post een andere vorm van ironie te bevatten. Namelijk ironie waarmee je jezelf te kijk zet...
Of je negeert gewoon op mn eerdere vragen, zoals - ik eet je niet op. - eigenlijk te betekenen heeft? Of over je fotoboek, en ga zo doorquote:Op maandag 24 april 2006 23:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
je formuleert tamelijk beroerd, moet ik zeggen. Dat stoort.
Verder zal ik niet in discussie gaan met een HAVO-klantje over de vraag of mijn eigen posts wel of niet ironisch zijn op te vatten. Je hebt er ruim 6000 na te lezen, uitgesmeerd over een periode van 5 jaar dus dat oordeel wacht ik rustig af.
[..]
Klopt, dát is ironie. Maar je hebt hem zelf niet in de hand..quote:Tja , da's de ironie.
ach, ik loop er niet mee te koop. Heb ik ook niet nodig.quote:Overigens lijk jij prima te passen in het beeld dat ik in de OP van mijzelf geschetst heb. Wat dat betreft hebben we veel gemeen.![]()
ok, kap er wel mee.quote:Op maandag 24 april 2006 23:41 schreef Ringo het volgende:
Dit begint trouwens op een flame te lijken, M.vrgoen. Toch een beetje zonde van dit topic, dat wel degelijk bloedserieus is bedoeld.
Dat heb ik ook niet gezegd; was ook niet de insteek van dit topic. Mijn vraag is: mag iemand duidelijk laten zien dat-ie wil (en kan) uitstijgen boven de rest? Waarom zou bescheidenheid een goede eigenschap zijn?quote:Op maandag 24 april 2006 23:47 schreef M.vgroen het volgende:
Maar ff voor duidelijkheid, iedereen is op z'n manier bijzonder. Niet dat je de enige zou zijn..
omdat je anders situaties zou krijgen zoals bijvoorbeeld dit topic nu loopt. Iedereen - wij dus- gaan dan proberen te bewijzen dat ze heus wel zooo uniek zijn t.o.v. de rest, men probeert elkaar te overrulen. En zoals je het aangaf, zou het inderdaad niet prima zijn (niet alleen in dit topic).quote:Op maandag 24 april 2006 23:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegd; was ook niet de insteek van dit topic. Mijn vraag is: mag iemand duidelijk laten zien dat-ie wil (en kan) uitstijgen boven de rest? Waarom zou bescheidenheid een goede eigenschap zijn?
Lees mn reply nog eens aandachtig door. Dan weet je waarom bescheidenheid juist nodig is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:16 schreef Zzyzx het volgende:
Bescheidenheid is niet tof, ik vind dat zo arrogant.
Welja, doe eens bescheiden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:20 schreef M.vgroen het volgende:
Lees mn reply nog eens aandachtig door. Dan weet je waarom bescheidenheid juist nodig is.
'vinden' impliceert een mening. Ik vind niet, ik weet.quote:Vind jij jezelf ook zo ongelofelijk tof?
Bescheidenheid is pas pedant. 'Oeh, kijk mij eens bescheiden zijn. Ik ben geweldig, maar ik ben nóg geweldiger omdat ik doe alsof ik niet geweldig ben'quote:
"Dikwijls is datgene wat wij bescheidenheid noemen, niets anders dan het verlangen om tweemaal geprezen te worden."quote:Op maandag 24 april 2006 23:22 schreef MouseOver het volgende:
Liever gemeende arrogantie dan valse bescheidenheid.
We weten dan ook dat je een sneu mannetje bent.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
'vinden' impliceert een mening. Ik vind niet, ik weet.
Meer is niet nodig als je subliem bent.
V.
Jaloezie is een teken van zwaktequote:Op dinsdag 25 april 2006 00:38 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
We weten dan ook dat je een sneu mannetje bent.![]()
nee hoor, ik vind het gewoonweg zo sneu staan, dat je overal pas en onpas rondschreeuwt hoe geweldig je wel zou zijn. Alsof je per sé iets wilt bewijzenquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jaloezie is een teken van zwakte
Ik vergeef het je.
V.
Wat is, dient gezegd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:40 schreef M.vgroen het volgende:
nee hoor, ik vind het gewoonweg zo sneu staan, dat je overal pas en onpas rondschreeuwt hoe geweldig je wel zou zijn. Alsof je per sé iets wilt bewijzen...
Ik ben alleen maar ontopic. Hoe moeilijk is dat voor jou te bevatten? Ik neem jou toch ook niet kwalijk dat jij op vele fronten tekort schiet? Waarom zou jij mij dan verwijten maken, alleen maar omdat ik zo ongelooflijk goed benquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:40 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind het gewoonweg zo sneu staan, dat je overal pas en onpas rondschreeuwt hoe geweldig je wel zou zijn. Alsof je per sé iets wilt bewijzen...
Inderdaad. Redetwisten met de vleesgeworden perfectie is per definitie zinloos.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar ontopic. Hoe moeilijk is dat voor jou te bevatten? Ik neem jou toch ook niet kwalijk dat jij op vele fronten tekort schiet?
Werkelijk waar? Post dan maar eens een link naar mn verwijten dat je goed BENT?quote:Waarom zou jij mij dan verwijten maken, alleen maar omdat ik zo ongelooflijk goed ben?
Daar hoef je niet schizo voor te zijn hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:47 schreef Mustard_Man het volgende:
soms zou ik willen dat ik schizofreen was, ik zou jarenlang boeiende gesprekken met mezelf kunnen houden.
graag gedaan johquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:46 schreef Ringo het volgende:
Hèhè, de nacht is gevallen en de werkelijk grote geesten tonen zich.
Hulde aan het oppermachtige Ego!
klopt, maar toch zou het op die manier leuker zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar hoef je niet schizo voor te zijn hoor
En zo hoort het.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:52 schreef Minisuisse het volgende:
Ik ben nou eenmaal gewoon tof. Ik zal dit nooit uitspreken, maar in mn hoofd voel ik me verheven boven iedereen.
ik van universum.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:54 schreef Mustard_Man het volgende:
ik kan altijd urenlang doorpraten over wat ik ga doen wanneer ik eenmaal wereldheerser geworden ben.
beat that
Ga ik vreemd?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:54 schreef Syll het volgende:
Narcisme noemt men dat.
Kom nog maar eens terug als je ook werkelijk kunt zeggen dat je wereldheerser bent, jij fantastquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:54 schreef Mustard_Man het volgende:
ik kan altijd urenlang doorpraten over wat ik ga doen wanneer ik eenmaal wereldheerser geworden ben.
beat that
Ik vind mezelf top, en laat anderen ook in hun waarde.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:54 schreef weathergirl het volgende:
Het hangt er vanaf of je jezelf fantastisch vindt en daarbij anderen minacht of dat je anderen in hun waarde laat, vind ik.
ga jij maar lekker in het universum zweven, ik blijf wel over die paupers op aarde waken.quote:
Ik begreep al niet waar het op sloeg!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Misschien kan hij i.p.v. vreemdgaan beter aan zijn Nederlandse vocabulaire werken.
hey, ik zie net in je profiel dat je psychologe bent. Besteed je 4 jarige studie eens nuttig; wat is de benaming voor dit soort situaties? Megalomaanheid ofzo?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kom nog maar eens terug als je ook werkelijk kunt zeggen dat je wereldheerser bent, jij fantast![]()
Mijn sarcasme dient vaak als hulp bij een verstoord wereldbeeld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:54 schreef weathergirl het volgende:
Het hangt er vanaf of je jezelf fantastisch vindt en daarbij anderen minacht of dat je anderen in hun waarde laat, vind ik.
Oprechte nieuwsgierigheid naar mijn grootse persoonlijkheid is altijd welkom!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:49 schreef Vitalogy het volgende:
Ik wil graag weten waarom TS dan zo bijzonder is.
Je zou kunnen zeggen: mijn talent moet nog ontdekt. Maar dat is te gemakkelijk. Waarschijnlijk ben ik zó bijzonder, dat er maar weinig mensen zijn die mij op waarde weten te schatten.quote:Case TS vult in opschepperig verhaal
Waarom is TS dan nog steeds een doorsnee Fok!ker?
Ho-ho, je vergeet mn geheime wapen: Gordon & Joling!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:57 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ga jij maar lekker in het universum zweven, ik blijf wel over die paupers op aarde waken.
en ondertussen bouw ik een muur om frankrijk en deporteer ik alle gothics daarnaartoe, vervolgens laat ik mensen daar jachtseizoenen houden. als je meer dan 20 gothics/fransozen afschiet heb win je een teddybeer.
Daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:58 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
hey, ik zie net in je profiel dat je psychologe bent. Besteed je 4 jarige studie eens nuttig; wat is de benaming voor dit soort situaties? Megalomaanheid ofzo?
pas maar op, wanneer het zo ver is laat ik je lynchen door mijn piratenleger. YARRRquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kom nog maar eens terug als je ook werkelijk kunt zeggen dat je wereldheerser bent, jij fantast![]()
Dit laat maar zien dat een monotheistisch denkbeeld passé is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:59 schreef Ringo het volgende:
Ik ben cult.
De echte fijnproevers weten wie ik ben en kennen mijn posts. Het grauw hier loopt me zonder boe of ba voorbij maar dat gebrek aan brede erkenning doet me niet zoveel.
Van binnen ben ik God; en dat weet ik.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Misschien kan hij i.p.v. vreemdgaan beter aan zijn Nederlandse vocabulaire werken.
Le-zen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:18 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
naja, qua in termen van muggenzifterij dan. Echter, ik ben niet zo'n iemand die steeds z'n reply naloopt, en continu aanpast. Ik tik gewoon in wat in mij opkomt.
Cor-rect schrij-ven.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:01 schreef M.vgroen het volgende:
Le-zen.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:09 schreef M.vgroen het volgende:
het gaat om de boodschap, suffe. Niet om gehannes of interpunctie daar wel in orde is.![]()
Uit een oprecht gevoel van medemenselijkheid natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:32 schreef Muertez het volgende:
en als je jezelf slimmer vindt dan je omgeving, dan moet je je gaan afvragen waarom je dan in die omgeving blijft hangen![]()
Om me superieur te voelen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:32 schreef Muertez het volgende:
Arrogantie gaat vaak samen met een gebrek aan intelligentie....![]()
en als je jezelf slimmer vindt dan je omgeving, dan moet je je gaan afvragen waarom je dan in die omgeving blijft hangen![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:07 schreef Liewec het volgende:
You all suck
Ik, Beetje eigen liefde kan geen kwaad.quote:Wie kijkt er met liefde regelmatig in de spiegel?
Aan je ava te zien mag er een hoop gebeuren voordat andere dat ook van jou vindenquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:52 schreef Minisuisse het volgende:
Ik ben nou eenmaal gewoon tof. Ik zal dit nooit uitspreken, maar in mn hoofd voel ik me verheven boven iedereen.
Dat op mn avatar ben ik idd zelf.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:07 schreef deepart het volgende:
[..]
Aan je ava te zien mag er een hoop gebeuren voordat andere dat ook van jou vinden![]()
- Rodion Romanovich Raskolnikovquote:Op maandag 24 april 2006 20:50 schreef Ringo het volgende:
Wie is er nog meer van overtuigd dat-ie, moederziel alleen, in staat is tot verheffing der gehele mensheid?
"Arrogantie? Arrogantie? Ik noem het liever zelfkennis."quote:Op maandag 24 april 2006 22:07 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vind mezelf af en toe zooooo grappig
Naja, en verder heb ik genoeg zelfkennis om te weten wat ik wel en niet kan en hoe ik eruit zie. Sommige mensen vatten dat op als arrogantie.
Precies, precies! Weten wat én je sterke, én je goede kanten zijn, is bijzonder gezond en geeft je naar mijn mening een hoop voorsprong op anderen.quote:"Arrogantie? Arrogantie? Ik noem het liever zelfkennis."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |