1GB SD kaartje en een SD card reader voor me computer heb ik maandag of dinsdag binnen denk ik, helaas.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Post je ervaringen hier maar eens Ruzbeh, liefst incl filmpjes. Ben vooral benieuwd naar hoe de filmpjes overkomen en of het ding een beetje te bedienen is (hij is enkel Japans toch?)
Bind haar vast en vorder hem terug!quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:39 schreef Lexie het volgende:
Mijn micro is inclusief Donkey Kong Country 3 geconfisqueerd door mijn vriendin.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:39 schreef Lexie het volgende:
Mijn micro is inclusief Donkey Kong Country 3 geconfisqueerd door mijn vriendin.
dan ben ik blij dat ik een maand of 7 geleden toch de import versie van WW:T gehaald heb , wel een stuk moeilijker dan eerdere delen btw vind ik.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wario Ware komt niet meer vrees is... En Drilldozer wel als het goed is, die staat gewoon gepland toch?
GBA is backwardscompatible met de originele GBquote:Op zondag 11 juni 2006 16:42 schreef Wiehoe het volgende:
Hee ik heb een vraagje. Mijn ouderwetse gameboy classic heeft het begeven. Dit is Natuurlijk helemaal zonde want nu kan ik niet meer het geweldige spel Super Mario Land spelen. Ik weet dat bij de gameboy serie soms oude spellen op een nieuwe gameboy kunnen draaien. Zo weet ik dat je op de gameboy color ook oude gameboy spellen kon draaien. Nu is mijn vraag als volgt: Kan iemand mij vertellen wat de nieuwste gameboy is waar ik toch nog oude gameboy spellen op kan draaien zoals mijn Super Mario Land?
Moet nintendo opstaan, juiste serienummer.. een volledig boekje... trilfunctie werkt op verschillende niveaus, rode cartridge...quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:08 schreef djkill het volgende:
drilldozer doet het in ieder geval perfect. volgens mij gewoon eerder gekocht maar viel tegen bij die persoon, en nu hebt ik hem! hoe zou ik dat moeten herkennen, of ie origineel is?
Ik heb m ergens liggen, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:01 schreef Smots het volgende:
Heeft er iemand die Puzzle League/Dr Mario cartridge voor de GBA?
Is het jou al gelukt om de 'line variant' uit te spelen op het hoogste niveau (dus stage 6-5) met de volgende opties ingeschakeld?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m ergens liggen, wat wil je weten?
Op de DS kan je toch ook GB spellen spelen, of alleen GBAquote:Op zondag 11 juni 2006 18:37 schreef Wiehoe het volgende:
De SP is dus ook geschikt voor oudere spellen? De DS is natuurlijk ook mooi, maarja ik wil mijn oude spellen ook weer spelen. Het is zonde van die oude spelletjes. Daar heb ik jaren plezier van gehad namelijk
Alleen GBA.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op de DS kan je toch ook GB spellen spelen, of alleen GBA
Nou ik heb een advance overgekocht van iemand, samen met 4 spelletjes. Donkey kong, dexter, shrek en nog een. Die spellen heb ik nog niet bekeken, maar ik heb zelf wel gelijk Final Fantasy 4 gekocht. Lijkt me wel leuk, want ik hou wel van rpg'squote:Op zondag 11 juni 2006 18:37 schreef Wiehoe het volgende:
De SP is dus ook geschikt voor oudere spellen? De DS is natuurlijk ook mooi, maarja ik wil mijn oude spellen ook weer spelen. Het is zonde van die oude spelletjes. Daar heb ik jaren plezier van gehad namelijk
Ik kende m al jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:30 schreef Smots het volgende:
deze is al bekend neem ik aan?
http://www.bofunk.com/video/3285/game_boy.html
ik zou voor emerald gaan , daar zitten bijna alle ruby/saphire pokemon in (op 3 naquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:18 schreef tudclub het volgende:
Vraagje.
Ik zit er aan te denken om maar pokemon game voor de GBA te kopen.. maar ik twijfel nog tussen één van Leaf green/fire red of één van ruby/sapphire.
Ik heb destijds blue nog gespeeld op een emulator op de PC, maar op de GBA zelf is natuurlijk wel wat 'echter'.
Maar, ik weet dus niet of leaf green/ fire red te saai ga vinden omdat ik deze al in feite al eens heb gedaan. Maar ik weet eigelijk ook niet of die pokemon in ruby/sapphire wel de moeite waard zijn (rare en simpele pokemon)?
Maar goed, iemand ervaring/tips etc.?
thx
(btw, first post)
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal mn Micro dan maar nooit meenemen naar Lanikoekje denk ik
[..]
Ik kende m al jaCanadese Micro reclame
[..]
Ik kende m al jaCanadese Micro reclame
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:54 schreef Wiehoe het volgende:
Ik zag op internet een supercard voor de gameboy advance. Zodat je roms af kon spelen op je console in plaats van een emulator. Heeft iemand zo'n supercard? En bevalt dat een beetje?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:54 schreef Wiehoe het volgende:
Ik zag op internet een supercard voor de gameboy advance. Zodat je roms af kon spelen op je console in plaats van een emulator. Heeft iemand zo'n supercard? En bevalt dat een beetje?
Dat weet ik niet. Bij illegale DS kopies kan je dat zien of de contact pinnetjes wel goudgeel zijn of niet, bij illegale kopies is het zwart.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:05 schreef YourMaster het volgende:
Mijn eerste post in het topic. Ik heb namelijk mijn eerste GBA spel ooit in mijn handen.
Heb zero mission gekocht over marktplaats( 9¤ inc), en uit de omschrijving kreeg ik het idee dat er een boekje en doosje bij zat. Heb alleen een casette binnen.
Hoe kom ik te weten dat ik een echte game heb gekocht, en geen illigale kopie?
Ok, prima.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:24 schreef mini-lellan het volgende:
Als je op de cassete van een GBA game kijkt
zie je als het goed is in de afbeelding van de game een getal gedrukt bijv. 05
Niet! Want er is ook nog zo een mannetje dat wraak wil nemen en er is een Lord ofzo met 2 evil zonen en een vreemde vrouw die net dood is gegaan en.. en.. Ik snap er iig niks van, maar volgens mij zit er wel meer achter hoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh, er is niet echt een verhaal. Meisje wordt ontvoerd en je moet haar redden. Je komt langs wat dorpen en kastelen en je verslaat de eindbaas.
En ze leefden nog lang en gelukkig
Gelukkig maar, had het idee dat ik de enige was die niets van het verhaal snapte.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:59 schreef Laniboekje het volgende:
Ben nu dus Sword of Mana aan het spelen, snap echter echt helemaal niets van het verhaal![]()
![]()
Vind het wel leuk om poppetjes in elkaar te hakken e.d., maar al die vreemde benamingen voor al die culturen daar..Misschien toch maar eens ergens een samenvatting van het verhaal lezen ofzo.
Is goed zal het vandaag of morgen ff regelen voor je!quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mez? Zou je Drill Dozer in je price compare willen gooien?Ik verwacht niet meer dat de game naar Europa komt, net als met WW Twisted, dus gaat ik m maar importeren.
Ik had ff tijd (maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....dus het is niet altijd ff snelquote:
GOLDEN SUNquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:00 schreef MeZZiN het volgende:
Golden sun bijna uitgespeeldmaar golden sun de lost age is onder weg
![]()
Wat een gave game is dat zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |