abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:59:59 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37946007
Post je ervaringen hier maar eens Ruzbeh, liefst incl filmpjes. Ben vooral benieuwd naar hoe de filmpjes overkomen en of het ding een beetje te bedienen is (hij is enkel Japans toch?)

@ Lani. Ik wens je er veel plezier mee! Meer zal ik er niet meer over zeggen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:01:56 #62
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_37946077
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Post je ervaringen hier maar eens Ruzbeh, liefst incl filmpjes. Ben vooral benieuwd naar hoe de filmpjes overkomen en of het ding een beetje te bedienen is (hij is enkel Japans toch?)
1GB SD kaartje en een SD card reader voor me computer heb ik maandag of dinsdag binnen denk ik, helaas.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 21 mei 2006 @ 22:06:29 #63
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_38063533
ok, gebassserd op de lijst van upcoming games:

Yggdra Union October 2006
Teenage Mutant Ninja Turtles Double Pack Summer 2006 <niet duurder dan 25 anders hoef ik hem niet>
METAL SLUG September 2006

That's it, heb het niet zo op final fantasy.
Btw, ik word echt simpel van Nintendo. Warioware twisted is er nog steeds niet en nu vermoed ik dat het GEWELDIGE drilldozer dezelfde kant op gaat
koekje erbij?
  zondag 21 mei 2006 @ 22:10:16 #64
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38063774
Wario Ware komt niet meer vrees is... En Drilldozer wel als het goed is, die staat gewoon gepland toch?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:18:13 #66
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_38399285
Ik wil Mother 3 verdomme!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_38407676
Mijn micro is inclusief Donkey Kong Country 3 geconfisqueerd door mijn vriendin .
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:50:14 #68
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_38408073
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:39 schreef Lexie het volgende:
Mijn micro is inclusief Donkey Kong Country 3 geconfisqueerd door mijn vriendin .
Bind haar vast en vorder hem terug!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_38613817
ben ik nou goed bezig geweest als ik drilldozer vandaag via marktplaats geleverd heb gekregen voor 12,50 euro? Wel zonder doosje, maar verder wel origineel.
spel zelf ziet er goed uit..... keep you posted....
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:16:56 #70
5637 koekiemonster
pi_38624905
origineel en marktplaats gaan vrijwel niet samen.....
drilldozer is wel echt een geweldige game!
koekje erbij?
pi_38626194
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:39 schreef Lexie het volgende:
!

dat probleem heb ik dus ook

hebben wij dezelfde vriendin?
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:23:18 #72
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_38626751
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wario Ware komt niet meer vrees is... En Drilldozer wel als het goed is, die staat gewoon gepland toch?
dan ben ik blij dat ik een maand of 7 geleden toch de import versie van WW:T gehaald heb , wel een stuk moeilijker dan eerdere delen btw vind ik.

ik wacht verder wel op mother 3 en de overige FF ports
pi_38638137
drilldozer doet het in ieder geval perfect. volgens mij gewoon eerder gekocht maar viel tegen bij die persoon, en nu hebt ik hem! hoe zou ik dat moeten herkennen, of ie origineel is?
pi_38751777
Vraag ik wil nog een RPG GBA game hebben welke is op het beste koop

Heb zelf al final fantasy tactics (ben er niet zo blij mee geen echt verhaald meer alleen battlen ook leuk alleen wil wel een beetje verhaal in mijn games)
pi_38752122
Hee ik heb een vraagje. Mijn ouderwetse gameboy classic heeft het begeven. Dit is Natuurlijk helemaal zonde want nu kan ik niet meer het geweldige spel Super Mario Land spelen. Ik weet dat bij de gameboy serie soms oude spellen op een nieuwe gameboy kunnen draaien. Zo weet ik dat je op de gameboy color ook oude gameboy spellen kon draaien. Nu is mijn vraag als volgt: Kan iemand mij vertellen wat de nieuwste gameboy is waar ik toch nog oude gameboy spellen op kan draaien zoals mijn Super Mario Land?
pi_38752445
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:42 schreef Wiehoe het volgende:
Hee ik heb een vraagje. Mijn ouderwetse gameboy classic heeft het begeven. Dit is Natuurlijk helemaal zonde want nu kan ik niet meer het geweldige spel Super Mario Land spelen. Ik weet dat bij de gameboy serie soms oude spellen op een nieuwe gameboy kunnen draaien. Zo weet ik dat je op de gameboy color ook oude gameboy spellen kon draaien. Nu is mijn vraag als volgt: Kan iemand mij vertellen wat de nieuwste gameboy is waar ik toch nog oude gameboy spellen op kan draaien zoals mijn Super Mario Land?
GBA is backwardscompatible met de originele GB
En als je het zeker wilt weten vraag in de winkel of je het ff kan uitproberen met de GBA (de DS kan geen GB/GBC games aan)
pi_38752745
Ok, dus hoogstwaarschijnlijk is de Game Boy Avanced de beste keus. Dan kan ik ook nog wat nieuwe spellen erbij aanschaffen, bedankt:)
pi_38754370
Ik zou dan wel voor de SP gaan, die is een stukje mooier en heeft een backlight. Of natuurlijk voor een DS Lite met New Super Mario Bros, die game ownt Mario Land minstens tien keer . Kun je Mario Land verkopen .
pi_38755755
De SP is dus ook geschikt voor oudere spellen? De DS is natuurlijk ook mooi, maarja ik wil mijn oude spellen ook weer spelen. Het is zonde van die oude spelletjes. Daar heb ik jaren plezier van gehad namelijk
pi_38755920
Sp is inderdaad geschikt voor oude gameboy-spellen. Het is de betere versie van de GBA.
  maandag 12 juni 2006 @ 09:42:46 #81
5637 koekiemonster
pi_38771612
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:08 schreef djkill het volgende:
drilldozer doet het in ieder geval perfect. volgens mij gewoon eerder gekocht maar viel tegen bij die persoon, en nu hebt ik hem! hoe zou ik dat moeten herkennen, of ie origineel is?
Moet nintendo opstaan, juiste serienummer.. een volledig boekje... trilfunctie werkt op verschillende niveaus, rode cartridge...
koekje erbij?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 17:01:21 #82
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_38817497
Heeft er iemand die Puzzle League/Dr Mario cartridge voor de GBA?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:44:39 #83
65330 Ruzbeh
pi_38825532
Ik heb nu eindelijk me play-yan kunnen gebruiken.

Muziek afspelen is wat mij betreft fantastisch, de Micro speaker zelf is al goed genoeg en de kwaliteit is best wel goed. Ik ben nu bezig om video af te laten spelen maar het lukt me nu even niet om het op de juiste formaat te krijgen.
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:19:07 #84
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38834875
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 17:01 schreef Smots het volgende:
Heeft er iemand die Puzzle League/Dr Mario cartridge voor de GBA?
Ik heb m ergens liggen, wat wil je weten?
pi_38838519
Gisteren is Golden Sun (1) binnen gekomen nu lekker aan spelen...

Wat een mooie game is dat zeg. Battle screens zijn soort van (nep)3D maar wel heel gaaf uitgevoerd!

Wist niet dat GBA games zo mooi konden zijn!
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:36:59 #86
10785 Smots
pi_38846348
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb m ergens liggen, wat wil je weten?
Is het jou al gelukt om de 'line variant' uit te spelen op het hoogste niveau (dus stage 6-5) met de volgende opties ingeschakeld?
  • Block Lmt.: off
  • Stop: off
  • Lift Limit: off

Ik ben er nou al weken mee bezig en het lukt me bijna nooit. Ik denk dat het me tot nu toe pas een keer of zeven gelukt is in al die tijd. Het gaat wel zo ont-zet-tend snel dat het bijna niet bij te houden is!

[ Bericht 2% gewijzigd door Smots op 14-06-2006 14:31:46 ]
  • The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      woensdag 14 juni 2006 @ 13:45:52 #87
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_38846675
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 18:37 schreef Wiehoe het volgende:
    De SP is dus ook geschikt voor oudere spellen? De DS is natuurlijk ook mooi, maarja ik wil mijn oude spellen ook weer spelen. Het is zonde van die oude spelletjes. Daar heb ik jaren plezier van gehad namelijk
    Op de DS kan je toch ook GB spellen spelen, of alleen GBA
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      woensdag 14 juni 2006 @ 13:47:03 #88
    65330 Ruzbeh
    pi_38846730
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 13:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Op de DS kan je toch ook GB spellen spelen, of alleen GBA
    Alleen GBA.
      woensdag 14 juni 2006 @ 14:50:05 #89
    65330 Ruzbeh
    pi_38849235
    Het is gelukt om filmpjes af te spelen op me Gameboy Micro.

Redelijk kwaliteit, het beeld is precies zoals ik had verwacht.

Er volgt een userreview.
    pi_38852591
    Vraagje.

Ik zit er aan te denken om maar pokemon game voor de GBA te kopen.. maar ik twijfel nog tussen één van Leaf green/fire red of één van ruby/sapphire.

Ik heb destijds blue nog gespeeld op een emulator op de PC, maar op de GBA zelf is natuurlijk wel wat 'echter'.

Maar, ik weet dus niet of leaf green/ fire red te saai ga vinden omdat ik deze al in feite al eens heb gedaan. Maar ik weet eigelijk ook niet of die pokemon in ruby/sapphire wel de moeite waard zijn (rare en simpele pokemon )?

Maar goed, iemand ervaring/tips etc.?

thx

(btw, first post)
    pi_38858330
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 18:37 schreef Wiehoe het volgende:
    Nou ik heb een advance overgekocht van iemand, samen met 4 spelletjes. Donkey kong, dexter, shrek en nog een. Die spellen heb ik nog niet bekeken, maar ik heb zelf wel gelijk Final Fantasy 4 gekocht. Lijkt me wel leuk, want ik hou wel van rpg's .

Nou ja, en wat Tudclub vraagt ben ik ook wel benieuwd naar. (Welkom op Fok trouwens ) Ik heb toen ook nog wel pokemon blue en pokemon gold via een emulator gespeeld (cheaten door de snelheid van de emulator te verdubbelen ). Misschien koop ik daar dan ook nog wel een van.

-edit- Kwam er ook achter dat mario land 1 al die tijd ook al een kleurenspel was, voor dat de gameboy color uit was. Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open
      donderdag 15 juni 2006 @ 11:30:06 #92
    10785 Smots
    pi_38877964
    deze is al bekend neem ik aan?
    http://www.bofunk.com/video/3285/game_boy.html
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      donderdag 15 juni 2006 @ 11:38:26 #93
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_38878197
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 11:30 schreef Smots het volgende:
    deze is al bekend neem ik aan?
    http://www.bofunk.com/video/3285/game_boy.html
    Ik kende m al ja Canadese Micro reclame

Ik zal mn Micro dan maar nooit meenemen naar Lanikoekje denk ik
      donderdag 15 juni 2006 @ 11:38:40 #94
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_38878203
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 16:18 schreef tudclub het volgende:
    Vraagje.

Ik zit er aan te denken om maar pokemon game voor de GBA te kopen.. maar ik twijfel nog tussen één van Leaf green/fire red of één van ruby/sapphire.

Ik heb destijds blue nog gespeeld op een emulator op de PC, maar op de GBA zelf is natuurlijk wel wat 'echter'.

Maar, ik weet dus niet of leaf green/ fire red te saai ga vinden omdat ik deze al in feite al eens heb gedaan. Maar ik weet eigelijk ook niet of die pokemon in ruby/sapphire wel de moeite waard zijn (rare en simpele pokemon )?

Maar goed, iemand ervaring/tips etc.?

thx

(btw, first post)
    ik zou voor emerald gaan , daar zitten bijna alle ruby/saphire pokemon in (op 3 na ) , en daarnaast heb je ook beide plottwists (alhoewel het einde wat anders is). fire red/leaf green zijn ook wel aardig , en hebben een veel betere AI(logisch) dan de originele , een paar extra eilandjes , en de abilities die ook in ruby/saphire/emerald zitten.
      donderdag 15 juni 2006 @ 11:48:30 #95
    65330 Ruzbeh
    pi_38878525
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
    pi_38879658
    quote:

[..]

pi_38886108
    quote:

[..]

Mijn ratsels zullen zeker wel raad weten met jouw Micro ja
    pi_38910648
    Ik zag op internet een supercard voor de gameboy advance. Zodat je roms af kon spelen op je console in plaats van een emulator. Heeft iemand zo'n supercard? En bevalt dat een beetje?
    pi_38913359
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 09:54 schreef Wiehoe het volgende:
    Ik zag op internet een supercard voor de gameboy advance. Zodat je roms af kon spelen op je console in plaats van een emulator. Heeft iemand zo'n supercard? En bevalt dat een beetje?

[ Bericht 10% gewijzigd door mini-lellan op 16-06-2006 18:27:32 ]
    pi_38925984
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 09:54 schreef Wiehoe het volgende:

niet kopen of wat dan ook
    op de Cube kan het ook en via PC is alleen maar iligaal

weet er hier iemand trouwens waar je andere faceplates voor je Micro kan kopen want die van mij is nogal beschadigd en als iemand het weet mischien ook de prijs

[ Bericht 6% gewijzigd door mini-lellan op 16-06-2006 18:38:05 ]
    pi_38933456
    Op ebay heb ik destijds originele frontjes kunnen krijgen. In nederland kan je bij een goede gameshop wel van die neppe frontjes vinden met zo'n streepje erop zoals eerder is gezegd in dit topic.
    pi_38962601
    Mijn eerste post in het topic. Ik heb namelijk mijn eerste GBA spel ooit in mijn handen.
    Heb zero mission gekocht over marktplaats( 9¤ inc), en uit de omschrijving kreeg ik het idee dat er een boekje en doosje bij zat. Heb alleen een casette binnen.

Hoe kom ik te weten dat ik een echte game heb gekocht, en geen illigale kopie?
      zondag 18 juni 2006 @ 11:53:08 #103
    65330 Ruzbeh
    pi_38966180
    quote:
    Op zondag 18 juni 2006 02:05 schreef YourMaster het volgende:
    Mijn eerste post in het topic. Ik heb namelijk mijn eerste GBA spel ooit in mijn handen.
    Heb zero mission gekocht over marktplaats( 9¤ inc), en uit de omschrijving kreeg ik het idee dat er een boekje en doosje bij zat. Heb alleen een casette binnen.

Hoe kom ik te weten dat ik een echte game heb gekocht, en geen illigale kopie?
    Dat weet ik niet. Bij illegale DS kopies kan je dat zien of de contact pinnetjes wel goudgeel zijn of niet, bij illegale kopies is het zwart.

Maar Ik heb dus onlangs Metroid Zero Mission gekocht voor 14 euro bij Freerecordshop.nl, nieuw. Zie: http://www.budgetgaming.nl
    pi_38967669
    Ken die site wel, maar voor deze game niet gekeken omdat ie bij zuiderpark nog voor ruim 35¤ ofzo weggaat. Fusion is daar nu voor 10¤ in de aanbieding.
    Van de ds weet ik het ja, maar heb ik nu niet veel aan. Heb even gegoogled, maar vind voornamelijk 2 dingen, kijk of doosje en boekje erbij zitten, en kijk of het schoefje op de achterkant niet een kruis is maar 3 pinnetjes heeft. Dat laatste is gewoon het geval, maar twijfel nogsteeds.
    pi_38984937
    Als je op de cassete van een GBA game kijkt
    zie je als het goed is in de afbeelding van de game een getal gedrukt bijv. 05
    als je dat ziet is het een echte game van Nintendo
    als je dat niet ziet dan is ie dus fake maar gelukkig komt dit (zo goed als) nooit voor
      zondag 18 juni 2006 @ 22:42:40 #106
    9440 Khadgar
    Knutselaar
    pi_38985882
    Bij namaak (overigens kreeg ik mijn namaak mét doosje) zie je het aan de slechte kwaliteit drukwerk op het label (beetje uitgevloeid meestal), staat er Nintondo (met een O ipv I) achterop, staat er geen Patent Pending achterop, zie je wel eens vreemde tikfouten.
    pi_38986078
    quote:
    Op zondag 18 juni 2006 22:24 schreef mini-lellan het volgende:
    Als je op de cassete van een GBA game kijkt
    zie je als het goed is in de afbeelding van de game een getal gedrukt bijv. 05
    Ok, prima.
    Dankjewel.

De 23e uitproberen of hij goed werkt.
    pi_39011696
    Ben nu dus Sword of Mana aan het spelen, snap echter echt helemaal niets van het verhaal

Vind het wel leuk om poppetjes in elkaar te hakken e.d., maar al die vreemde benamingen voor al die culturen daar.. Misschien toch maar eens ergens een samenvatting van het verhaal lezen ofzo.
      maandag 19 juni 2006 @ 20:16:33 #109
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39012246
    Euh, er is niet echt een verhaal. Meisje wordt ontvoerd en je moet haar redden. Je komt langs wat dorpen en kastelen en je verslaat de eindbaas.

En ze leefden nog lang en gelukkig
    pi_39012757
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Euh, er is niet echt een verhaal. Meisje wordt ontvoerd en je moet haar redden. Je komt langs wat dorpen en kastelen en je verslaat de eindbaas.

En ze leefden nog lang en gelukkig
    Niet! Want er is ook nog zo een mannetje dat wraak wil nemen en er is een Lord ofzo met 2 evil zonen en een vreemde vrouw die net dood is gegaan en.. en.. Ik snap er iig niks van, maar volgens mij zit er wel meer achter hoor.
      maandag 19 juni 2006 @ 20:39:02 #111
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39013121
      dinsdag 20 juni 2006 @ 11:43:00 #112
    5637 koekiemonster
    pi_39030025
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 19:59 schreef Laniboekje het volgende:
    Ben nu dus Sword of Mana aan het spelen, snap echter echt helemaal niets van het verhaal

Vind het wel leuk om poppetjes in elkaar te hakken e.d., maar al die vreemde benamingen voor al die culturen daar.. Misschien toch maar eens ergens een samenvatting van het verhaal lezen ofzo.
    Gelukkig maar, had het idee dat ik de enige was die niets van het verhaal snapte.
    Drie miljoen namen, allemaal lang en niet te onthouden..

En ik had een megakloek zwaard, maar die ben ik dus kwijtgeraakt. leve de spullen kwijtraken / afpakken
    koekje erbij?
    pi_39067221
    Golden sun bijna uitgespeeld maar golden sun de lost age is onder weg

Wat een gave game is dat zeg!

Sword of mana staat nog op de wish list en Zelda ook alleen tijd....

Heb nog genoeg te doen op de GBA de DS kan nog wel ff wachten!
      woensdag 21 juni 2006 @ 13:03:05 #114
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39071829
    Mez? Zou je Drill Dozer in je price compare willen gooien? Ik verwacht niet meer dat de game naar Europa komt, net als met WW Twisted, dus gaat ik m maar importeren.
    pi_39072100
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Mez? Zou je Drill Dozer in je price compare willen gooien? Ik verwacht niet meer dat de game naar Europa komt, net als met WW Twisted, dus gaat ik m maar importeren.
    Is goed zal het vandaag of morgen ff regelen voor je!

Als er nog meer sugesties zijn mail het naar pricecompare@mezzin.com (kan wel alles in voeren maar ik probeer voor nu alleen de balangrijkste in te voeren met 800+ games voor de GBA is het ook wel monikewerk....)
      woensdag 21 juni 2006 @ 13:18:32 #116
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39072424
    pi_39072951
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Wario Ware: Twisted Ongeveer 22 euro
    Drill Dozer 30 euro

Enjoy!
      woensdag 21 juni 2006 @ 13:32:42 #118
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39073022
    Wow, dat was snel Bedankt!
    pi_39073080
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Wow, dat was snel Bedankt!
    Ik had ff tijd (maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....dus het is niet altijd ff snel )
    en nu is het tijd voor (van het thee soort koffie kunnen ze hier niet zetten.... zucht een lekker espresso zou er nu wel in gaan....)
    pi_39163743
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 11:00 schreef MeZZiN het volgende:
    Golden sun bijna uitgespeeld maar golden sun de lost age is onder weg
    Wat een gave game is dat zeg!
    GOLDEN SUN
    heb je ook wel Deathbeard verslagen?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')