staat genoteerdquote:Op maandag 24 april 2006 19:23 schreef SunChaser het volgende:
25 euro voor pacman collection + mario kart geboden
3 x 15 is bij mij wel iets meer dan 30 euro. Sorry, niet genoteerd dusquote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Retarded het volgende:
30 euro incl voor Mario Advance 4, Mario Advance 1 en Superstar
/edit: can't blame a guy for tryingquote:Op maandag 24 april 2006 19:26 schreef Fannetje het volgende:
[..]
3 x 15 is bij mij wel iets meer dan 30 euro. Sorry, niet genoteerd dus
Over een paar dagen... hij staat net een paar minuutjes joh. Bovendien staat ie ook nog op marktplaats.quote:
27 excl. verzendkosten (29 incl.) en we hebben een deal.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:39 schreef Deirtje het volgende:
Super Mario Advance 4 (met doosje&boekje) ¤15
Super Mario Advan 2 (alleen spelletje in plastic doosje) ¤14
voor 25?
jaquote:Op woensdag 26 april 2006 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Advance 2 is Mario World toch?
Die is helaas al verkocht.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:26 schreef -Marjo- het volgende:
Mario & Luigi Superstars (met doosje & boekje) ¤15 ecl. verzendkosten?
Dealquote:Op woensdag 26 april 2006 17:41 schreef Fannetje het volgende:
[..]
27 excl. verzendkosten (29 incl.) en we hebben een deal.
ik heb je gemaild! :S Kijk anders in je ongewenste e-mail map, of stuur mij een mailtje.. deirdre [at]d deirdreweb [dot] nlquote:Op donderdag 27 april 2006 16:55 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik heb niets ontvangen.
Zou je me snel willen mailen? Er zijn andere geinteresseerden.
Ik heb niets ontvangen, ook niet in mijn ongewenste mail. Ik heb je dus zelf een mailtje gestuurd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:36 schreef Deirtje het volgende:
[..]
ik heb je gemaild! :S Kijk anders in je ongewenste e-mail map, of stuur mij een mailtje.. deirdre [at]d deirdreweb [dot] nl
Volgens mij is t een verkapt ik heb nog steeds verkering-postquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:12 schreef Fannetje het volgende:
Dit hierboven is dus van mij. Kutcookies![]()
Erger nog, ik woon d'r ook al mee samenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens mij is t een verkapt ik heb nog steeds verkering-post
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:54 schreef icecoolsniper het volgende:
Geld al binnen?
Weet ik, maar ik wacht toch even tot het geld ook daadwerkelijk op mijn rekening staat.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:35 schreef icecoolsniper het volgende:
Vreemd hoor, mja ik het een girorekening, meestal duurt het iets langer van girorekening naar bankrekening.
Ik heb iig een screenshot gemaakt dat ik betaald heb.
welke?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:45 schreef Fannetje het volgende:
Overigens zou het kunnen zijn dat ik nog twee andere spelletjes te koop ga aanbieden. Ik heb de doosjes en boekjes al gevonden, maar de spelletjes nog niet
Dan zal het nog een dagje duren, denk ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:47 schreef icecoolsniper het volgende:
Ik heb ff gekeken op mijnpostbank.nl en het geld is op 2 mei pas afgeschreven. Vandaag dus.
Yoshi's Island (mario advance 3)quote:
Goed nieuws voor jouw; je geld is zojuist binnengekomen!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:03 schreef icecoolsniper het volgende:
yoshi's island in het topic van music fan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |