Sean Paul-wannabe.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Hij ziet er wel dope uit.
chequote:Op dinsdag 25 april 2006 01:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Hij ziet er wel dope uit.
Als ze zwart werken hoef je helemaal geen btw te betalenquote:Op maandag 24 april 2006 21:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
neuke poolse hoeren ook voor minder btw?
Ja dat is toch geen porumquote:[b]Op vrijdag 28 april 2006 15:43
of dat ze hun petje te hoog dragen zodat het net lijkt alsof ze een waterhoofd hebben !
Ja Ja de fabeltjeskrant !!quote:Op maandag 24 april 2006 22:52 schreef Floridinges het volgende:
Marokkanen gaan eerder werken, autochtonen blijven vaak langer op school zitten en studeren. Daarom hebben jonge Marokkanen - voor het overgrote deel op een eerlijke manier - meer te besteden.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:07 schreef cerror het volgende:
Al doen ze vlechtjes in als pipi vangkous, het interesseert me geen moslimnueck.
Zo lopen de molukkers erbij hieroquote:Op woensdag 26 april 2006 08:34 schreef Danilo87 het volgende:
Marokkanen kapsels noemt die dat,, ik weet niet hoeveel Marokkanen jij irl ziet (ts) maar wat ik zie zijn overwegend opgeschoren koppen met gewoon langer haar bovenop en dat meestal gewoon in een soort van stekels of een beetje dragonballZ-style.. verder misschien een Haags matje.. maar zoals Raymzster of ingevlochten echt niet vaak.
waar heb je het overquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:33 schreef SCH het volgende:
Ali B. is zonder petje wel een stuk leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |