Als variant op de Idols-prono is dit de WIDM-Prono, eens kijken of dat hier loopt.
![]()
.
![]()
.
Wat houdt de WIDM-Prono eigenlijk in?De IdolsProno test jouw voorspellende gaven bij Wie is de Mol.
![]()
. Elke ronde zul je opnieuw jouw voorspelling moeten doorgeven in dit topic. Voor een juiste voorspelling krijg je punten. Degene die uiteindelijk de meeste punten heeft, die wint.
![]()
.
![]()
.
Okay, maar waar moet ik een voorspelling over geven dan?Elke week geef je voor vrijdag 20.30 door wie jij denkt dat die week de afvaller wordt, wie er gaat winnen, wie de verliezend finalist zal zijn, en niet te vergeten: Wie is... de Mol? Wellicht dat je tussentijds nog bonuspunten kan verdienen, dit merk je dan vanzelf als je je voorspelling door moet geven
![]()
.
Hoeveel punten kan ik steeds verdienen dan?Als jij de afvaller goed hebt, verdien je 30 punten. Had je 'm in jouw ranglijst ook goed, krijg je 20 extra punten. Zit je er 1 of 2 plekken naast, krijg je 10 extra punten. Bij 3 of 4 plekken ernaast krijg je 5 minpunten. Zit je er 5 of 6 plekken naast, krijg je 10 minpunten. Als jouw mol voortijdig afvalt kost dat je punten. Hoe eerder hij afvalt, hoe meer punten je dat kost. Valt hij direct in afl. 3 af, kost dat je 30 punten, in afl. 4 25, afl. 5 20, afl 6 15, afl. 7 10. Valt jouw Mol in de laatste uitzending af kost dit je slechts 5 punten.
Maar.....heb jij de Mol goed geraden, dan levert jou dit 50 punten op.
Ten slotte moet je vanaf aflevering 3 (de start van de Prono) ook wekelijks jouw voorspelling doen over de uiteindelijke winnaar, verliezer en mol. Je kan hiervoor veel punten krijgen. Elke week kan je 40 punten (2x10 voor de finalisten en 20 voor de Mol) verdienen. Deze punten worden toegekend na de laatste aflevering van Wie is de Mol.
![]()
.
Ik heb een ronde gemist, kan ik dan nog meedoen?Uiteraard, er zijn zóveel punten te verdienen dat meedoen altijd nog zin heeft.
![]()
.
![]()
.
Kunnen we dan nu beginnen?Je mag nu invullen wie je denkt dat de volgende afvaller is, en zeggen wie je denkt dat de winnaar/verliezer/Mol is. Graag invullen op de volgende manier:
Komende afvaller:Uiteindelijke winnaar:Uiteindelijke verliezer:De Mol:
* De overgebleven deelnemers: ![]()
De acht kandidaten die dit voorjaar in Argentinië op zoek zullen gaan naar de mol zijn bovenstaand v.l.n.r.:
Frédérique Huydts (Meiden van de Wit)
Milouska Meulens (Jeugdjournaal)
Peggy Vrijens (Costa)
Roderick Veelo (Radio 10)
Toine van Peperstraten (Studio Sport).
![]()
Heb je je prono ingevuld, maar wil je dit later aanpassen, meld dit dan even in een nieuwe post, hierdoor kijk ik er niet overheen.
![]()
. Mochten er verder nog vragen en/of opmerkingen zijn, hoor ik het graag.
Vorige topics:
WIDM-Prono #1.
WIDM-prono #2
WIDM-Prono Aflevering 5
WIDM-Prono Aflevering 6
Gegroet, uw spelleider, Svensational.
Met dank aan BVO voor de OP en de opzet
Stand:
Ayaxola 140
Globe- 140
Flem 110
Woelli 110
Yeahinho 110
Eveli 105
Marvellous 90
Woepsie 90
babette21 80
dolle_hond 80
Mr_Booze 70
Tha_Erik 70
alwaysthebest 65
Sannydance 65
Urquhart 65
Cee 60
Stansfield 60
BVO 55
Svensational 55
Quispi 50
Tram 50
Hihat 45
Mariposa 40
Tom_Tom- 40
GHans7 35
MrManiak 35
DaMart 30
sbientje 30
Urnie 30
Utrecht 30
Copycat 25
Freezor 25
Andiyan 15
Asskicker14 15
Bos81 15
Magics 15
Sapphire 5
zeeuwse 5
Bruce117 0
Chowi 0
CrazyDaisy85 0
E.T. 0
Hapertje 0
Meiske78 0
Viking84 0
weathergirl 0
.com -10
Miss_S -10
shiNinG_staR -10
Vaduz -25
Haaibaaike -30
bunnyma -45
De uitslag van de vorige ronde komt nog, toch alvast een nieuw topic.
[ Bericht 97% gewijzigd door Duiveltja op 24-04-2006 17:09:08 ]