Dank u wel.quote:Op maandag 24 april 2006 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
TT aangepast.
Nee, die speelde volgens mij niet in Rebel without a cause.quote:
U bent er bijna....quote:Op maandag 24 april 2006 17:19 schreef Doff het volgende:
Saw
Ja maar die andere was weer te moeilijk dus moest ik even wat goed maken.quote:Op maandag 24 april 2006 17:23 schreef Doff het volgende:
Was wel erg gemakkelijk vraagje (duidelijk dat het een van de 'Saw' films was iig).
Ah, 't maakt me eigenlijk ook niet uitquote:Op maandag 24 april 2006 17:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar die andere was weer te moeilijk dus moest ik even wat goed maken.![]()
en ik wil gaan koken.
Film die het zeker een keer de moeite waard is om te kijkenquote:Op maandag 24 april 2006 20:27 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet alleen dat dat een film over Beethoven is, zag de laatste hint en besloot maar te gokken...
quote:: Poker should not be played in a house with women.
Welke film, en welke legendarische 'movie line' zoek ik?quote:The movie's line "![]()
" was voted as the #45 movie quote by the American Film Institute (out of 100).
Er zit geen Paul in de filmquote:Op maandag 24 april 2006 23:09 schreef One_conundrum het volgende:
Pool, metuuuuuuuuh Paul Newman?
quote:Op maandag 24 april 2006 23:25 schreef Doff het volgende:
French Connection?
Allebei niet.quote:Op maandag 24 april 2006 23:26 schreef Doff het volgende:
Of een Clint Eastwood-film?
quote:: Tarantula was the name of it. I stayed at a hotel called the Tarantula Arms.
: Tarantula Arms?
: Yes, a big spider. That's where I brought my victims. Yes, I've had many meetings with strangers.
Moeilijker dan ik dacht.quote:Op maandag 24 april 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
From dusk till dawn?
quote:: I am not a Pollack. People from Poland are Poles. They are not Pollacks. But what I am is one hundred percent American. I'm born and raised in the greatest country on this earth and I'm proud of it. And don't you ever call me a Pollack.
ReSpawn +1quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:16 schreef ReSpawn het volgende:
Sean Connery als King Arthur in first knight...
En goedemorgen op deze mooie dag
quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:30 schreef ReSpawn het volgende:: You look frightened. There's a large number of lonely men out there.
: Don't worry, I won't let them rape you.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:29 schreef Doff het volgende:
Ohja, dat laatste zinnetje () is wel zo'n Cliven Owen regeltje... (of is dat 'm niet)
Ohquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:30 schreef mamamiep het volgende:
[..]is Keira Knightly
. Zelfverzekerde vrouw zullen we maar zeggen. Clive zegt het eerste regeltje.
Sokolsky +1quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:08 schreef Sokolsky het volgende:
A Streetcar Named Desire. Maar pas bij de laatste quote.
Niks, want je had 'm me al cadeau gegevenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:06 schreef Sloggi het volgende:
/edit
Ok, nu lees ik SoK's toevoeging pas. Wat doen we er mee?
Ik vind 't goed hoor, als SoK geen bezwaar heeftquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:12 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Niks, want je had 'm me al cadeau gegeven
(die wist ik natuurlijk ook, maar ik had er overheen gelezen dat je die ook wilde hebben)
En desnoods zet ik ze nu even in één post: A Streetcar Named Desire en "Stella! Stella!"
Ik vond Blanche wel zielig op het eindequote:Op dinsdag 25 april 2006 11:25 schreef Sokolsky het volgende:
F.W. Murnau?
Ik heb Streetcar een poos geleden gezien, hij viel me eigenlijk wat tegen. Beetje mager verhaaltje, wat alleen door de performance van Brando blijft hangen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind 't goed hoor, als SoK geen bezwaar heeft.
We blijven in de Vivien Leigh-sfeerquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Frankly, my dear, I don't give a damn.
Welke drie en welke categorie nog meer?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:52 schreef Sloggi het volgende:
3x beste acteur.
Marlon Brando, Vivien Leigh en Stella (hoe heet ze?). Beste mannelijke hoofdrol, beste vrouwelijke hoofdrol en beste (vrouwelijke?) bijrol.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:58 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Welke drie en welke categorie nog meer?
Wie kreeg die voor de mannelijke bijrol dan? De acteur die Mitch speelde?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:15 schreef Sokolsky het volgende:
Art Decoration - Set Decoration inderdaad. En Marlon Brando niet; die ging naar Humphrey Bogart voor African Queen. Tja, Oscars...
EricusMaximus +1
Vincent Cassel is juist, regisseur is aziaat.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:42 schreef twentemeisje het volgende:
moc is Vincent Cassel, voor wat betreft het hoofd van de jury: geen idee!
chan wook park?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:42 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Vincent Cassel is juist, regisseur is aziaat.
Bedoelde Eternal sunshine of the spotless mind maar in de haast een lettertje vergeten....quote:
Je hebt 2x Bruce Willis....quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:31 schreef Batman2k het volgende:
lucky number slevin
Rules of engagement = ben kinsley
sin city = bruce willis
bruce almighty = morgan freeman
kill bill = lucy liu
siege = bruce willis
Zo harteloos ben ik nu ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Batman bedoeld Josh Hartnett uit Sin City. Punt is voor hem hoor.
Jij ben de vriendelijkste persoon uit FMT. Dat weet iedereen toch?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:45 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zo harteloos ben ik nu ook weer niet hoor
batman2k +1
Dat moet jij wel zeggen, jij bent tenslotte TM's Andyquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij ben de vriendelijkste persoon uit FMT. Dat weet iedereen toch?
Wat is Sheridana dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij ben de vriendelijkste persoon uit FMT. Dat weet iedereen toch?
De babe van FMT toch?quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:57 schreef One_conundrum het volgende:
A Scanner Darkly
Beetje promoten kan geen kwaad toch? Heb je volgend jaar misschien 2 awards.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat moet jij wel zeggen, jij bent tenslotte TM's Andy
flyguy +1quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:08 schreef flyguy het volgende:
the big lebowski
Even snel, want krijg zo bezoek: welke film zit SoK hier te quoten?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Frankly, my dear, I don't give a damn.
Gone with the wind?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:16 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Even snel, want krijg zo bezoek: welke film zit SoK hier te quoten?
Gone with the wind.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:16 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Even snel, want krijg zo bezoek: welke film zit SoK hier te quoten?
mr_anonimous +1quote:
doe jij mij ook nog even een punt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:16 schreef flyguy het volgende:
gone with the wind
Naam is goed maar sequels waren uitgesloten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:24 schreef Sloggi het volgende:
Judge Reinhold
Beverly Hills Cop I, II, III
Beethoven I, II, III
En toen...
+ gremlinsquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:24 schreef Sloggi het volgende:
Judge Reinhold
Beverly Hills Cop I, II, III
Beethoven I, II, III
En toen...
Weet ik, daarom zette ik op de vijfde regel de 'Euh' neerquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Naam is goed maar sequels waren uitgesloten.
Beverly Hills Cop en Gremlins zijn goed. Aangezien Judge alleen in een vervolg op Beethoven zat moet ik die afkeuren.quote:
Robert Patrick of Ed Furlong?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:29 schreef flyguy het volgende:
hij lijkt ook wel op die terminator uit T2
Verrek, nu je 't zegt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Aangezien Judge alleen in een vervolg op Beethoven zat moet ik die afkeuren.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:28 schreef twentemeisje het volgende:
(Op deze foto kon ie zo een broer van Henk Jan Smits zijn)
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Gezien zijn naam voornaam past hij ook wel in de jury.
Sloggi +1quote:
Ik denk dat je Off Beat bedoelde. DH ook geloof ik.quote:
Neequote:Op dinsdag 25 april 2006 15:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Once upon a time in the West?
mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:57 schreef mr_anonimous het volgende:
The Good the Bad and the Ugly?
Nee Kim Basingerquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:07 schreef dolle_hond het volgende:
veronika lake?
Haar character is ook een prostituee. Maar er is ook een scene waarin Exley en Vincennes (Spacey) de gangster Johnny Stompanato een bezoekje brengen die aan een tafeltje zit met zijn vriendin. Die vriendin is dus die actrice.(hoewel gespeeld door een ander uiteraard)quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:04 schreef Sloggi het volgende:
Kim Basinger.
Ook niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:07 schreef dolle_hond het volgende:
veronika lake?
Johnny Stompanato: You want an autograph? Write to MGM.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:19 schreef dolle_hond het volgende:
lana turner
sowwyquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:08 schreef Sokolsky het volgende:
Dat had je wel eens eerder gedaan, maar dan moest het van A tot Z gaan of zoiets. Dat vond ik toen niets en nu ook niet...
okquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:13 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 'm moeilijk.
Maar ik ben nog aan het denken.
In ieder geval Das Experiment.
En ik had nog Spinal Tap, maar die heet eigenlijk This is Spinal TapTS was er al.
victorinox +1quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:22 schreef victorinox het volgende:
Undead
Resident Evil
Resident Evil: Apocalypse
Dawn of the Dead
Shaun of the Dead
28 Days Later...
phennim +1quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:54 schreef Phennim het volgende:
Amercan Beauty (AB)
Bad Company (BC)
Collataral Damage (CD)
Das Experiment (DE)
Forrest Gump (FG)
Like Mike (LM)
Rising Sun (RS)
Shining Trough (ST)
The Untouchables (TU)
Van Wilder (VW)
Nope...quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:43 schreef One_conundrum het volgende:
Sportman fan de ieuw?
Yepquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:18 schreef One_conundrum het volgende:
ik ook nog steeds niet. hij draait in de bioscoop zei je? dus net uitgebracht?
Dan is het idd wat lastiger.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:24 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ben hier al een poosje niet meer in 't filmhuis geweest...
Nope...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
stealth?
Nope...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:46 schreef Sokolsky het volgende:
Harry Potter I?
Nee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:10 schreef EricusMaximus het volgende:
Dit lijkt mij anime of een andere animatiefilm.
Klopt dat?
Sokolsky +1quote:Op woensdag 26 april 2006 09:53 schreef Sokolsky het volgende:
Die Fetten Jahre sind vorbei.
Damn. mr_anonimous +1quote:Op woensdag 26 april 2006 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:
of AItana Sanchez Gijon?
RuneRose +1quote:
Arnold Vosloo.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:58 schreef RuneRose het volgende:
En naam is Vosnogiets
Mr. A +1!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Nixon
Clear and Present Danger
JFK
Love Actually
Manchurian Candidate
Murder at 1600
Absolute Power
All the presidents men
Forrest Gump
Naked Gun 2 and a half
The American President
Forum Opties | |