Frankly, my dear, I don't give a damn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind 't goed hoor, als SoK geen bezwaar heeft.
We blijven in de Vivien Leigh-sfeerquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Frankly, my dear, I don't give a damn.
Welke drie en welke categorie nog meer?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:52 schreef Sloggi het volgende:
3x beste acteur.
Marlon Brando, Vivien Leigh en Stella (hoe heet ze?). Beste mannelijke hoofdrol, beste vrouwelijke hoofdrol en beste (vrouwelijke?) bijrol.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:58 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Welke drie en welke categorie nog meer?
Wie kreeg die voor de mannelijke bijrol dan? De acteur die Mitch speelde?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:15 schreef Sokolsky het volgende:
Art Decoration - Set Decoration inderdaad. En Marlon Brando niet; die ging naar Humphrey Bogart voor African Queen. Tja, Oscars...
EricusMaximus +1
Vincent Cassel is juist, regisseur is aziaat.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:42 schreef twentemeisje het volgende:
moc is Vincent Cassel, voor wat betreft het hoofd van de jury: geen idee!
chan wook park?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:42 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Vincent Cassel is juist, regisseur is aziaat.
Bedoelde Eternal sunshine of the spotless mind maar in de haast een lettertje vergeten....quote:
Je hebt 2x Bruce Willis....quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:31 schreef Batman2k het volgende:
lucky number slevin
Rules of engagement = ben kinsley
sin city = bruce willis
bruce almighty = morgan freeman
kill bill = lucy liu
siege = bruce willis
Zo harteloos ben ik nu ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Batman bedoeld Josh Hartnett uit Sin City. Punt is voor hem hoor.
Jij ben de vriendelijkste persoon uit FMT. Dat weet iedereen toch?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:45 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zo harteloos ben ik nu ook weer niet hoor
batman2k +1
Dat moet jij wel zeggen, jij bent tenslotte TM's Andyquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij ben de vriendelijkste persoon uit FMT. Dat weet iedereen toch?
Wat is Sheridana dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij ben de vriendelijkste persoon uit FMT. Dat weet iedereen toch?
De babe van FMT toch?quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:57 schreef One_conundrum het volgende:
A Scanner Darkly
Beetje promoten kan geen kwaad toch? Heb je volgend jaar misschien 2 awards.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat moet jij wel zeggen, jij bent tenslotte TM's Andy
flyguy +1quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:08 schreef flyguy het volgende:
the big lebowski
Even snel, want krijg zo bezoek: welke film zit SoK hier te quoten?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Frankly, my dear, I don't give a damn.
Gone with the wind?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:16 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Even snel, want krijg zo bezoek: welke film zit SoK hier te quoten?
Gone with the wind.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:16 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Even snel, want krijg zo bezoek: welke film zit SoK hier te quoten?
mr_anonimous +1quote:
doe jij mij ook nog even een punt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:16 schreef flyguy het volgende:
gone with the wind
Naam is goed maar sequels waren uitgesloten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:24 schreef Sloggi het volgende:
Judge Reinhold
Beverly Hills Cop I, II, III
Beethoven I, II, III
En toen...
+ gremlinsquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:24 schreef Sloggi het volgende:
Judge Reinhold
Beverly Hills Cop I, II, III
Beethoven I, II, III
En toen...
Weet ik, daarom zette ik op de vijfde regel de 'Euh' neerquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Naam is goed maar sequels waren uitgesloten.
Beverly Hills Cop en Gremlins zijn goed. Aangezien Judge alleen in een vervolg op Beethoven zat moet ik die afkeuren.quote:
Robert Patrick of Ed Furlong?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:29 schreef flyguy het volgende:
hij lijkt ook wel op die terminator uit T2
Verrek, nu je 't zegt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Aangezien Judge alleen in een vervolg op Beethoven zat moet ik die afkeuren.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:28 schreef twentemeisje het volgende:
(Op deze foto kon ie zo een broer van Henk Jan Smits zijn)
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Gezien zijn naam voornaam past hij ook wel in de jury.
Sloggi +1quote:
Ik denk dat je Off Beat bedoelde. DH ook geloof ik.quote:
Neequote:Op dinsdag 25 april 2006 15:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Once upon a time in the West?
mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:57 schreef mr_anonimous het volgende:
The Good the Bad and the Ugly?
Nee Kim Basingerquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:07 schreef dolle_hond het volgende:
veronika lake?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |