Als er UEFA regels waren hadden er hele andere uitslagen gestaan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
heel triest dat als je 0-0 en 2-2 speelt top nog niet door is schijt playoffs
Tsja, je zoekt zelf NAC'ers op in het NAC-topic. Ik heb nog geen seconde gekeken of ik een Top Oss-topic of -forum zie... Ik houd me daar echt niet mee bezig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:35 schreef outcast_within het volgende:
tsss ik vind het allemaal kakkerlakken en zal ze graag volgend jaar weer verwelkomen in oss
stemming zwaar onder 0
Zou ik ook heen gaan, was vorig jaar ook "gezellig".quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:40 schreef Stefkuh het volgende:
Pete Philly & Perquisite was toppOh wacht NAC... vele smsjes heen en weer van en anar Den Haag en na even heel down te zijn tijdens de 1-0 later dubbel blij!! Kom ik nog NAC'ers tegen ook daar ff vocaal gevierd
Resultata telt.. ook de komende TWEEEEEEEEEE wedstrijden... niks 3 aub...
haha nee, ach het was een "DRIE ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉNNNN, DRIE ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉNNNN" en een "WEEE GAAANNN NAAR VOLENDAMMM" hehe Maar geen reactie verder neequote:Op zaterdag 29 april 2006 19:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Zou ik ook heen gaan, was vorig jaar ook "gezellig".![]()
Maar geen reacties gehad dan?![]()
Jullie zullen het met 1000 minder moeten doen en gezellig met de bus.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:44 schreef Helsie het volgende:
Phew, zo komt alles toch nog goed, wat betreft deze ronde. Nu op naar Volendam. Hoop dat NAC daar 1500 kaarten krijgt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |