Ik heb geen geluid op m'n PC. Maar bedankt voor de linkquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
http://www.maaslandfm.nl een integraal live verslag
precies in dezelfde minuutquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:10 schreef Kleihe het volgende:
Verbinding Maasland is oke.
Site van NAC is niet zo goed bereikbaar, daarop staat ook een live verslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Captain_Redbeard op 28-04-2006 20:25:05 ]Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Den Bosch en Oss is water en vuur geloof ik he?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
Hup Oss. Dat ik dat ooit zou zeggen als den Bosch suporter.Maar ik gun het NAC echt niet meer na dit wanbeleid.
ze schelden elkaar uit voor boeren geloof ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Den Bosch en Oss is water en vuur geloof ik he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Jij voor Den Bosch? nooit gewetenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
Hup Oss. Dat ik dat ooit zou zeggen als den Bosch suporter.Maar ik gun het NAC echt niet meer na dit wanbeleid.
Tien jaar lang alle stadions gezien met FC den Bosch.Later verwaterd maar nog steeds m'n cluppie.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Jij voor Den Bosch? nooit geweten
Leuk cluppie, maar we zullen het hier over Unox-Ratjes hebbenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tien jaar lang alle stadions gezien met FC den Bosch.Later verwaterd maar nog steeds m'n cluppie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lelijke @@p!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |