quote:waterreus23
Gordon en Joling op Zee
quote:SocialDisorder
Controverse rond vervolg op "Brokeback Mountain" door trio-scène
quote:Mosselmaster
Rex Hunt weigert zoenvis te kussen
Wie doet er nog een gooi naar de felbegeerde medailles?quote:sanger
Rex Hunt op zoiek naar zijn vishaakje
en het is nog niet eens 8 uur.quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:51 schreef Goofup het volgende:
het is stil in dit topic zeg... het lijkt wel dodenherdenking![]()
quote:
Boe!quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:25 schreef AnthonyZeus het volgende:
Uitsläge:
3e: YellowLedBetter
2e: SD (Voor de droogheid en hardheid van de post).
1e: Stansfield (De kop die die gozer trekt is echt té mooi!
Gefelicidinges!!
Deze zou al gewonnen hebben voor mij!quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:48 schreef Captain_Chaos het volgende:
[afbeelding]
Tubgirl lost startschot van Tour de France 2006
Wie of wat is tubgirl??quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:03 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Deze zou al gewonnen hebben voor mij!
geen winaar dusquote:
Typ maar eens Tubgirl in op google afbeeldingen search.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:11 schreef Stansfield het volgende:
Misschien als ik weet wie of tubgirl is.
Dan zou je 1 en 1 op kunnen moeten tellen als je de foto en het onderschrift nog eens bekijkt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:09 schreef Stansfield het volgende:
Ik krijg alleen dames in badkuipen.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:16 schreef Mosselmaster het volgende:
Kunstschaatster laat ook haar sporen na bij het veldrijden
Had jezelf eventjes bij gelezen, dat was namelijk voor mij de winnaar geweest...quote:Op maandag 22 mei 2006 13:21 schreef Stansfield het volgende:
De uitslag:
1e Goofup: Michael Boogerd vergist zich in volgwagen en volgt de verkeerde ploeg
2e SocialDisorder: Nieuwe Aquafresh Crystal Whitener houdt je tanden wit onder de meest extreme omstandigheden
3e 0_finch_0: Rabobank introduceert Giero-Rekening voor overstappende Postbank klanten.
sorry Captain_Chaos maar dat hele tubgirl verhaal zegt me niks.
wel, lekker flauw na het vorige topicquote:
Zilver:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:08 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Adidas laat enige hardloper op puma's neerschieten om er zo zeker van te zijn dat een hardloper op adidas schoenen wint.
Goud:quote:Op maandag 22 mei 2006 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Na deze hardloopwedstrijd werd besloten dat manken een eigen olympics verdienden.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:08 schreef 0_finch_0 het volgende:
[afbeelding]
Onderzoek toont aan: "Val in startschot niet altijd sneller"
Eervolle tweede positie:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Heineken trekt sponsorschap WK Streaken in na zien van de "andere" ster
En dequote:Op woensdag 24 mei 2006 09:36 schreef AnthonyZeus het volgende:
Piemelwerpen wordt toch geen Olympische Sport.
GEFELICITEERD Capain_Chaosquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:34 schreef Captain_Chaos het volgende:
Verstrooide superheld laat weekendtas in telefooncel slingeren
dat een Amerinkaanse scheids duits kan uitspreken, is al een wonder "an sich". Moet je niet op de spelling letten natuurlijkquote:
Inderdikkiedaad...waar blijft ie?quote:
Nummer twee:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:38 schreef Bjoro het volgende:
Uhhhmmmm juf, nu houd ik het echt niet meer op![]()
De terechte winnaar die het juiste woord bij de gezichtsuitdrukking voegde:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:35 schreef armmoetzaaier het volgende:
heb je het fluitje in geslikt?? ik help je wel eventjes met hem er uit slaan
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:29 schreef AnthonyZeus het volgende:
JOOOODUUHHHHHHH!!!!!
Ik snap hem ook niet eigenlijk, maar ja in snapte tubegirl ook al nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:57 schreef Goofup het volgende:
ik hoop dat de mijne begrepen wordt. Hier op mijn werk werd ie niet begrepen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:05 schreef Goofup het volgende:Zo die gaat diep zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Goofup op 15-06-2006 17:10:44 ]Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
#2quote:Op maandag 19 juni 2006 13:20 schreef AnthonyZeus het volgende:
Hobbyist verward topsport met bowlen...
#3quote:Op maandag 19 juni 2006 14:10 schreef Roeldegekste het volgende:
YOU'RE OUT!!!
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:35 schreef Goofup het volgende:
De pitcher heeft een oogje op de catcher. Het oogje wil ook niet meer loslaten..
Verhip, die van SnelleJelle had ik niet eens gezienquote:Op maandag 26 juni 2006 15:25 schreef AnthonyZeus het volgende:
Uitslag:
1e: SnelleJelle
2e: sanger
3e: SocialDisorder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |