Eervolle tweede positie:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Heineken trekt sponsorschap WK Streaken in na zien van de "andere" ster
En dequote:Op woensdag 24 mei 2006 09:36 schreef AnthonyZeus het volgende:
Piemelwerpen wordt toch geen Olympische Sport.
GEFELICITEERD Capain_Chaosquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:34 schreef Captain_Chaos het volgende:
Verstrooide superheld laat weekendtas in telefooncel slingeren
dat een Amerinkaanse scheids duits kan uitspreken, is al een wonder "an sich". Moet je niet op de spelling letten natuurlijkquote:
Inderdikkiedaad...waar blijft ie?quote:
Nummer twee:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:38 schreef Bjoro het volgende:
Uhhhmmmm juf, nu houd ik het echt niet meer op![]()
De terechte winnaar die het juiste woord bij de gezichtsuitdrukking voegde:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:35 schreef armmoetzaaier het volgende:
heb je het fluitje in geslikt?? ik help je wel eventjes met hem er uit slaan
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:29 schreef AnthonyZeus het volgende:
JOOOODUUHHHHHHH!!!!!
Ik snap hem ook niet eigenlijk, maar ja in snapte tubegirl ook al nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:57 schreef Goofup het volgende:
ik hoop dat de mijne begrepen wordt. Hier op mijn werk werd ie niet begrepen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:05 schreef Goofup het volgende:Zo die gaat diep zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |