I know, als ik goed herinner was garate vorig jaar 5e door wat gelukjes. Voor de rest zie ik hem niet ergens flammen en vooral blijven plakken. Misschien moet hij bettini nog wat helpen in de wat lichtere etappes?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:09 schreef BVO het volgende:
Garate en Scarponi hebben al mooie klassementen gereden in de Giro hoor.
Nicequote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:09 schreef Falco het volgende:
Tsjek ook de voorbeschouwing op FOK!sport: http://sport.fok.nl/wielrennen/nieuws/24015
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:43 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nice![]()
Check ook mijn eerste Giro tips(wedtips): http://www.bettingadvice.com/showPredictionsLeague.php?idMenu=397
Gaat hier morgen trouwens niemand afzakken naar Seraing? Ik zeker, maar het is dan ook bijzonder dichtbij![]()
hoe zou dat laatste komen denk je ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:14 schreef placebeau het volgende:
Om de suprematie van de tour de France nog eens duidelijk te maken:
De winnaar van de giro krijgt 50 000 euro's, de winnaar van de tour 400 000 en zelfs de tiende in de tour krijgt nog 61 000 euro.
Wat dan wel weer opvalt is dat een ritwinnaar in de giro meer verdient als een ritwinnaar in de tour: 10 795 tegenover 8 000.
Ik schat Savoldelli ook in bij de topfavorieten en Danilo di Luca en Rujano allebei een ster hoger dan nu. Ullrich en Rasmussen schat ik naar aanleiding van hun eigen uitspraken absoluut niet bij de favorieten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik haal daar dit vanaf
Favorieten
***** Ivan Basso, Damiano Cunego
**** Gilberto Simoni, Paolo Savoldelli
*** Danilo Di Luca, Juan Manuel Garate, Michele Scarponi
** Ivan Parra, Jose Rujano, Mauricio Ardilla, Sergei Gontsjar, Bobby Julich
* Jan Ullrich, Michael Rasmussen, Leonardo Bertagnolli, José Gutierrez, Tom Danielson, Wim van Huffel
. Ik zie hier toch wat namen die ik niet zover zie komen. Ik neem dan ook aan dat van ster 3 het vooral om etappe winnaars gaat
![]()
![]()
Die 2 kunnen hun krachten wel een keertje ophopen om een bergetappe te winnen. Ik zie dat zelf echt wel doen. Gezien hoe steil het wel niet is. Ze gaan niet voor het klassement maar een bergetappe proberen te winnen zie ik ze wel doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:16 schreef mbn het volgende:
[..]
Ik schat Savoldelli ook in bij de topfavorieten en Danilo di Luca en Rujano allebei een ster hoger dan nu. Ullrich en Rasmussen schat ik naar aanleiding van hun eigen uitspraken absoluut niet bij de favorieten.
Rasmussen misschien nog op een steile klim, maar Ullrich en een bergetappe lijkt me uitgesloten. Zoals hij rondreed in Romandie leek het wel een walrus, zelfs het tijdrijden was naadje. Er moet echt een wonder gebeuren wil hij wedstrijdklaar zijn in de Tour, ook voor Jan gaan de jaren tellen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Die 2 kunnen hun krachten wel een keertje ophopen om een bergetappe te winnen. Ik zie dat zelf echt wel doen. Gezien hoe steil het wel niet is. Ze gaan niet voor het klassement maar een bergetappe proberen te winnen zie ik ze wel doen.
Mooiste sportmoment aller tijden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:12 schreef Ericr het volgende:
Lemond... 89... de Tour won...
Mooie tv toch?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
Vooral zijn ondergang in de roze trui was een van de pijnlijkste momenten ooit in de giro.
Deze?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:07 schreef Jeroen_M het volgende:
Het was niet 1 van die 2, jammer dat ik'm niet kan vinden.
Daar doe ik ook maar eens een keertje aan mee..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:57 schreef Baraja het volgende:
[..]
Deze?
www.wielerkenner.nl
Erg tof, maar die 15 renners gelden voor de hele ronde. Je kunt dus niet wisselen, zoals met de FOK!Wielermanager. Bovendien is het lastig de sprinters te selecteren, met slechts twee protagonisten.
Verder sieren de spelfouten de site niet, maar het schijnt een begin te zijn van iets moois.
Inderdaad, heb de Finestre vorig jaar gemist, deze ga ik nu maar eens lekker uitgebreid kijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:02 schreef Leatherface het volgende:
Iedereen valt echt zwaar over de Plan de Corones / Kronplatz.
Kan niet wachten tot die etappe.![]()
zelf gemaakt?quote:
normaal gezien, je weet nooit wat er nog kan gebeuren, komen morgen weer een lading fotos van de proloog. Of ik zondag nog ga moet ik nog ff bekijkenquote:
Nu dus.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:11 schreef mbn het volgende:
Voor de liefhebbers is er dadelijk een korte voorbeschouwing op de Giro bij Studio Sport.
Hij noemde Cunego ook, maar door zijn snelle Italiaans was het er blijkbaar bij de ondertiteling tussendoor geslopen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:52 schreef Arcee het volgende:
Basso: "Simoni, Savoldelli en Di Luca zijn m'n grootste concurrenten".
Hij zal 't wel beter weten, maar ik zou zeker Cunego daar tussen zetten.
Jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:06 schreef maril het volgende:
Leuk menneke die Basso, was er niet iets met zijn zus ook zo,n leuk ding?
Veel plezier,quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:03 schreef Bartoli het volgende:
kwam di luca pas uit zijn bed op die 3e foto. Of was het alweer tijd om naar bed te gaan voor hem
ben nu weg naar Seraing
quote:Wim Vanhuffel is de Belgische klimhoop in de Giro. Na zijn knappe prestatie in 2005 (elfde plaats) rust alle druk op de schouders van de Davitamon-Lotto-man.
"Ik kwam uit het niets. Maar na enkele dagen zagen de toppers dat ik er steeds bij was. Dat leverde mij 's morgens een stevige handdruk op van de grote namen."
"Na de Giro bleef dat duren en plots was ik een vedette", zei Wim Vanhuffel in Gazet van Antwerpen.
Staat dat niet gewoon op Cyclingnews.com?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Nog 1.5 uur voordat de eerste vertrekt![]()
Heeft er iemand misschien nog een linkje naar de hoogteprofielen van de etappes?
Kijken op www.gazzetta.itquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Nog 1.5 uur voordat de eerste vertrekt![]()
Heeft er iemand misschien nog een linkje naar de hoogteprofielen van de etappes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |