ja nu in Romandie toch weer staat ook als een dooie op dat podiumquote:Op donderdag 27 april 2006 20:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
![]()
slechte verliezer. Naja, ik moet toegeven, als hij wint trekt hij altijd zon zuur gezicht
. Werd ie door 2 lekkere wijven gezoend tijdens vorig jaar overwinning in de tour de france. En met toch een zuur gezicht
![]()
. Sjagrijnige kop van hier tot gunder. Maar dat siert hem ook wel
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop dat Savoldelli in de laatste rit de Giro verliest met 1 duizendste van een seconde. Want ik wil zijn kop wel eens zien wanneer hij erg ongelukkig/teleurgesteld is. Volgens mij gaan dan de poorten van de hel open.
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop dat Savoldelli in de laatste rit de Giro verliest met 1 duizendste van een seconde. Want ik wil zijn kop wel eens zien wanneer hij erg ongelukkig/teleurgesteld is. Volgens mij gaan dan de poorten van de hel open.
whahaquote:Op donderdag 27 april 2006 23:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het klopt wel natuurlijk.
[afbeelding]
Rasmussen reed vorig jaar een barslechte giro (Toen was hij meestere in het tijdverliezen), maar wel voor zijn doen een supertour. Misschien is hij dit jaar hetzelfde van plan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:55 schreef Remzz het volgende:
Rabobank komt met:
Mauricio Ardila
Graeme Brown
Alexander Kolobnev
Theo Eltink
Grischa Niermann
Michael Rasmussen
Marc Wauters
Marc de Maar
Mathew Hayman
Leuk kan Rasmussen dit seizoen eindelijk eens wat laten zien.
Beetje hetzelfde verhaal met Rujano en de Giro, denk ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ritten zullen voor Rasmussen altijd haalbaar blijven, maar ik denk dat hij op klassementsvlak vorig jaar wel zijn moment de gloire kende, dat gaat hij niet herhalen (hij had vorig jaar uiteraard gewoon op het podium moeten staan in de Tour).
Hij had toch last van zn hiel ? voet ? En kon daardoor niet goed rijden?quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:32 schreef placebeau het volgende:
[..]
Rasmussen reed vorig jaar een barslechte giro (Toen was hij meestere in het tijdverliezen), maar wel voor zijn doen een supertour. Misschien is hij dit jaar hetzelfde van plan.
Ah, die zijn net veel properder dan in de tour, omdat er de laatste jaren meestal maar twee topsprinters meerijden. De Petacchi (en daarvoor cipo-) trein regelde gewoon alles. Ik ben benieuwd of de Milram trein even indrukwekkend zal zijn als de fassa-trein.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:03 schreef -skippybal- het volgende:
Iedereen heeft het hier wel steeds over de bergen, maar die sprinten in de Giro zijn echt.
Helicopter die er vlak bovenhangt en duwen maar met z'n allen![]()
Je moet ook kijken, hoe de andere gebracht worden en vechten voor het wiel van Alejetquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ah, die zijn net veel properder dan in de tour, omdat er de laatste jaren meestal maar twee topsprinters meerijden. De Petacchi (en daarvoor cipo-) trein regelde gewoon alles. Ik ben benieuwd of de Milram trein even indrukwekkend zal zijn als de fassa-trein.
lol sprints vind ik vaak bagger, ik moet alleen wel toegeven dat ik vaak de etappe vanaf beginpunt 1 kijk. En de sprints zijn vaak slechts maar paar seconde. Vaak heb ik dan nog wel een eentje waarvan ik hoop dat ie wint, maar vaak wint die niet. Mijn held wat doequote:Op vrijdag 28 april 2006 12:03 schreef -skippybal- het volgende:
Iedereen heeft het hier wel steeds over de bergen, maar die sprinten in de Giro zijn echt.
Helicopter die er vlak bovenhangt en duwen maar met z'n allen![]()
vraag je eerst maar eens af of er uberhaupt wel een sprint komtquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ah, die zijn net veel properder dan in de tour, omdat er de laatste jaren meestal maar twee topsprinters meerijden. De Petacchi (en daarvoor cipo-) trein regelde gewoon alles. Ik ben benieuwd of de Milram trein even indrukwekkend zal zijn als de fassa-trein.
Maar die 12kg komt-ie natuurlijk tekort in die 56km TT.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:48 schreef Ericr het volgende:
Ik ga voor Cunego, de steile klimmen zijn in zijn voordeel. 58Kg tegen 70Kg voor Basso. Simoni is 58Kg, maar denk die net tekort komt, de leeftijd begint ook mee te tellen.
Cunego 58Kg 1,69m
Basso 70Kg 1,82m
Simoni 58Kg 1,70m
Savoldelli 70Kg (ene site zit op 68,5, andere site op 72Kg) 1,80m
Di Luca 61Kg 1,68m
Ullrich 73Kg 1,83m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |