Voorgaande topicsquote:Breakage
Name: James Boyle
Born in Slough in 1982, James moved to Buckingham at the age of 6, before finally settling in London when he was 11. In his own words, he lead "a pretty normal life," listening to a vast range of music. "Everything from… [pauses] everyone! Led Zeppelin, The Beatles, T Rex, Beethoven, Bach, Chopin… NWA, Bob Marley… Tenor Saw – he was ruff! – old sound system tapes… everything, man! Portishead Live in New York never leaves my stereo!" By the age of 12, James was already making his first forays into the world of music production. "My cousin Leroy used to live down by Heathrow Airport, and I used to travel down there every other Saturday and stay there overnight making little shitty tunes on his crappy computer! Well at the time it was good; it was Fast Tracker 2, and you could make music on this little blue and black program! So big up Leroy!"
Before being introduced to the dnb scene by some people he knew at school, James used to tamper with breakbeats – as he puts it, "I was some young 12, 13, 14 year old Prodigy wannabe, and a hip hop wannabe. Then I started doing dnb."
Bursting onto the scene in 2001 with an explosive, unofficial remix of Doc Scott’s classic Here Come The Drums, which tore up many a dancefloor, including the legendary Metalheadz Sunday Sessionz. The remix picked up by Reinforced for release on it’s legendary Enforcers series of picture disks; the relationship with this label continued with singles as Solar Motion (in collaboration with Dsyfa), an EP with Threshold of Special Branch, and two solo EPs. It was via Special Branch that James made contact with the Inperspective family. Forrester introduced James to Equinox, knowing the two would hit it off. The rest is, as they say, history. Inperspective signed Comatose and Trance, and James went on to revisit Equinox’s Acid Rain, a piece of Amen science that James rates as one of his favourite pieces of dnb, alongside such classics as Rufige Crew’s Kemistry – "Probably the best dnb tune in the world EVER!"
His ability to turn his hand to any style he fancies is perhaps James’ strongest point. From the dubby stylings of So Vain and Out of Reach, through the liquid leanings of his collaborations with Metalheadz resident DJ Flight as Alias, and onto the pure breakbeat science he unleashes on Inperspective, James excels at whatever he turns his hand to. "I make all different kinds of stuff, there’s no one style! My style is unorthodox!" As with the other Inperspective artists, though, James’ personal favourites are signed to the I. "I’m so happy with my Acid Rain VIP Final Chapter remix. That and Drowning." In addition to his collaborations with DJ Flight, James plans to work with Equinox in the near future, and would love to work with other artists such as Tangerine Dream and James Lavelle.
Btw, de topictitel is genoemd naar het nieuwe album van Breakage:
Trailer.
De promo is nu uit, en de full release is geloof ik ergens in mei. Verder staat breakage 6 mei op Redzone in de Effenaar @ Eindhoven (samen met the one and only Klute!).
Ja klopt natuurlijkquote:Op maandag 17 april 2006 10:04 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Die samples komen toch echt uit Apocalypse Now dude![]()
"Every time I think I'm gonna wake up, back in the jungle"
En dan die vage beat die ik nog steeds niet kan mixen![]()
Nou dan ga je maar ff lekker in de hoek staan om je te schamen!quote:Op maandag 24 april 2006 18:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Damn, ik luister echt veel te weinig DnB de laatste tijd.
Ik ben het nu aan het inhalen met Drumnbasstv.com.quote:Op maandag 24 april 2006 18:56 schreef mrcool het volgende:
Nou dan ga je maar ff lekker in de hoek staan om je te schamen!
Dat zal er dan wel lekker lomp aan toe gaan denk ik!quote:Op maandag 24 april 2006 18:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
(mix van Eye-D en Hidden nu)
Lees je ook even netjes alle oude delen door?quote:Op maandag 24 april 2006 19:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh, topic om weer wat aan m'n dnb knowledge te doen.
quote:Op maandag 24 april 2006 19:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lees je ook even netjes alle oude delen door?
Ik denk dat dat me weer net wat te ver gaat.quote:Op maandag 24 april 2006 19:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lees je ook even netjes alle oude delen door?
Okay, meld je dan gewoon maar even op drumnbasstv.com, leuke stream bezig at the moment.quote:Op maandag 24 april 2006 19:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik denk dat dat me weer net wat te ver gaat.
Ja die miste ik ook! Hij staat in de OP nuquote:Op maandag 24 april 2006 18:54 schreef mrcool het volgende:
Ik mis deze lijst in de OP, en ben er nog wel zo lang mee bezig geweest!![]()
![]()
One-Seventy Intalex - Drum & Bass
170-Intalex DnB part II | "Waar is Marcus??"
170-Intalex DnB part III | The Nine
170-Intalex IV-Play It Loud! DnB
170-Intalex DnB Part V | Rewind!
170-Intalex DnB Part VI | Blacked Out
170 Intalex D&B Deel VII | Soul:ution
170 Intalex DnB Deel VIII | Feel The Pressure Drop
170 Intalex DnB Deel IX | We want your soul
170 Intalex DnB Deel X | Time to get Grimey
170 Intalex DnB Deel XI | Original Jungle Sound
170 Intalex DnB Deel XII, 12th session.
170 Intalex DnB XIII | Jungle Jihad....
170 Intalex DrumNBass part XIV: Hail 2 da amen!
170 Intalex Drum&Bass Part XV: Return of the Headz
170 Intalex Drum-N-Bass Part XVI: Addicts® Unite
170 Intalex Drum'n'Bass pt. XVII: MassiveJungle!
170 Intalex Drum 'n Bass Pt. XVIII | Mass Hysteria
170 Intalex Drum 'n Bass Pt. XIV | DnB Taking Over
170 Intalex Drum-n-Bass Part XX | 20th anniversary!
170 Intalex Drum-n-Bass Part XXI | Intaleggs easter vibes!!
170 Intalex Drum 'n Bass Part XXII | DieselPower
170 Intalex Drum 'n Bass Part XXIII | Sidearm Turntableism
170 Intalex Drum & Bass pt. XXIV | - eXcXsIVe Beatz -
170 Intalex Drum & Bass pt. XXV || Speakerfreaker!
170 Intalex Drum & Bass pt. XXVI | Where are the Headz?
170 Intalex Drum 'n' Bass pt. XXVII || Meet tha Drumz.
170 Intalex Drum n Bass pt.XXVIII || Here comes the Trouble!
170 Intalex Drum n Bass pt.XXVIX : Illusion Of Time
170 Intalex Drum n Bass pt.XXVIIX : The Raw CUT!
170 Intalex Drum N Bass part 31: Renegade Snares!
170 Intalex Drum N Bass part XXXII: Drum Funk!
170 Intalex Drum N Bass part XXXIII: =>Total Confusion!
170 Intalex Drum 'n' Bass pt. 34: Critical levels.
170 Intalex Drum 'n' Bass pt. 35: Concord Dawn
170 Intalex Drum 'n' Bass pt. 36: Panacea
170 Intalex Drum 'n' Bass pt. 37: Evol Intent
170 Intalex Drum 'n' Bass pt. 38: Good Lookin'
170 Intalex DnB part 39: Nu:Logic
170 Intalex Drum 'n' Bass part 40: IchiOne
170 Intalex Drum 'n' Bass part 41: The Upbeats
quote:Op maandag 24 april 2006 19:08 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ja die miste ik ook! Hij staat in de OP nu![]()
Hm, voor zover ik weet niet!quote:Op maandag 24 april 2006 19:53 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ok ok, nog meer materiaal wat in de OP moet?![]()
ni ten?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb vandaag de beste Photek plaat allertijden gekocht.
Moet ni ten wel zijn jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb vandaag de beste Photek plaat allertijden gekocht.
Killaquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:22 schreef H4ze het volgende:
[..]
Moet ni ten wel zijn jaWaar hebbie 'm vandaan? Ebay?
![]()
doe je goedquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:58 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Killa
Ben er wel heel blij mee, zo goed als mint
Waaaaaat?!?! Ze hadden er zeker niet nog 1 staan? Wordt ie gerepressed ofzo nu?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:58 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Killa
Ben er wel heel blij mee, zo goed als mint
kenker waarom zie ik dat nu pasquote:Op maandag 1 mei 2006 20:04 schreef Flavour het volgende:
De 4de editie van RATED-X komt er weer aan! :
RATED-X DRUMANDBASS
5 MEI RAVE
Club Poema, UTRECHT, NL
05 - 05 - 2006 23:00 - 07:00 (!!)
DAMAGE: ¤ 10 at door, ¤ 8 presale
PANACEA (D) - POSITION CHROME
ZEN (UK) - FORMATION
LIMEWAX (NL) - FREAK / TECH ITCH
SUPPORT: CHILLUM - ANALOG JUNKIE - LOCO - QUEST ONE MC - WESTRUM - FLAVOUR
[afbeelding]
Je was niet de enigequote:Op zondag 7 mei 2006 15:28 schreef five2one het volgende:
Gisteren naar de Effenaar (Red Zone) geweest waar Breakage draaide. Ik ben niet zo thuis in de dnb maar Breakage kon ik al van enkele platen die een vriend me heeft gegeven van Bassbin. Puike zooi hoor! Ik vond Breakage ook beter dan Klute..
Bedoel je deze? Idd een plaat om lekker los op te gaan!quote:Op zondag 7 mei 2006 19:54 schreef H4ze het volgende:
Prophecy is nu toch echt de plaat die bovenaan in m'n wishlist staat
Oh ok, geloof niet dat ik die ken. Schande!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef Rock-shocker het volgende:
Nee, Prophecy van Breakage.
Nu ken ik hem wel!quote:
Dacht het wel ja! Commercial Suicide blijft maar met goeie releases komen!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:23 schreef Rock-shocker het volgende:
Swastika is gruuuuuuuuuwelijk.
Krankzinnigheidquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:08 schreef Rock-shocker het volgende:
Squarepusher... Onder welk subgenre valt dat eigenlijk
kewl, - knip -quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:58 schreef HAL9000S het volgende:
Jazz influenced IDM/Noize/Dnb/Jungle... luister z'n album 'Hard Normal Daddy' en vooral de 12" Big loada maar eens
http://www.discogs.com/release/212
Is niet meer nodig!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef H4ze het volgende:
Mr Cool, op de commercial suicide website kun je samples vinden van de rest van 't album![]()
Begin een beetje verslaafd te raken aan dit nummer!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:35 schreef H4ze het volgende:
De sfeer in swastika is gruwelijk!
Hm, die moet ik nog checken!quote:Op zondag 14 mei 2006 15:32 schreef Rock-shocker het volgende:
Paradox-Hologram :slayer2:
staan een paar lekkere nummers op.quote:Op maandag 15 mei 2006 02:34 schreef -Wolf- het volgende:
joho.
nieuwe album van Concord Dawn maar eens opgezet.
meeste oude nummers van concord dawn trekken me niet echt, maar deze plaat verrast me positief hoewel ik al 2 nummers van een andere EP kende en 1tje uit een set.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:27 schreef H4ze het volgende:
You don't have to run vind ik erg lekker. Maar die stond ook al op een andere LP (of EP). De rest weet ik niet meer, heb 'm een tijdje terug wel geluisterd. Weet nog wel dat ie beter was dan ik van tevoren had verwacht![]()
Come on My Selectorquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:58 schreef HAL9000S het volgende:
Jazz influenced IDM/Noize/Dnb/Jungle... luister z'n album 'Hard Normal Daddy' en vooral de 12" Big loada maar eens
http://www.discogs.com/release/212
Pendulum_Hold Your Colourquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:58 schreef -Wolf- het volgende:
http://www.spbdnb.ru/video21
Vidoereportage (58 MB) van een dnb-feestje. Weet iemand wat dat nummer is dat begint rond 2:30?
Ik wil het weten!
zeker van z'n laatste album? hm. dacht dat ik die al gehoord had.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:06 schreef mrcool het volgende:
[..]
Pendulum_Hold Your Colour
http://www.rolldabeats.com/release/breakbeat_kaos/bbk002lp
pendulum komt ook op lowlands, das vooral vet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:20 schreef mithrandirrr het volgende:
vanavond nog mensen naar pendulum en grooverider?
360km? Waar de hel woon je?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:14 schreef mithrandirrr het volgende:
ik ga ook niet... vervoer heeft het laten afweten en ik ga niet wéér 360km rijden in totaal...
Ja man, ik ben echt helemaal weg van z'n muziek. Tevens van de tracks die ie onder FanuSamurai uitbrengt. Die zijn vooral hiphop/breakbeat georienteerd + veel aziatische invloedenquote:
Ik heb geen zin in de reis, voel me al zo gaar na een dag werken en ik heb de komende twee weken al een redeljk druk feestschemaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:51 schreef H4ze het volgende:
Neej.
Maar ik wil wel erg graag naar Cultural Evolution vanavond. Fanuuuu![]()
![]()
Ja dat is hier dus ook 't punt. Heenreis maakt niet uit. Terugreis is ronduit kut. Trein vanaf utrecht cs gaat al om 5.25 ofzo, maar dan....een 2 uur durende trein reis langs schiphol, a'dam, denhaag en uiteindelijk rotterdam. En dan de metro nog, waarvan de eerste ook pas om half 9 ofzo gaat. En de auto van m'n ma kan ik toch niet lenenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:30 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in de reis, voel me al zo gaar na een dag werken en ik heb de komende twee weken al een redeljk druk feestschema
Vind ze een beetje vaag maar daardoor zeker niet minder goed.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:12 schreef H4ze het volgende:
[..]
Die zijn vooral hiphop/breakbeat georienteerd + veel aziatische invloeden![]()
kvind de flip cooler!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:41 schreef mrcool het volgende:
Vind Siren Song nog steeds zo fucking geniaal!Ben blij dat ik hem op vinyl heb!
Die staat er ook op!quote:
Idd kutgeld om uit te geven he dat is ook de reden dat ik al 2.5 jaar doe met dezelfde naaldenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:51 schreef Rock-shocker het volgende:
GODVERDOMME! Mijn naalden zijn aan vervanging toe maar ik heb helemaal geen zin om ze te vervangen. Maar daarnet stuiterde een naald recht over de plaat heen, dus het wordt echt eens tijd
ik ga 'm morgen even checken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:39 schreef mrcool het volgende:
Slam!Zou het bijna kermismuziek gaan noemen...
Wat? Je kent hem nog niet?quote:
waarschijnlijk als ik 'm hoor dan heb ik 'm al eerder gehoord, maar wie weet. ben laatste tijd meer into techno dan dnb.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:45 schreef mrcool het volgende:
[..]
Wat? Je kent hem nog niet?
[afbeelding]
wel een vette artwork btw...
Shame on u!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ben laatste tijd meer into techno dan dnb.
Zie je..het lag niet aan mijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:39 schreef mrcool het volgende:
Slam!Zou het bijna kermismuziek gaan noemen...
Ja was wel gezellig, alleen nog steeds veel te rustig door het weer en dat stomme kutrookverbodquote:
Drumfunkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar toen ik eindelijk meer vond van k was het nauwlijks drum & bass maar vage japans of chinese muziek
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:15 schreef Tranceptor het volgende:
Ik luister eigenlijk nog maar weinig naar d&b, straf me!![]()
Geregeld!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:26 schreef Christine het volgende:
[..]
spam enzo.
edit je post ff, ik haal 'm zo weg.
Zo, jou heb ik lang niet meer gezien hier!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:45 schreef Theeboon het volgende:
Holy shit dudes! Ik wacht nog altijd op This Too Shall Pass en Arctic Foundations... Kut-on-line-CD-winkels.
Enneh, zet mij es op de kaart joh. Ik zit in Zeist
Raar hiphip intro ? ik vind em anders rete vet klinkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:24 schreef Tranceptor het volgende:
Pendulum- Slam is een cool nummer
Het heeft alleen zo'n raar 'hiphop-achtige' intro.
Ik moet 'm nog steeds halenquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:17 schreef Theeboon het volgende:
Dat Breakage album is idd tot nu toe 't beste van 2006!
Losing Track op vol volume en ogen dicht, dan is het echt de ultieme space-plaatquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:30 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog steeds halen
Ik vind Never Ending van Amit ook heel vet maar goed daar moet je echt van houden. En de SKC LP belooft ook wat.
Ik heb hem 3 juni bij de Revenge (oude Metro) in Utreg gehaald. Geloof dat ze er toen nog aardig wat hadden liggen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja maar hij is nu al overal backorder (vinylversie dan, cd weet ik niet, maar daar doe ik niet aan).
Wees dan een vent en maak een echte liefhebber er blij mee voor een paar euro en verkoop het niet door voor 30-40x dat bedragquote:Op zondag 25 juni 2006 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb er trouwens een euro voor neergelegd, lag ergens in een bak
Dylan runt tegenwoordig het Freak Recordings label, maar ik moet zeggen dat z'n latere producties me weinig doen. Beetje te hard en alles behalve subtiel.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heeft iemand ooit gehoord van dylan? een artiest uit groot britannie geloof ik. onder het label "droppin' science"
ik heb er een LP van gevonden voor een euro en ik ben er achter gekomen dattie best wat waard is
Droppin' Sciencequote:Op zondag 25 juni 2006 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heeft iemand ooit gehoord van dylan? een artiest uit groot britannie geloof ik. onder het label "droppin' science"
ik heb er een LP van gevonden voor een euro en ik ben er achter gekomen dattie best wat waard is
ik heb hem alleen voor 25x het bedrag gezien op ebay, maar ik ben niet van plan hem te verkopenquote:Op maandag 26 juni 2006 02:25 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Wees dan een vent en maak een echte liefhebber er blij mee voor een paar euro en verkoop het niet door voor 30-40x dat bedrag
Ik hoef het zelf niet te hebben maar het idee lijkt mij duidelijk
Hier zijn toch wel goeie releases uit voortgekomen!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:27 schreef Theeboon het volgende:
[..]
Dylan runt tegenwoordig het Freak Recordings label,
D-Kay is te goed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:09 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hier zijn toch wel goeie releases uit voortgekomen!
Be There 4 U!quote:
sl'squote:Op donderdag 27 juli 2006 21:06 schreef H4ze het volgende:
Wtf, dit topic is echt aan het doodbloeden he![]()
Nieuwe decks --> SL1210 MK2's![]()
Wat is het verschil toch groot met m'n vorige (reloop rp4000's)![]()
Geld teveel?quote:
Congrats! Ja ik moet zeggen dat ik buiten Break & Enter een beetje DnB moe aan het worden ben, maar dat ben ik eens in de zoveel maanden eens een keer, dus komt wel weer goedquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:06 schreef H4ze het volgende:
Wtf, dit topic is echt aan het doodbloeden he![]()
Nieuwe decks --> SL1210 MK2's![]()
Uiteraard, maar dat is ook appels met peren vergelijken!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:06 schreef H4ze het volgende:
Nou, 1 van m'n reloops is dus 2 weken terug doorgebrand :p Die deed naderhand niets meer. Maar ik was sowieso al van plan om nieuwe decks aan te schaffen. Zat nog te twijfelen tussen superOEMs of Technics, maar ik ben toch voor het 'vertrouwde' gegaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:15 schreef mrcool het volgende:
[..]
Geld teveel?Heb je ook een andere mixer?
Was ook dnb moe, maar tis een kwestie van goed afwisselen met andere muziekstijlen. Ik luister ook nog steeds gigantisch veel hiphop en ik ben ook van plan om daar het komende jaar meer mee te doen op de decks. En zo nu en dan gewoon flink wat lekkere (minimal)technoquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:37 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Congrats! Ja ik moet zeggen dat ik buiten Break & Enter een beetje DnB moe aan het worden ben, maar dat ben ik eens in de zoveel maanden eens een keer, dus komt wel weer goed
Rijdt er nou een truck van PRSPCT dan wel Elementz mee met de FFWD?
Nee niet B&E op zich, die komt de 23ste september. Op die Reactiv vs B&E heb ik een b2b setje gedaan met Reggie. Dat was amenratels massivequote:Hebben jullie 't eerste feestje van B&E al gehad? Zo ja, hoe ging je set?
Mja ik zag je nog staan, kon alleen niet bij je komen door de druktequote:
Druk was het zeker in de India gisteravond!quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik zag je nog staan, kon alleen niet bij je komen door de drukte
Dat is mooi klote dan!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:23 schreef marcek het volgende:
geen drumnbass voor mij op lowlands![]()
geen vrije dag vandaag , dus gisteren weer terug gegaan
Nee idd man, wat fucking druk was het daar binnen! Hij beukte er wel lekker op los die Bong-Ra! Heb ook maar ff buiten staan luisteren!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:03 schreef Sjoewe het volgende:
De X-ray.Fucking hell ik dacht even lekker los op Bong-Ra, was ik niet de enige met dat plan
Daar had ik niet zo veel zin in!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Sjoewe het volgende:
Mja maar daarvoor moest je eerst jezelf door 400 opeengepakte ongeinteresseerden heen persen
Ik ook niet. Ik was geloof ik bij Tiga die avond.quote:
Ga je met de trein?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:48 schreef reem het volgende:
Ik kom wellicht vrijdag ook naar UM.
Ik zag zojuist dat ze een 'Olskool Junglism Edition' doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:28 schreef Sloavink het volgende:
Wie gaat er vrijdag mee naar Haagenbasz in het Paard in Den Haag?Erg leuke sfeer en nog belangerijker super goede DnB!
![]()
Haha ja Reggie kennende. Die kan met deze editie helemaal los gaan johquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:48 schreef Rock-shocker het volgende:
Dat is inderdaad wel heel vet, beetje een bummer dat ik zaterdag moet werken
Maar dat zal wel lekker ratelen worden
Wanneer?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:17 schreef Sloavink het volgende:
Zo'n zin in! .. Vandaag helemaal los in het Paard, oja en ik kom er net achter dat Pendulum in de Melkweg komt!
Als ik me niet zo beroerd zou hebben gevoeld was ik zeker met je meegegaan. Helaasch.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Wanneer?
En wie gaan er naar UM vanavond? Ik heb zin in een feestje, maar niet om alleen te gaan.
Lees eens boven jequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Wanneer?
En wie gaan er naar UM vanavond? Ik heb zin in een feestje, maar niet om alleen te gaan.
Uiteindelijk nog wel gegaan?quote:
Vrijdag 20/10quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Wanneer?
Lekker pakketje hoor!quote:Op zondag 3 september 2006 21:20 schreef oppositemarco het volgende:
Ik heb sinds kort D&B weer ontdekt.
Vlak voor mijn vakantie had ik een aantal cd's met D&B classics overgezet naar mp3 en op mijn Ipod gezet. Weer enthousiast geworden tijdens mijn vakantie heb ik me weer verdiept in de recente releases en radioprogramma's beluisterd via ondermeer BBC 1XTRA.
Via Red Eye Records en Chemical Records heb ik 2 bestellingen gedaan. Het eerste pakket is inmiddels binnen en het knalt weer als vanouds.
Dit zijn mijn aankopen:
Aquasky & Zinc - Desires/Hear no evil (DJ Marky & Bungle remixes)
D Bridge vs A.I. / D Bridge vs D Kay - Odessa / Nothing Is True
DJ Die & Clipz - Number one
Twisted Individual - Hand grenade (Clipz remix)
Dr. Octagon - Aliens (Subfocus remix)
Subfocus - Airplane / Flamengo
Soundclash (Benny Page) - Raggamuffin / Crying out
Benny Page - Turn down the lights
Visionary - Give me your love
Roni Size / DJ Die - It's a jazz thing (Utah Jazz remix)
Artificial Intelligence, Desperado / Movin on'
Jenna G - For lost Friends EP
Marky & Bungle - No time to love / Codename a:1
State of Mind - Paint the walls black / Change your world
Concord Dawn - Seasons EP, Man for all seasons
MIST:I:CAL - Just a little herb (feat. Ras T-weed) / Memory jog
Hazard - Cola cube / Ninja technique
YT - England story (Phatasy & Shodun full vox mix)
Shogun Assassins EP vol. 1 EP
Normaal gesproken koop ik juist veel hiphop en Britse rock, maar op dit moment is het vooral Drum & Bass.
Wou wel gaan, maar vind Atak niet zo lekker klinkenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:28 schreef kipknots het volgende:
Zijn er nog mensen uit omgeving Enschede die morgen naar BSE in atak gaan?![]()
4 november zal m'n eerste keer bij Metropool worden. Mu-ziqquote:Op donderdag 7 september 2006 23:28 schreef kaos- het volgende:
[..]
Wou wel gaan, maar vind Atak niet zo lekker klinken![]()
De sfeer in hengelo (metropool) is veel beter en de sound ook.
Binnenkort komt Noisia daar, dan ben ik er _zeker_ bij![]()
niet helemaalquote:Op zondag 17 september 2006 23:18 schreef Ionesco het volgende:
boehoehoe
Ik had gehoord van een heleboel mensen dat er gister er een heuse DnB feest werd gegeven in Sassenheim. Ik helemaal plannen hoe ik dat ga regelen, hoor ik op het laatste moment dat het een hardstyle feest was... :s dus ik onwijs mn best doen om een andere feest te vinden dat word gehouden maaaaaarrr... NIKS, NADA, NOPPES..dichtstbijzijnde is naar de UM voor de 29ste
whoa! daar ga ik dus zekerr de weten heen, gaan er nog andere?quote:Op zondag 17 september 2006 23:38 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
niet helemaal![]()
http://www.dnbforum.nl/in(...)splay;threadid=32874
22 sept in de Poema
Afgelopen vrijdag werd ie nog op Subtronics gedraaid...oh oh oh die bassline, hoe gruwelijkquote:Op maandag 18 september 2006 00:47 schreef reem het volgende:
Die Talk to Frank is echt erg lekker!
En of de eerste editie geslaagd is! Silvah, Freak en Adi, echt heel erg bedankt!quote:Op maandag 18 september 2006 10:50 schreef Rock-shocker het volgende:
www.breaknenter.nl
Heule goeikope spam!
dat is ie toch ookquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:26 schreef marcek het volgende:
als deze track een kleur zou krijgen zou die zwart zijn![]()
was een mooi avondje ja!quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:29 schreef alsem het volgende:
boh gek, zaterdag panacea geziien, was bruut
En welke nummers van Pendulum bedoel je precies als je het over 'duister' hebt?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:24 schreef Crack_david het volgende:
Ik ben pas sinds kort drum n bass aan het luisteren. Ik kom dan ook niet veel verder dan pendulum op dit moment. Ik vind daarvan de 'duistere' nummers het vetst. Iemand goede aanraders?
(noem ook de meest obvious maar, ik ken nog helemaal niks)
Enkele klassiekers:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:38 schreef Crack_david het volgende:
ik vind bijv the terminal erg lekker,
en hun remix van the voodoo people vind ik ook geweldig
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:10 schreef Thomas B. het volgende:
Denk dat je Bad Company ook wel fijn vindt dan.
Nog mensen naar black out vrijdag?
Hai!quote:
2de zoekresultaat via Google!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hai!
misschien is het handig om bij het sluiten van een topic altijd een link naar een nieuwe te posten. ik kon op een gegeven moment de topics niet meer vinden. schandalig!
Lijn omhoog?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:44 schreef Roellio het volgende:
Nog mensen naar de Melkweg, de 20e?
Ik haak af. Komende tijd zuinig aan doen en dan in november naar Praag. Feesten + Sparta Praha - AFC Ajax. Ik zal daar weer eens de DnB-scene checken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:44 schreef Roellio het volgende:
Nog mensen naar de Melkweg, de 20e?
en Black Sun Empire niet te vergeten...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Pendulum (Breakbeat Chaos, UK) / Elementz dj's: Dreazz / Harsh / Pamb (NL)
<----quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:22 schreef Ionesco het volgende:
whoa! Major League was VET!! Echt onwijs naar mn zin gehad... nog andere geweest?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:22 schreef Ionesco het volgende:
whoa! Major League was VET!! Echt onwijs naar mn zin gehad... nog andere geweest?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Gefeliciteerd Remi!
quote:01. Muffler - Mindgames
02. Chris.Su & State Of Mind - Surreality
03. Morebeat feat. Gabana - Good Night
04. Crossfire - Awakenings
05. Jade & Matt-U - Silver Wings
06. Rido - Dark Thief
07. L-Plus & Paul B - Danjaz
08. Wayz - Pain
09. Concord Dawn - Man For All Seasons (Chris.Su & SKC Remix)
10. Lifeform - The Light
11. Hostile Minds - Missile
12. Rob F - Resistance (Optiv Remix)
13. No Money & Ban Ban - Blast
14. Phono - Tweak
15. Current Value - Twisted
16. Paperclip & Flexo & Selector - Kinesis To Death
17. Muffler - Funky Beatz 2006
18. L-Plus & MG - Musik
19. Jiant - Funk Surge Jiant
Vet.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:24 schreef dialMforMonkey het volgende:
ik. mischien.
orgineelquote:Op woensdag 22 november 2006 17:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Drum 'n Bass alleen is niet meer genoeg. Ik ga MNML draaien. Lekker puh.
ontzettend jaloersquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef Sloavink het volgende:
Vanavond Roni Sizeee... jej!
0_0quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef Sloavink het volgende:
Vanavond Roni Sizeee... jej!
Dat is dus wel wat ik mis in de DnB op het moment...quote:
Als jij met een paar vriendjes dubstep gaat draaien kan ik wel een gig voor je regelen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:05 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dat is dus wel wat ik mis in de DnB op het moment...
yay, hoe groot zijn je pupillen nu ?quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:38 schreef Sloavink het volgende:
Roni Size.![]()
Ik heb er geen woorden voor.![]()
Groot.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:41 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
yay, hoe groot zijn je pupillen nu ?
Hey, ik ookquote:Op woensdag 22 november 2006 17:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Niemand draait de MNML zoals Villalobos dat doet!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |