pendulum komt ook op lowlands, das vooral vet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:20 schreef mithrandirrr het volgende:
vanavond nog mensen naar pendulum en grooverider?
360km? Waar de hel woon je?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:14 schreef mithrandirrr het volgende:
ik ga ook niet... vervoer heeft het laten afweten en ik ga niet wéér 360km rijden in totaal...
Ja man, ik ben echt helemaal weg van z'n muziek. Tevens van de tracks die ie onder FanuSamurai uitbrengt. Die zijn vooral hiphop/breakbeat georienteerd + veel aziatische invloedenquote:
Ik heb geen zin in de reis, voel me al zo gaar na een dag werken en ik heb de komende twee weken al een redeljk druk feestschemaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:51 schreef H4ze het volgende:
Neej.
Maar ik wil wel erg graag naar Cultural Evolution vanavond. Fanuuuu![]()
![]()
Ja dat is hier dus ook 't punt. Heenreis maakt niet uit. Terugreis is ronduit kut. Trein vanaf utrecht cs gaat al om 5.25 ofzo, maar dan....een 2 uur durende trein reis langs schiphol, a'dam, denhaag en uiteindelijk rotterdam. En dan de metro nog, waarvan de eerste ook pas om half 9 ofzo gaat. En de auto van m'n ma kan ik toch niet lenenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:30 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in de reis, voel me al zo gaar na een dag werken en ik heb de komende twee weken al een redeljk druk feestschema
Vind ze een beetje vaag maar daardoor zeker niet minder goed.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:12 schreef H4ze het volgende:
[..]
Die zijn vooral hiphop/breakbeat georienteerd + veel aziatische invloeden![]()
kvind de flip cooler!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:41 schreef mrcool het volgende:
Vind Siren Song nog steeds zo fucking geniaal!Ben blij dat ik hem op vinyl heb!
Die staat er ook op!quote:
Idd kutgeld om uit te geven he dat is ook de reden dat ik al 2.5 jaar doe met dezelfde naaldenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:51 schreef Rock-shocker het volgende:
GODVERDOMME! Mijn naalden zijn aan vervanging toe maar ik heb helemaal geen zin om ze te vervangen. Maar daarnet stuiterde een naald recht over de plaat heen, dus het wordt echt eens tijd
ik ga 'm morgen even checken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:39 schreef mrcool het volgende:
Slam!Zou het bijna kermismuziek gaan noemen...
Wat? Je kent hem nog niet?quote:
waarschijnlijk als ik 'm hoor dan heb ik 'm al eerder gehoord, maar wie weet. ben laatste tijd meer into techno dan dnb.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:45 schreef mrcool het volgende:
[..]
Wat? Je kent hem nog niet?
[afbeelding]
wel een vette artwork btw...
Shame on u!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ben laatste tijd meer into techno dan dnb.
Zie je..het lag niet aan mijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:39 schreef mrcool het volgende:
Slam!Zou het bijna kermismuziek gaan noemen...
Ja was wel gezellig, alleen nog steeds veel te rustig door het weer en dat stomme kutrookverbodquote:
Drumfunkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar toen ik eindelijk meer vond van k was het nauwlijks drum & bass maar vage japans of chinese muziek
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:15 schreef Tranceptor het volgende:
Ik luister eigenlijk nog maar weinig naar d&b, straf me!![]()
Geregeld!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:26 schreef Christine het volgende:
[..]
spam enzo.
edit je post ff, ik haal 'm zo weg.
Zo, jou heb ik lang niet meer gezien hier!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:45 schreef Theeboon het volgende:
Holy shit dudes! Ik wacht nog altijd op This Too Shall Pass en Arctic Foundations... Kut-on-line-CD-winkels.
Enneh, zet mij es op de kaart joh. Ik zit in Zeist
Raar hiphip intro ? ik vind em anders rete vet klinkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:24 schreef Tranceptor het volgende:
Pendulum- Slam is een cool nummer
Het heeft alleen zo'n raar 'hiphop-achtige' intro.
Ik moet 'm nog steeds halenquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:17 schreef Theeboon het volgende:
Dat Breakage album is idd tot nu toe 't beste van 2006!
Losing Track op vol volume en ogen dicht, dan is het echt de ultieme space-plaatquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:30 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog steeds halen
Ik vind Never Ending van Amit ook heel vet maar goed daar moet je echt van houden. En de SKC LP belooft ook wat.
Ik heb hem 3 juni bij de Revenge (oude Metro) in Utreg gehaald. Geloof dat ze er toen nog aardig wat hadden liggen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja maar hij is nu al overal backorder (vinylversie dan, cd weet ik niet, maar daar doe ik niet aan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |