Alsof : Léon der Profi niet tof klinktquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:41 schreef Laniboekje het volgende:
Ga wel gewoon naar de FRS voor The Machinist dan.
Ik heb daar een broer voorquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb een kortingspas daar, lenen?
Geef die broer maar een goede klap zodat hij zich goed kan herrineren dat hij goed bezig isquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb daar een broer voorBedankt voor het aanbod overigens.
![]()
Nee sorryquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alsof : Léon der Profi niet tof klinkt
Ja, en dan zeggen dat het moest van Willquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Geef die broer maar een goede klap zodat hij zich goed kan herrineren dat hij goed bezig is
quote:
Gewoon : ik moest van will zeggen dat je goed bezig bent! PATS! en dat is om het te onthoudenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, en dan zeggen dat het moest van WillDie arme jongen wordt de laatste tijd heel wat afgeslagen door mij.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gewoon : ik moest van will zeggen dat je goed bezig bent! PATS! en dat is om het te onthouden
nagesynchroniseerde films zijn wel grappig, ieder geval Terminator 1 en Nightmare on Elmstreet waren te slechtquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]ook niet een heeeeeeeeeeel klein beetje?
Ik vind het stoer klinken!
mischien moet ik em ook maar in het duits gaan kijken, zit vast wel een duitste dub bij.
-Léon?
*Jawohl matilde?
-Ich habbe das nicht gewusst!
*wass nicht?
*das du eine profi zeit
zo slecht dat het goed is?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:52 schreef Tain het volgende:
[..]
nagesynchroniseerde films zijn wel grappig, ieder geval Terminator 1 en Nightmare on Elmstreet waren te slecht
Duits nagesynchroniseerde Southpark afleveringen zijn coolquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:52 schreef Tain het volgende:
[..]
nagesynchroniseerde films zijn wel grappig, ieder geval Terminator 1 en Nightmare on Elmstreet waren te slecht
Je weet wel waar ik woon he? Volgens mij is in heel Breda geen enkel Ben&Jerry's scoopshop te vindenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:52 schreef Roi het volgende:
Lani vergeet je niet langs een Ben&Jerry's te gaan?
Als je Arnie opeens "Ich komme wieder" hoort zeggenquote:
Het was vanochtend nog niet zo warm, dus ik heb gewoon mijn winterjas meequote:Goed ik ga weer wat doen...Het mooie weer trotseren om vervolgens weer de rest van de dag binnen te gaan zijn
Hier ook geen zon te zien...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:55 schreef Tain het volgende:
Het was vanochtend nog niet zo warm, dus ik heb gewoon mijn winterjas mee
Nope, vanochtend scheen ie wel een beetje, maar hij zit nu achter de wolkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:00 schreef Laniboekje het volgende:
Geen zon te zien joh? Hier is het echt schitterend weer, nog even en ik zet gewoon een stoel buiten om daar te gaan werken. Het is echt zo zonde dat ik hier nog wel paar uurtjes zit, het is prima weer om buiten te zijn.
Volop zon nu, maar het was frisjes rond 7:15 vanochtendquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je weet wel waar ik woon he? Volgens mij is in heel Breda geen enkel Ben&Jerry's scoopshop te vinden
Stom gehucht hier.
Wat voor ijs?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:04 schreef Roi het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo wel ff de stad in om ijs te halen
Zo, dat klinkt beter dan hier. Het is overigens best nog een temperatuurtje hier, maar niet echt zon dus.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:04 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben vanochtend zonder jas + zonnebril op door de polders gefietst. En dat was om 08.00u, heerlijk.
huilliequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:13 schreef peristilius het volgende:
Was warm, ik ben naar de kloten.
Vandaag examenstunt, kwam daar nog half dronken aan, ben een beetje moe.
Hoezo, ik vind het niet erg hoor.quote:
En toch ben je een huilliequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoezo, ik vind het niet erg hoor.
Het was een mededeling.quote:
quote:
Niet meer, maar je zat er wel op en dan ga je er ook nog is in je pyama er naar toe...quote:
They are in Luv.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij in zijn pyjama zit?
Dat hoorde ik net van Janquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Broer gok ik zo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niks uithorenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh.. dus geen liefde. Gewoon een beetje zijn broer uithoren..
![]()
Dat merkte ik al, ik luister nu de cd die hij wilde.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Niks uithoren
Oh Bert, die cd die hij heeft geleend is de verkeerde
Lollercoaster.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat merkte ik al, ik luister nu de cd die hij wilde.
Hup, snel naar een Ben&Jerry's jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |