amenquote:Op maandag 24 april 2006 22:21 schreef Homdeck het volgende:
Wat heeft Drenthe toch veel topartiesten voortgebracht![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 22:21 schreef Homdeck het volgende:
Wat heeft Drenthe toch veel topartiesten voortgebracht![]()
peulmans viel er uit wie bleef er inquote:Op maandag 24 april 2006 22:27 schreef NeoPhythe het volgende:Paultjuhhh en meistiertje , zitten in een bootje
Gesponsord door de Stichting Martijn.quote:Op maandag 24 april 2006 22:27 schreef NeoPhythe het volgende:Paultjuhhh en meistiertje , zitten in een bootje
Dat bootje of peul ?quote:Op maandag 24 april 2006 22:29 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Gesponsord door de Stichting Martijn.
quote:Op maandag 24 april 2006 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Hé Nolius, wat dacht je van een 'roze maandag' uitzending op locatie?
Dan kom ik wel vertellen in de uitzending wat er allemaal te zien is enzo...quote:
BOERUHHHHHHquote:Op maandag 24 april 2006 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan kom ik wel vertellen in de uitzending wat er allemaal te zien is enzo...
Nou op roze maandag valt er wel iets anders te beschrijvenquote:
Ik laat dit inkoppertje voor wat hij isquote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou op roze maandag valt er wel iets anders te beschrijven
Ik stel voor dat Nolius en Martijn geheel in stijl als dragqueens de uitzending presenteren
echt een andwoord van een tilburger,..quote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou op roze maandag valt er wel iets anders te beschrijven
Ik stel voor dat Nolius en Martijn geheel in stijl als dragqueens de uitzending presenteren
Beschrijven beebje, beschrijven.... En ik zorg voor de foto's in het topicquote:Op maandag 24 april 2006 22:38 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
echt een andwoord van een tilburger,..
TIS RADIO !!!! GEEN TV !!!! dan kan je t tog oon niet zien muts...BOEEER
:kiss: :kiss: :love:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |