Zou je me kunnen zeggen of hij nog up komt vanavond. Dan kan ik dat in het bericht zetten. Als hij nog wel up komt, gooi even een berichtje in de submit of hier over de ontwikkelingenquote:Op maandag 24 april 2006 19:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nolius, de site is down.
Rechts tuig daarquote:Op maandag 24 april 2006 19:34 schreef remlof het volgende:
Ah toch niks over WOW, wederom vuige leugens van de FP!
Ja, in het datacentrum is wat mis. Alle sites die daar zitten hebben problemenquote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zou je me kunnen zeggen of hij nog up komt vanavond. Dan kan ik dat in het bericht zetten. Als hij nog wel up komt, gooi even een berichtje in de submit of hier over de ontwikkelingen
Maar heb je al een idee of het dadelijk opgelost is of niet?quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, in het datacentrum is wat mis. Alle sites die daar zitten hebben problemen![]()
Het is wel toevallig dat hij net binnenloopt jaquote:Op maandag 24 april 2006 19:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Het is Paultjuhhh.
Hij zei al dat hij de radio zou saboteren.
Hoi paul en bio ik ben op fokquote:Op maandag 24 april 2006 19:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het is wel toevallig dat hij net binnenloopt ja
Das wel balen idd..quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, in het datacentrum is wat mis. Alle sites die daar zitten hebben problemen![]()
Het ging over z'n iq, niet z'n leeftjidquote:
Er is iemand bijna in Redbus (datacentrum) en met max. 15 minuten vertragingen kunnen we als het goed is beginnen.quote:Op maandag 24 april 2006 19:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb even een update geplaatst bij het nieuwsbericht.
Dat mag ik hopen, anders zeg ik m'n abonnement opquote:Op maandag 24 april 2006 19:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Er is iemand bijna in Redbus (datacentrum) en met max. 15 minuten vertragingen kunnen we als het goed is beginnen.
Dat hoeft niet voor FOK!radio hoorquote:
Grafsitequote:Op maandag 24 april 2006 19:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Er is iemand bijna in Redbus (datacentrum) en met max. 15 minuten vertragingen kunnen we als het goed is beginnen.
WMP,quote:Op maandag 24 april 2006 20:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat hoeft niet voor FOK!radio hoor
quote:Op maandag 24 april 2006 20:04 schreef classpc het volgende:
Actionradio site is volgens mij een beetje down?
no shit ?quote:Op maandag 24 april 2006 20:04 schreef classpc het volgende:
Actionradio site is volgens mij een beetje down?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |