abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 april 2006 @ 08:07:40 #26
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37420495
quote:
Op zondag 30 april 2006 07:40 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ik zie er geen spam in... het is geen simpele linkdump, want gigatech blijft reageren en er wordt niet overduidelijk geld verdient als er op de link geklikt wordt (en of die van die 750 bezoekers rijk kan worden is ook maar de vraag)

Het verwijzen naar de verkeerde topics is irritanter

PS Dit soort zaken passen beter in een TR ipv van FB
Als ie om tips vraagt en ik verwijs hem naar een centraal rondreis topic en california topic, dan zie ik daar niets irritants in. Het lijkt mij alleen niet al te veel werk om even het verhaal te koppiepeesten in het topic dan elke keer te melden dat de website weer geupdate is.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_37425659
Gewoon spam dus.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_37431663
restaurants in parijs

TS heeft het centrale topic gevonden hoor.
pi_37433638
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:34 schreef k_man het volgende:
restaurants in parijs

TS heeft het centrale topic gevonden hoor.
En ondertussen ook antwoord in het andere topic, dus dan zou die eventueel wel misschien op slot kunnen. Denk ik dan. Wellicht.
pi_37494091
Waar laat jij je paspoort?

Heeft weinig met TRV van doen.
pi_37497316
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:35 schreef k_man het volgende:

Dank. Gezien. We kijken het nog wel even aan waar / of het topic strandt
  woensdag 3 mei 2006 @ 00:01:40 #32
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37499291
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:35 schreef k_man het volgende:

En ik maar denken dat een topic over paspoorten nou wel reisgerelateerd is.
pi_37522817
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 00:01 schreef Jaguarized het volgende:
En ik maar denken dat een topic over paspoorten nou wel reisgerelateerd is.
k_man heeft de OP waarschijnlijk wel gelezen
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:21:07 #34
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37528744
  Moderator zondag 7 mei 2006 @ 18:19:32 #35
45833 crew  Fogel
pi_37634198
Post nummer 7 en 8 van het Kopenhagen topic mogen wat mij betreft hierheen verplaatst worden of gewoon weggehaald worden. Trollen heeft niemand baat bij.

[ Bericht 34% gewijzigd door Fogel op 07-05-2006 18:20:54 (link erbij) ]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_37634327
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:19 schreef Fogel het volgende:
Post nummer 7 en 8 van het Kopenhagen topic mogen wat mij betreft hierheen verplaatst worden of gewoon weggehaald worden. Trollen heeft niemand baat bij.
Doe ik, 't is warm hè vandaag
  Moderator zondag 7 mei 2006 @ 18:29:31 #37
45833 crew  Fogel
pi_37634434
Dank je!
22 graden en hooikoorts is minder prettig inderdaad.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_37634878
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:29 schreef Fogel het volgende:
Dank je!
22 graden en hooikoorts is minder prettig inderdaad.
Overigens is het plaatsen van zo'n lap tekst met slechts de mededeling 'veel leesplezier' ook niet helemaal de bedoeling... dat kan nogal verkeerd opgevat worden (zoals ook blijkt).

Een linkje is in zo'n geval beter
pi_37634944
Ja, dat zei ik dus. Het was geen trollen, ik gaf slechts aan dat dat niet de bedoeling is.
pi_37635070
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:48 schreef k_man het volgende:
Ja, dat zei ik dus. Het was geen trollen, ik gaf slechts aan dat dat niet de bedoeling is.
Excuses, ik had ook wat last van de warmte en reageerde dus wat snel, met de opmerkingen tussen jullie in de andere topics in het achterhoofd.

Volgende keer beter
  Moderator zondag 7 mei 2006 @ 19:16:54 #41
45833 crew  Fogel
pi_37635865
Kopenhagen design post is aangepast en zou nu volgens de regels moeten zijn.
Opgelost, geen slotje
pi_37655338
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  Moderator maandag 8 mei 2006 @ 13:56:17 #43
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_37656120
En weg ermee.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 8 mei 2006 @ 20:55:58 #44
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_37669906
[TRV meet] - waar, wanneer en wie?

ik vraag me af waarom dat topic dicht moet. Ik zie niet in wat er nu zo ernstig is aan de reacties een beetje onenigheid mag toch op zn tijd?? De wereld zou maar saai zijn als dat niet zo was! Met een beetje diplomatie is dit topic prima open te houden! (naar mijn bescheiden mening) Ik wil wel op de hoogte gehouden worden van meets.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_37670129
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[TRV meet] - waar, wanneer en wie?

ik vraag me af waarom dat topic dicht moet. Ik zie niet in wat er nu zo ernstig is aan de reacties een beetje onenigheid mag toch op zn tijd?? De wereld zou maar saai zijn als dat niet zo was! Met een beetje diplomatie is dit topic prima open te houden! (naar mijn bescheiden mening) Ik wil wel op de hoogte gehouden worden van meets.
Dit viel bij mij en enkele andere users niet meer onder 'een beetje onenigheid op z'n tijd'.

Als er weer concrete plannen zijn houden we je graag op de hoogte, via het forum of via de mail
pi_37675021
Het is mij ook niet duidelijk waarom het topic dicht is. Die post van YPPY was klaarblijkelijk de druppel, maar wat daar nou zo erg aan was?

Er waren in dat topic slechts twee users die zich kritisch uitlieten: YPPY en ik. Volgens mij hebben we daarbij beide onze redenen aangegeven, zonder grof of beledigend te worden. Op het Delfshaven voorstel reageerden we allebei zelfs positief.

Je reageert erg geprikkeld, haast overspannen, DT. Je leest dingen zoals je ze wilt lezen, zonder te kijken wat er echt staat. Alles wordt persoonlijk opgevat, alsof je ervan overtuigd bent dat bepaalde users er alleen maar op uit zijn je een hak te zetten of de boel in het honderd te sturen.

Je verwijderde een neutrale post van mij, waarna je zelf precies hetzelfde zei. Je reageerde erg geïrriteerd op een andere post van mij, op basis van aannames die nergens op gestaafd waren. Tenslotte wordt je boos en gooi je het topic op slot, alleen omdat YPPY aangeeft van welk soort meets ze niet houdt. Las je ergens dat ze daarmee op TRV meets doelde? Of was dat alleen hoe je het wilde lezen?

Gedraag je eens een beetje volwassener. Tel in het vervolg eerst eens tot tien. Ontspan. Of neem wat meer afstand van TRV als je de druk teveel vindt worden en je je continu aangevallen voelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2006 22:57:00 ]
pi_37675725
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:55 schreef k_man het volgende:
Je verwijderde een neutrale post van mij, waarna je zelf precies hetzelfde zei. Je reageerde erg geïrriteerd op een andere post van mij, op basis van aannames die nergens op gestaafd waren. Tenslotte wordt je boos en gooi je het topic op slot, alleen omdat YPPY aangeeft van welk soort meets ze niet houdt. Las je ergens dat ze daarmee op TRV meets doelde? Of was dat alleen hoe je het wilde lezen?
Het is vrij moeilijk om voor te stellen dat jij op enig moment hier een niet ironische post plaatst.

Zeker als je eerst al in het topic loopt te trollen - waar andere users zich ook aan ergeren - dan valt er natuurlijk weinig meer te redden. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand anders dan de paar users die gereageerd hadden in het topic überhaupt nog interesse zouden hebben in een meet na het lezen van die posts.

Volgende poging meer succes
  Moderator maandag 8 mei 2006 @ 23:24:28 #48
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_37676208
Kennelijk vatte Vogue jouw posts ook zo op. Dus het zal niet helemaal zomaar uit de lucht zijn komen vallen.

Daarnaast zie ik meerdere aannames in het topic die nergens op gestoeld zijn. Alle TRV-meets hebben namelijk iets cultureels gehad. Ook de tapasmeet. Een aantal users is voordat zij naar het restaurant kwamen nog naar de Heineken-experience geweest. Wellicht niet het soort cultuur waar jij of YPPY van houden, maar dat is nog geen reden zoiets te stellen. Als je niet wil komen, is dat prima, maar reageer dan ook gewoon niet meteen in een meeting-topic met "Ik denk niet dat ik kom.". Reageer dan gewoon helemaal niet. De toon was nu meteen gezet.

Ik stel voor dat we het topc nog even dicht houden tot de gemoederen weer enigszins gesust zijn.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_37676395
Zie je nou DT? Je illustreert precies mijn punt. Lees je even terug wat je schrijft?

'Het is vrij moeiljik voor te stellen...' 'Ik kan me niet voorstellen...'

Ik herhaal nog maar eens. Je leest dingen zoals je ze wilt lezen, zonder te kijken wat er echt staat. Alles wordt persoonlijk opgevat, alsof je ervan overtuigd bent dat bepaalde users er alleen maar op uit zijn je een hak te zetten of de boel in het honderd te sturen.

Overigens, ik keek net het topic nog eens terug. Welke posts vond je getrol? Die waarin ik aangaf niet zo dol te zijn op bbq's?

Kun je ook motiveren wat er ironisch is aan mijn posts in de topics over Japan? Of Basel? Of Berlijn? Om maar een paar recente topics te noemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2006 23:31:08 ]
pi_37676685
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Daarnaast zie ik meerdere aannames in het topic die nergens op gestoeld zijn.
Dat zeg ik.
quote:
Alle TRV-meets hebben namelijk iets cultureels gehad. Ook de tapasmeet. Een aantal users is voordat zij naar het restaurant kwamen nog naar de Heineken-experience geweest. Wellicht niet het soort cultuur waar jij of YPPY van houden, maar dat is nog geen reden zoiets te stellen.
Zoals ik al zei hebben zowel YPPY als ik prima duidelijk gemaakt wat onze redenen waren. Een tapasmeet vinden wij wat minder geslaagd, maar moet je je daardoor meteen aangevallen voelen? Is dat getrol?
quote:
Als je niet wil komen, is dat prima, maar reageer dan ook gewoon niet meteen in een meeting-topic met "Ik denk niet dat ik kom.". Reageer dan gewoon helemaal niet. De toon was nu meteen gezet.
Er zijn meerdere mensen die hebben aangegeven niet te zullen komen, zie de OP van het topic. Toch hebben YPPY en ik het nu opeens gedaan. Waarom? De mededeling 'ik denk niet dat ik kom' lijkt me volkomen neutraal en heb ik daarna desgevraagd bovendien uitgebreid toegelicht.

Erg overtrokken allemaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2006 23:37:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')