quote:Op maandag 24 april 2006 02:45 schreef heiden6 het volgende:
Zo zie je maar dat drank ook een hoop goede kanten heeft.
Idd, de chauffeur is net afgevoerd in een ambulance.quote:Op maandag 24 april 2006 02:45 schreef heiden6 het volgende:
De martelaar.quote:Op maandag 24 april 2006 02:46 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Idd, de chauffeur is net afgevoerd in een ambulance.
Weet ik niet, hij is van de lesbische buren.quote:Op maandag 24 april 2006 02:47 schreef Xennia het volgende:
Wat doet die kat dan ook buiten om deze tijd![]()
kat. nachtdier en zo.quote:Op maandag 24 april 2006 02:47 schreef Xennia het volgende:
Wat doet die kat dan ook buiten om deze tijd![]()
Was het geen poes danquote:Op maandag 24 april 2006 02:48 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij is van de lesbische buren.
Sorry, Tourette enzo.quote:Op maandag 24 april 2006 03:04 schreef Jajong het volgende:
GODVERDOMME KANKERKAT
Zeg, hoe is het met de huisdieren die je vriendin voor jou weg moest doen eigenlijk?quote:Op maandag 24 april 2006 02:45 schreef heiden6 het volgende:
Ik kan me nog net inhouden, ben net unbanned enzoquote:Op maandag 24 april 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg, hoe is het met de huisdieren die je vriendin voor jou weg moest doen eigenlijk?
Ik vind dit namelijk een echte kutopmerking
Hehe.quote:Op maandag 24 april 2006 03:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik kan me nog net inhouden, ben net unbanned enzo.
Ze moest niets hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg, hoe is het met de huisdieren die je vriendin voor jou weg moest doen eigenlijk?
Wat een klootzakquote:Op maandag 24 april 2006 02:44 schreef ViezeFreddy het volgende:
De kat van mijn buren is net verpletterd onder de wielen van een vrachtwagenen nu is mijn buurvrouw de troep bij elkaar aan het vegen...
het arme katje is totaal verslonden omdat die chauffeur dronken was..
ik heb een nieuw sneuste persoon van fok gevonden!quote:Op maandag 24 april 2006 03:05 schreef jeroen2497 het volgende:tyfus kat! maare, moet je buurvrouw niet ff geneukt worden???
edit: (als ze lekker is hè!)
Ik een nieuwe meest gevoeligequote:Op maandag 24 april 2006 07:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik heb een nieuw sneuste persoon van fok gevonden!
linkje aub!quote:Op maandag 24 april 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat het over Lupa?quote:Op maandag 24 april 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als de kat van rechts kwam en het was geen voorrangskruising, dan was het de schuld van de vrachtwagensjanfeur!quote:Op maandag 24 april 2006 09:04 schreef Yozzz het volgende:
Als een kat aangereden wordt, is dat toch ook de schuld van de kat zelf?![]()
Dieren zijn "Zaken" en hebben nooit voorrangquote:Op maandag 24 april 2006 09:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als de kat van rechts kwam en het was geen voorrangskruising, dan was het de schuld van de vrachtwagensjanfeur!
De gemiddelde zaak valt onder het onroerend goed, en zal dus nooit voorrang kunnen hebben!quote:Op maandag 24 april 2006 09:07 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dieren zijn "Zaken" en hebben nooit voorrang![]()
Ik vind het maar een slecht opgevoed beest, zijn baasje had hem vaker Bassie & Adriaan moeten laten kijken!
Je ondertitel past bij je: . s t e r f .quote:Op maandag 24 april 2006 02:45 schreef heiden6 het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2006 02:44 schreef ViezeFreddy het volgende:
De kat van mijn buren is net verpletterd onder de wielen van een vrachtwagenen nu is mijn buurvrouw de troep bij elkaar aan het vegen...
quote:Op maandag 24 april 2006 02:46 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
gezellig groep zelfmoord..quote:Op maandag 24 april 2006 10:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
is het massaal dieren-zelfmoord-periode ofzo? van het weekend ook bijna een fazant en een poes aangereden. ze stonden gewoon midden op de weg en
gingen niet opzij toen ik aan kwam rijden
dat was volgens mij kasta, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 24 april 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar het topic waar in staat dat jij door een dronken vrachtwagenchauffeur bent overreden.quote:Op maandag 24 april 2006 02:45 schreef heiden6 het volgende:
Hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 24 april 2006 10:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat was volgens mij kasta, als ik het me goed herinner.
quote:Op maandag 24 april 2006 10:30 schreef zoalshetis het volgende:
dat was volgens mij kasta, als ik het me goed herinner.
quote:Op maandag 24 april 2006 10:35 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar het topic waar in staat dat jij door een dronken vrachtwagenchauffeur bent overreden.
Reken maar dat ik dan dezelfde reactie zal posten.
oh ok. ik zei ook misschien.quote:
Niet waar, je zei 'volgens mij'quote:
En omdat ze de weekenden in Rotterdam wilde doorbrengen en de honden dat in de weg zaten. Heiden heeft dit overigens nooit van haar verlangd hoorquote:Op maandag 24 april 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Het was echt Heiden6.
Zijn neuksletje ging de beesten weg doen omdat hij er allergisch voor is.
Je hebt ook Zwerfkatten en die zijn dus niet thuis en derhalve geen huisdierenquote:Op maandag 24 april 2006 13:38 schreef Devlinsect het volgende:
Katten zijn huisdieren
Mss kwam mijn opmerking wat hard over, maar het was gewoon een kutopmerkingquote:Op maandag 24 april 2006 10:59 schreef Xennia het volgende:
En omdat ze de weekenden in Rotterdam wilde doorbrengen en de honden dat in de weg zaten. Heiden heeft dit overigens nooit van haar verlangd hoor
Heeft zij hem in elkaar gemept ofzo?quote:Op maandag 24 april 2006 02:46 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Weer een zwerfkat minderquote:Op maandag 24 april 2006 13:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Je hebt ook Zwerfkatten en die zijn dus niet thuis en derhalve geen huisdieren
jongens ik heb hier net een nest met schattige poezies, die net de oogjes los hebbenquote:
Kan ik uit dit verhaal concluderen dat jij graag een aantal zwerfkatten in je huis wil nemen? Zwerfkatten zijn een probleem, en houden zichzelf in stand omdat voor nageslacht zorgen. Een zwerfkat minder is... Een goedkope oplossing van een probleem.quote:Op maandag 24 april 2006 13:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jongens ik heb hier net een nest met schattige poezies, die net de oogjes los hebben
kleine donzige dotjes, die slaperig rollebollen door de doos ,
die zelfs al reageren op gekietel en spelen met ze, kittens die de pootjes voor de ogen doen omdat ze nog half slapen, zeer aandoenelijk en schitterend!
Dus beetje lief zijn voor de poesjes ze zijn nml erg lief!
En mijn oma zei altijd, een mens die niet van dieren houdt is niet te vertrouwen!
En ze was een hele wijze vrouw!![]()
Blijkbaar iets wijzer dan jijquote:Op maandag 24 april 2006 13:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jongens ik heb hier net een nest met schattige poezies, die net de oogjes los hebben
die zelfs al reageren op gekietel en spelen met ze, kittens die de pootjes voor de ogen doen omdat ze nog half slapen, zeer aandoenelijk en schitterend!
En mijn oma zei altijd, een mens die niet van dieren houdt is niet te vertrouwen!
Staat dat in hun gebruiksaanwijzing?quote:Op maandag 24 april 2006 13:38 schreef Devlinsect het volgende:
Katten zijn huisdieren
Heb jij er een gebruiksaanwijzing bij gekregen? Nee? Indien je niet op een boerderij woont, hou de kat dan binnen.quote:
Mooi ik wil er wel 1 kopen. Kun je hem in een glazen pot stoppen en dan naar mij toe sturen?quote:Op maandag 24 april 2006 13:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Precies! Dus wie ben jij dan om voor zo'n dier te bepalen dat hij een huisdier is?quote:Op maandag 24 april 2006 19:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Heb jij er een gebruiksaanwijzing bij gekregen? Nee? Indien je niet op een boerderij woont, hou de kat dan binnen.![]()
bonsai kitten!!!!quote:Op maandag 24 april 2006 20:06 schreef matjas het volgende:
[..]
Mooi ik wil er wel 1 kopen. Kun je hem in een glazen pot stoppen en dan naar mij toe sturen?
nahja dan heeft ie mazzel , want als ik em zie en em te pakken krijg.....quote:Op maandag 24 april 2006 10:34 schreef buzzer het volgende:
Vanochtend zag ik het ook bijna voor mijn ogen gebeuren. Die klootzak gaf gas bij.. Het liep net goed af. Ik heb het kenteken doorgegeven aan de politie.
Ik heb geen enkele reactie gelezen ofzo, maar denk jij nou werkelijk dat als je niet dronken bent een vrachtwagen wél op tijd stil hebt staan als er een kat de weg over rent?quote:Op maandag 24 april 2006 02:44 schreef ViezeFreddy het volgende:
Gelukkig hebben we ook nog ECHTE mannen op Fok!quote:Op maandag 24 april 2006 22:20 schreef Mustard_Man het volgende:
wanneer ik mn rijbewijs heb ga ik met opzet over die klotebeesten heenrijden. moeten ze maar kappen met in mijn tuin schijten.
doe jij wel eens aan wildplassen?quote:Op maandag 24 april 2006 22:13 schreef Maikuuul het volgende:
Erg zielig natuurlijk maar bedenk je dit:
De kat is op slag dood, dus heeft geen pijn geleden.
Het is natuurlijk niet raar dat een kat doodgereden word terwijl hij de ganse dag buiten in andermans tuinen loopt te zeiken.
Yep, maar dit doe ik over andermans zadel, dit is niet zo erg als de tuinquote:Op maandag 24 april 2006 22:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe jij wel eens aan wildplassen?
jep, mannelijker dan ik kan bijna niet. feit is dat al die paupers met katten ze gewoon bij zich moeten houden.quote:Op maandag 24 april 2006 22:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we ook nog ECHTE mannen op Fok!
nee het is idd logisch dat er zo nu en dan eentje doodgereden wordt. maar wel zielig voor de mensen die van het diertje hielden.quote:Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Yep, maar dit doe ik over andermans zadel, dit is niet zo erg als de tuin
Merjeh gek tis natuurlijk niet onlogisch dat zoeen beest word doodgereden als ze allemaal over straat lopen.
Echt waar?quote:Op maandag 24 april 2006 10:34 schreef buzzer het volgende:
Vanochtend zag ik het ook bijna voor mijn ogen gebeuren. Die klootzak gaf gas bij.. Het liep net goed af. Ik heb het kenteken doorgegeven aan de politie.
Die beseffen het zich zeker niet dat jij hen in gevaar brengt door uit te wijken voor een kat. Menig verhaal bekend dat mensen proberen uit te wijken voor een dier en zichzelf vervolgens te pletter rijden tegen een boom. Zo ook bij motoren: als die een dier op de weg zien zitten die ze dreigen te rammen moeten ze zelfs extra gas geven om hun eigen leven te redden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 06:17 schreef Catch22- het volgende:
ik vind het zielug
ik had laatst een bus vol mensen toen er ineens een kat voor me opdook. Ik moest ff goed remmen en uitwijken maar ik raakte hem niet
tot waardering van de klanten
Waar maak je uit op dat ze hem de straat op schoppen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:17 schreef Devlinsect het volgende:
Precies, het is sneu voor het dier dat het overkomt. Jammer dat eigenaren van katten ze de straat opschoppen.
ach dat ene plasje in jullie tuin, een keer daags is toch geen ramp?quote:Op maandag 24 april 2006 22:13 schreef Maikuuul het volgende:
Erg zielig natuurlijk maar bedenk je dit:
De kat is op slag dood, dus heeft geen pijn geleden.
Het is natuurlijk niet raar dat een kat doodgereden word terwijl hij de ganse dag buiten in andermans tuinen loopt te zeiken.
Weer een typische opmerking van iemand die zelf geen katten heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:17 schreef Devlinsect het volgende:
Jammer dat eigenaren van katten ze de straat opschoppen.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:22 schreef Netflier het volgende:
[..]
Weer een typische opmerking van iemand die zelf geen katten heeft.![]()
Als je katten hun hele leven binnenhoudt is dat meer mishandeling dan dat ze regelmatig buiten komen en op een gegeven moment onder een auto terechtkomen.
Ik weet dondersgoed wat ik kan doe in een bus dus sod offquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:44 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Die beseffen het zich zeker niet dat jij hen in gevaar brengt door uit te wijken voor een kat. Menig verhaal bekend dat mensen proberen uit te wijken voor een dier en zichzelf vervolgens te pletter rijden tegen een boom. Zo ook bij motoren: als die een dier op de weg zien zitten die ze dreigen te rammen moeten ze zelfs extra gas geven om hun eigen leven te redden.
Toch lief dat je een leven gered hebt hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed wat ik kan doe in een bus dus sod off
ik mijn katten ook...quote:Op maandag 24 april 2006 06:52 schreef robh het volgende:
Ik heb mijn Rocco toentertijd op het hart gedrukt om niet met vrachtwagens te spelen.
Kut in je wielkast.quote:
Dat heeftie wel goed gedaan danquote:Op maandag 24 april 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:Het was echt Heiden6.
Zijn neuksletje ging de beesten weg doen omdat hij er allergisch voor is.
Idioot.quote:Op dinsdag 25 april 2006 06:17 schreef Catch22- het volgende:
ik vind het zielug
ik had laatst een bus vol mensen toen er ineens een kat voor me opdook. Ik moest ff goed remmen en uitwijken maar ik raakte hem niet
tot waardering van de klanten
Zoiets heet zaaksbeschadigingquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:44 schreef Zeurberus het volgende:
Even zonder dollen he, is het eigelijk strafbaar als je een bevoegd bent om te rijden en je rijd een kat dood?
Nee ik vraag het mij serieus afquote:
Huisdier, eigenaar heeft de verantwoordelijkheid zijn beesten bij zich te houden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:58 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Nee ik vraag het mij serieus af![]()
Er staat mij vaag iets bij dat zelfs de eigenaar van de kat in kwestie idd de eventuele schade dient te betalen.
*denkt terug aan privaatrechtcolleges* klopt ja, een kat is een zaakquote:
Ik heb ook privaatrecht gehadquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
*denkt terug aan privaatrechtcolleges* klopt ja, een kat is een zaak![]()
vleer?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:26 schreef Giem het volgende:
Van de week nog een mus in de radiator gekregen.. zal hem er ook eens uitpulken![]()
die is al eens verwijderd uit dit topic geloof ikquote:
fleerduifels ken je die niet?quote:
ik las: muisquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |