quote:Op maandag 24 april 2006 02:45 schreef heiden6 het volgende:
Zo zie je maar dat drank ook een hoop goede kanten heeft.
Idd, de chauffeur is net afgevoerd in een ambulance.quote:Op maandag 24 april 2006 02:45 schreef heiden6 het volgende:
De martelaar.quote:Op maandag 24 april 2006 02:46 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Idd, de chauffeur is net afgevoerd in een ambulance.
Weet ik niet, hij is van de lesbische buren.quote:Op maandag 24 april 2006 02:47 schreef Xennia het volgende:
Wat doet die kat dan ook buiten om deze tijd![]()
kat. nachtdier en zo.quote:Op maandag 24 april 2006 02:47 schreef Xennia het volgende:
Wat doet die kat dan ook buiten om deze tijd![]()
Was het geen poes danquote:Op maandag 24 april 2006 02:48 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij is van de lesbische buren.
Sorry, Tourette enzo.quote:Op maandag 24 april 2006 03:04 schreef Jajong het volgende:
GODVERDOMME KANKERKAT
Zeg, hoe is het met de huisdieren die je vriendin voor jou weg moest doen eigenlijk?quote:Op maandag 24 april 2006 02:45 schreef heiden6 het volgende:
Ik kan me nog net inhouden, ben net unbanned enzoquote:Op maandag 24 april 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg, hoe is het met de huisdieren die je vriendin voor jou weg moest doen eigenlijk?
Ik vind dit namelijk een echte kutopmerking
Hehe.quote:Op maandag 24 april 2006 03:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik kan me nog net inhouden, ben net unbanned enzo.
Ze moest niets hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg, hoe is het met de huisdieren die je vriendin voor jou weg moest doen eigenlijk?
Wat een klootzakquote:Op maandag 24 april 2006 02:44 schreef ViezeFreddy het volgende:
De kat van mijn buren is net verpletterd onder de wielen van een vrachtwagenen nu is mijn buurvrouw de troep bij elkaar aan het vegen...
het arme katje is totaal verslonden omdat die chauffeur dronken was..
ik heb een nieuw sneuste persoon van fok gevonden!quote:Op maandag 24 april 2006 03:05 schreef jeroen2497 het volgende:tyfus kat! maare, moet je buurvrouw niet ff geneukt worden???
edit: (als ze lekker is hè!)
Ik een nieuwe meest gevoeligequote:Op maandag 24 april 2006 07:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik heb een nieuw sneuste persoon van fok gevonden!
linkje aub!quote:Op maandag 24 april 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat het over Lupa?quote:Op maandag 24 april 2006 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |