Maar je hebt wel een punt, er mag nog flink wat gebeuren wil ik het als desktop gebruiken. Servers is een ander verhaalquote:Op maandag 24 april 2006 01:34 schreef thedude0 het volgende:
lol linux
als je die rotzooi op je desktop gebruikt ben je niet goed wijs
tering tyfus wat is dat os complex
verdomme, ik wil gewoon films kunnen downloaden en dan kijken
maar goed als je linux beter kent dan kun je er vast wel goed mee omgaan
voor servers is het vast wel beter dan windows, voor de desktop zeker niet en ja ik heb verschillende linuxen geprobeerd waaronder ubuntu (kenker) en archlinux (hip)
oh je moet hier optimistisch zijn naja boeie
Tux for president!quote:Op maandag 24 april 2006 01:56 schreef SpuitElf het volgende:
Ben er al een jaar of vier heel blij mee als desktop OS
[afbeelding]
quote:
al 7 jaar TUX, nooit geen troep, virus of zooi binnen gehaald-gekregen. ik zit wel achter een firrewall,quote:
al zo'n 4 jaar geen spyware of virussen gekregen terwijl ik toch echt windows gebruikquote:Op maandag 24 april 2006 02:07 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
al 7 jaar TUX, nooit geen troep, virus of zooi binnen gehaald-gekregen. ik zit wel achter een firrewall,
werkt gewoon goed.
quote:Op maandag 24 april 2006 02:14 schreef thedude0 het volgende:
[..]
al zo'n 4 jaar geen spyware of virussen gekregen terwijl ik toch echt windows gebruik
de mensen die virussen krijgen zijn gewoon achterlijk.
mee eens, als ik zie wat voor troep er op pc's staat, die hier binnenkomen , niet tegeloven, echt alles moet er ooit af, helemaal opnieuw installeren, dat duurt even, en na een maand komt die pc weer binnen als een lijk.quote:Op maandag 24 april 2006 02:14 schreef thedude0 het volgende:
[..]
al zo'n 4 jaar geen spyware of virussen gekregen terwijl ik toch echt windows gebruik
de mensen die virussen krijgen zijn gewoon achterlijk.
daar mogen wij niet komen, te geleerd voor 40 +quote:Op maandag 24 april 2006 02:22 schreef SpuitElf het volgende:
[..]Meejuichen of opbokken
Inhoudelijke discussies voer je maar in DIG
Linux
Voor jou misschien niet, voor anderen wel.quote:Op maandag 24 april 2006 01:34 schreef thedude0 het volgende:
voor servers is het vast wel beter dan windows, voor de desktop zeker niet
Tux is cute!quote:Op maandag 24 april 2006 01:56 schreef SpuitElf het volgende:
Ben er al een jaar of vier heel blij mee als desktop OS
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |