Doe eens vrolijk...quote:Op maandag 24 april 2006 00:28 schreef muhammad_ali het volgende:
Bitch wat je bitchen wilt maar zonder microsoft had de ICT industrie er nu heel anders uit gezien. Microsoft is koersbepalend geweest. Zeker voor de PC
Dit kan ik alleen maar beamen!quote:Op maandag 24 april 2006 00:19 schreef blrrrt het volgende:
Gelukkig maar dat Microsoft zo goed voor me pc'tje zorgt!![]()
Zonder al die bluescreens met memorydumps zou hij vast allang kapot zijn geweest!![]()
![]()
lolquote:Op maandag 24 april 2006 00:31 schreef whoops het volgende:
Zonder Windows kon ik deze PC niet kopen...
quote:Op maandag 24 april 2006 00:31 schreef whoops het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2006 00:28 schreef muhammad_ali het volgende:
Bitch wat je bitchen wilt maar zonder microsoft had de ICT industrie er nu heel anders uit gezien. Microsoft is koersbepalend geweest. Zeker voor de PC
Ik bedoel het niet cynisch.quote:Op maandag 24 april 2006 00:30 schreef Nexxennium het volgende:
Je bent gewoon een prutser. Geeft niks. Zolang je dat maar erkent, ipv meteen je OS de schuld te geven.
quote:Op maandag 24 april 2006 00:31 schreef whoops het volgende:
zonder ms geen Fok!quote:Op maandag 24 april 2006 00:31 schreef muhammad_ali het volgende:
zonder microsoft geen msn
zonder microsoft geen windows
zonder microsoft geen office
Volledig onterecht, maar ach, Jehova's vinden OOK dat ze het altijd beter weten, terwijl de mensen die nadenken wel beter weten..quote:Op maandag 24 april 2006 10:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dankzij Windows kunnen Mac en linux users zich lekker verheven voelen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |