quote:Op zondag 23 april 2006 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een prachtige auto's maken onze voormalige communstische vrienden toch![]()
Bloedserieus, het Lada-adoratietopic in PTA is al bij deel 2, en er gaan over een tijdje wat Fokkers naar Litouwen om Lada's in te kopenquote:Op zondag 23 april 2006 23:21 schreef MrSASO het volgende:
Is dit serieus?![]()
Dat er nog mensen zijn die van lada houden.
Die foto onder je is dus van mijn Ladaquote:Op zondag 23 april 2006 23:21 schreef MrSASO het volgende:
Is dit serieus?![]()
Dat er nog mensen zijn die van lada houden.
Wat ik wel weet is dat die dingen een hele goede verwarming hebben, en ze starten altijd maakt niet uit hoe koud het is.quote:Op zondag 23 april 2006 23:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die foto onder je is dus van mijn Lada![]()
Mijn trouwe metgezel op al aardig wat vakanties, 5000 kilometer in 3 weken of 2000 in 4 dagen, zonder problemen![]()
En binnenkort gaat ie ons met net zo veel plezier mee naar Polen nemen
En iedereen heeft het overleefd!quote:Op zondag 23 april 2006 23:25 schreef mstx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Past eigenlijk ook prima in dit forum, zo'n tekstquote:Het meest geavanceerde systeem voor centrale deurvergrendeling
Lada vindt dat vooruitstrevende autotechniek wel doelmatig moet zijn. Neem nou centrale deurvergrendeling. Er zijn systemen waarbij er, ook als u alleen bent, meteen vier of vijf deur openspringen. Zodat u naar keuze via kofferbank, achterbank of rechterstoel naar het stuur kunt klauteren. Fantastich. Maar een tikie overdreven. Met systeem van Lada gaat er dan ook slechts één deur open of dicht. De juiste.
Ik kan het niet beter verwoorden, goed gedaan!quote:Op zondag 23 april 2006 23:28 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat een onderschat automerk is dat toch. Robuust vakmanschap uit het Oostblok.
Dat was een Italiaanquote:Op zondag 23 april 2006 23:31 schreef The_Langolier het volgende:
We mogen de bedenker van de Lada wel dankbaar zijn! Heil Bin Lada!![]()
Het ontwerp van deze komt gewoon bij Fiat vandaan hoor.quote:
Zullen we die maar even wel vergeten?quote:Op zondag 23 april 2006 23:33 schreef remlof het volgende:
Niet te vergeten de Lada Chevrolet Niva:
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 april 2006 23:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
In de winter reden ze wel
Die was wel vet ja. Wat de grote beurt ervan probeerde te maken is minder geluktquote:Op maandag 24 april 2006 00:58 schreef MrSASO het volgende:
De ultieme Lada getuned door Lotus.
Deze mogen ze wel bij mij afleveren, alleen andere velgen.
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 april 2006 00:58 schreef MrSASO het volgende:
De ultieme Lada getuned door Lotus.
Deze mogen ze wel bij mij afleveren, alleen andere velgen.
[afbeelding]
De grote beurt bakt er nooit wat van.quote:Op maandag 24 april 2006 00:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die was wel vet ja. Wat de grote beurt ervan probeerde te maken is minder gelukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |