Tuig komt niet in dit topic...quote:Op maandag 24 april 2006 00:21 schreef Cart_man het volgende:
Tuig, beetje rustig aan hè
whehe... ik heb net even gekeken... ach, het is een noviteit... maar het lijkt meer een "wees optimistisch dat dit geen ONZ2 forum wordt weken"quote:Op maandag 24 april 2006 00:28 schreef popolon het volgende:
Ik heb dat nieuwe forum uit m'n AT gerost, wat een bende.
Sir Charles.quote:Op maandag 24 april 2006 00:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind Charles Barkley echt grappig altijd!!
Nu ik hem zo zie zitten moet ik denken aan toen hij met MJ bij oprah was. Wat een bende.
Hij is inderdaad grappig, maar hij zit er meer voor comedy value dan voor de inhoudelijke discussie... de inhoudelijke discussie is overigens niet meer dan een paar soundbites, maar toch...quote:Op maandag 24 april 2006 00:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind Charles Barkley echt grappig altijd!!
Nu ik hem zo zie zitten moet ik denken aan toen hij met MJ bij oprah was. Wat een bende.
Lekker luchtig man, zo'n joker moet je erbij hebben.quote:Op maandag 24 april 2006 00:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hij is inderdaad grappig, maar hij zit er meer voor comedy value dan voor de inhoudelijke discussie... de inhoudelijke discussie is overigens niet meer dan een paar soundbites, maar toch...
Ik heb het gevoel dat ze de Nets wel kunnen uitschakelen.quote:Op maandag 24 april 2006 00:07 schreef Jeroen_M het volgende:
Pacers de enigen die uit nog gewonnen hebben, waarschijnlijk komt daar niets bij.
En een technisch nu, alweer.quote:Op maandag 24 april 2006 02:26 schreef Jeroen_M het volgende:
Sheed staat er alvast. 7 uit 11. (3-4 3PM) 4 boards en een paar blocks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |