Tadaaaaaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:39 schreef jojomen4 het volgende:
Heb een vraagje over hoe ik hem het best schoon kan maken (zodat ie weer helemaal wit is onder het keyboard).
Dank je!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:32 schreef static het volgende:
Vind ik ook!!
Nope, maar probeer gerust iets in [DIG].quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:39 schreef jojomen4 het volgende:
Is er een Apple topic open? Ik las net in een topic dat het niet kon ofzo en dat het daarom een slotje kreeg?
Gelukkig heb je de kronkel niet achtergelaten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dank je!!![]()
Fijn dat jij altijd zo opgewekt, meelevend en motiverend reageert.
Ik ben inderdaad dol op Simon Carmiggelt en heb alle kronkels meegenomen naar Ierland.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:00 schreef static het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de kronkel niet achtergelaten.
Ik ben altijd al dol geweest op Static, en vooral op zijn humor, maar hij nooit op mijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:09 schreef laffer het volgende:
wel een beetje lief zijn voor elkaar hier hoor![]()
Zzzzzlaap ze!!quote:ik ga pitten trouwens, trustuh allemaal![]()
ik heb al een naamtopic en daar ben ik heel blij mee, meer topic`s die over mij gaan hoeven niet hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:24 schreef paultjuhhh het volgende:
ok nu is het genoeg geweest, drib neem jij het van me over ok
Vind je dat niet geilquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:25 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb al een naamtopic en daar ben ik heel blij mee, meer topic`s die over mij gaan hoeven niet hoor![]()
eentje wel, maar ik heb het niet zo met meerdere naamtopicsquote:
ik wat ge-edit om je topic wat schoner te makenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:51 schreef ElizabethR het volgende:
Vriendelijk verzoekje aan Laffer danwel Cynix of de bagger eruit mag, ook die van mij.
Zo zonde voor mijn dochter om al dat gemier te lezen.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:28 schreef laffer het volgende:
[..]
ik wat ge-edit om je topic wat schoner te maken![]()
Anders woon ik ze wel effe uitquote:sorry voor sommige posts die zijn verdwenen maar die waren een reactie op een verwijderde post, ik hoop dat degene niet te boos worden![]()
Geen idee. Is het erg als het nog even openblijft?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef zoalshetis het volgende:
hoe lang duren de 'weken' nog?
SCH heeft onze continue aandacht.quote:en waar zijn de ontegenzeglijke credits voor onze allervriend sch, die toch dit subfora in gang heeft gezet? initiators moeten geen katalysators worden.
1. nee hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geen idee. Is het erg als het nog even openblijft?
[..]
SCH heeft onze continue aandacht.
ik heb een hoop bagger weggehaaldquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |