natuur can kiss my assquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Regenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Goed voor de natuur.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En we kunnen nu even afkoelen van het mooie weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uuhm, oke, over 5 weken zit ik in zuid frankrijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Psssst: Weest Optimistischom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Om het negatieve in het positieve om te zetten uiteraardquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom in WoW???
Zo positief vind ik dat nou ook weer niet...
Onder welke steen kom jij gekropen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:37 schreef Zuen het volgende:
Jammer, ik had wel zin in zon en warm weer, genoeg kut weer gezien de laatste tijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Och hoe harder het regent, hoe beter ik slaap in de keet. Laat het dus maar lekker hard regenen morgen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:41 schreef the_witch het volgende:
Goed voor de natuur en slecht voor mijn hemeurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het liefst een beetje Lente/herfstweerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:05 schreef laffer het volgende:
ik hou ook van regen en onweerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
beter dan die zomerse hitte, zweten, niet goed kunnen slapen en etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oom laffer heeft het liefste een beetje herfstweerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lekker op een terrasje kunnen zitten maar niet te warmquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een beetje Lente/herfstweerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ome Cynix ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:05 schreef laffer het volgende:
oom laffer heeft het liefste een beetje herfstweerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind 2 dagen kutweer al te veel.. Ff serieus waarom wil je nu echt regen hebben? ik snap dat niet, hoe kan je niet van de zon houdenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij gekropen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop