natuur can kiss my assquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Regen. Goed voor de natuur.
En we kunnen nu even afkoelen van het mooie weer.
![]()
Om het negatieve in het positieve om te zetten uiteraardquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom in WoW???
Zo positief vind ik dat nou ook weer niet...
Onder welke steen kom jij gekropen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:37 schreef Zuen het volgende:
Jammer, ik had wel zin in zon en warm weer, genoeg kut weer gezien de laatste tijd
Och hoe harder het regent, hoe beter ik slaap in de keet. Laat het dus maar lekker hard regenen morgen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:41 schreef the_witch het volgende:
Goed voor de natuur en slecht voor mijn hemeur
Ik heb het liefst een beetje Lente/herfstweerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:05 schreef laffer het volgende:
ik hou ook van regen en onweer![]()
beter dan die zomerse hitte, zweten, niet goed kunnen slapen en eten![]()
oom laffer heeft het liefste een beetje herfstweer![]()
lekker op een terrasje kunnen zitten maar niet te warmquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een beetje Lente/herfstweer
Ome Cynix ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:05 schreef laffer het volgende:
oom laffer heeft het liefste een beetje herfstweer![]()
Ik vind 2 dagen kutweer al te veel.. Ff serieus waarom wil je nu echt regen hebben? ik snap dat niet, hoe kan je niet van de zon houdenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij gekropen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |