Dat zeg ik elke nachtquote:Op zondag 23 april 2006 23:19 schreef DaMart het volgende:
O ja, het is bijna bedtijd ja... ik wilde er vandaag een keer echt op tijd inliggen...
Ik drink eigenlijk alleen maar Earl Greyquote:Op zondag 23 april 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je dan zwarte thee of smaakjesthee?
Ik zit aan het vruchtensap.quote:Op maandag 24 april 2006 00:14 schreef LXIV het volgende:
Ligt iedereen nu zijn thee-roes uit te slapen?
Ík denk dat ik nog even iets sterkers pak
Ja!quote:
Zo. Weer een reden om nooit meer samen te gaan wonen. (Los van het feit dat je daar een vriendin voor nodig hebt, uiteraard.quote:Op zondag 23 april 2006 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik had zolang ik op mezelf woonde zo'n klein flut tv'tje en dat maakt ook niets uit, tv kijken deed ik nauwelijks. En toen ging ik samenwonenEr moest direct zo'n lelijk groot ding komen, staat echt verschrikkelijk vind ik en prompt stond het kreng ook nog elke avond aan
![]()
Dat zei ik dus ook. Maar misschien lig het aan ons.quote:Op maandag 24 april 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Hoe kun je nu in hemelsnaam wakker worden van thee? Ik word daar alleen maar slaperig van.
Maar goed, ik kan zelfs slaperig worden van koffie. Dus helemaal representatief ben ik nu ook weer niet.
Nu ken ik die cyclus niet, maar ik garandeer je dat je beter kunt gaan slapen dan er een topic aan wijden. Het nachtpubliek op Fok! is over het algemeen niet overmatig geïnteresseerd in Wagner.quote:Op maandag 24 april 2006 01:33 schreef LXIV het volgende:
Ik ben nu het laatste stuk van Wagners ring-cylcus aan het beluisteren.
Ik twijfel nog of ik hier een OT over zal schrijven.
Misschien kan ik idd beter gaan slapen!
Het enige wat verder nog mist in mijn leven is dat dat snotjoch van een Harry Potter nog leeft.quote:Op maandag 24 april 2006 01:35 schreef LXIV het volgende:
Als je levensritme alles is, prijs je gelukkig.
In het algemeen helpt vroeg opstaan wel om e.e.a. weer in het juiste ritme te brengen. Maar dan moet je wel een reden hebben om vroeg op te staan!
Nee, hoor. Het ligt aan al die anderen.quote:Op maandag 24 april 2006 01:33 schreef LordVoldemort het volgende:
Dat zei ik dus ook. Maar misschien lig het aan ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |