quote:HAND IN HAND, KAMERADEN
ALTIJD JALOERS, OP NUMMER ÉÉN
GEEN BEKERS OF SCHAHAALEN,
AJAX IS GEMEEN

Amen, bij ajax heeft hij nog niets te zoeken... Die paar wedstrijden dat hij wel goed speelt weegt niet op tegen de slechte die hij speelt...quote:Op maandag 24 april 2006 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gun hem een mooie club in het buitenland.

Mwah, ok, misschien iets meer dan de laatste 2, maar meestal is het nog steeds veel geren en weinig rendement...quote:Op maandag 24 april 2006 09:38 schreef devv05 het volgende:
Rosales speelt al wat langer prima wedstrijden, maar Boukhari moet gewoon blijven. Al is het maar voor de breedte, je kunt toch niet alleen toppers op de bank hebben en zn inzet vind ik bewonderenswaardig.

Maar het hele team speelde kut, en Rosales ook. Nu alles wat meer gaat draaien zie je ook dat ie het een stuk beter doet, net als de rest van het team.quote:Op maandag 24 april 2006 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ok, misschien iets meer dan de laatste 2, maar meestal is het nog steeds veel geren en weinig rendement...
Maar Boukhari kan gewoon nuttig zijn als hij juist gebruikt wordt. En als hij naar Willem2 zou gaan ofzo zal je zien dat hij er 3 inhangt tegen Ajax volgend seizoen.

Tis alleen jammer dat hij pas de laatste wedstrijden goed rendeerd en hij iimo altijd de zwakste schakel in het spel is (behalve de laatste 2 wedstrijden)quote:Op maandag 24 april 2006 09:38 schreef devv05 het volgende:
Rosales speelt al wat langer prima wedstrijden, maar Boukhari moet gewoon blijven. Al is het maar voor de breedte, je kunt toch niet alleen toppers op de bank hebben en zn inzet vind ik bewonderenswaardig.

1e helft wel. Eind 1e helft begin hij zich een beetje te herstellenquote:Op maandag 24 april 2006 09:50 schreef Suijk het volgende:
Ik heb dan wel alleen de samenvatting gezien maar speelde Urby niet een beetje slecht?

DB meldde ook dat Urby Emanuelson een echte diesel is, eerste kwartier moet hij altijd nog even warmdraaien. Ook mooi dat DB ruim een uur na de wedstrijd terugkwam, hele tijd op het logo op zijn borst slaan. Een echte Ajacied, dat valt niet te ontkennen.quote:Op maandag 24 april 2006 09:50 schreef Suijk het volgende:
Ik heb dan wel alleen de samenvatting gezien maar speelde Urby niet een beetje slecht?

Er is ook geen trainer die zoveel krediet van de aanhang heeft. Maargoed verlies je woensdag met 0-2 dan is hij weer een eikel met domme wissels. Zo werkt het nou eenmaalquote:Op maandag 24 april 2006 10:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
DB meldde ook dat Urby Emanuelson een echte diesel is, eerste kwartier moet hij altijd nog even warmdraaien. Ook mooi dat DB ruim een uur na de wedstrijd terugkwam, hele tijd op het logo op zijn borst slaan. Een echte Ajacied, dat valt niet te ontkennen.

Yep, lekker verdedigen hoorquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |