Denk het welquote:
Juan Francisco Garcia (Juanfran)quote:Op maandag 24 april 2006 11:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
noem eens een slechtere dan ?
geen contractspeler van ajax...quote:
Ja maar je had het over de voetballerquote:Op maandag 24 april 2006 11:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Denk het welTis ook neit voor neits dat het halve topic ananas wil behouden voor de jeugd van Ajax...
En dat vind ik dus onzin. Je kunt zeggen wat je wilt over Boukhari, maar ik heb hem NOOIT horen zeuren. Zeker niet na die totale afgang van het publiek toen hij werd uitgefloten.quote:Op maandag 24 april 2006 11:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
maar dan gaat ie weer mopperen dat hij op de bank zit... kortom: hij kan beter weg gaan en een leuke middenmoter uit spanje gaan verblijden...
is ananas dan geen voetballer meer?quote:
Jawel maar wat jij zegt is wel waar, maar dat is de persoon Ananas en niet de voetballerquote:Op maandag 24 april 2006 11:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
is ananas dan geen voetballer meer?
welnee, waarom is ie uitgeleent aan NAC geweest? hij wilde elke wedstrijd spelen en dat kan niet bij ajax, er zijn nu eenmaal betere alternatieven. Valt me trouwens wel op dat veel die riepen dat hij op moest rotten nu bijdraaien. 2 mooie wedstrijden maakt voor mij nog geen nieuw contract...quote:Op maandag 24 april 2006 11:26 schreef twi het volgende:
[..]
En dat vind ik dus onzin. Je kunt zeggen wat je wilt over Boukhari, maar ik heb hem NOOIT horen zeuren. Zeker niet na die totale afgang van het publiek toen hij werd uitgefloten.
Ben tegenstander van Boukhari die elke week speelt, maar een Boukhari op de bank hebben is niet zo erg. Alleen vind ik 'm veel te sympathiek om 'm op de bank te zetten.
Juanfran zou een van de betere spelers zijn van dit Ajax, wanneer 'ie genoeg motivatie zou hebben om zich in te zetten. Ik heb 'm soms briljant zien verdedigen, heel nonchalant, maar gelijk met een enorm zekere uitstraling.quote:
Dus moet Nourdin blijven, en Danny weggaanquote:Op maandag 24 april 2006 11:42 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat Blind ook niet echt greep op Nourdin heeft eigenlijk. Soms moet hij gewoon voor de simpele oplossing kiezen, maar dat dringt nog niet altijd tot hem door.
Ja, als ik Blind gisteren zag, schitterend natuurlijk, met het uitpubliek. Ik denk dat hij zich heeft verkeken op de verantwoordelijkheid en dat hij als assistent bijvoorbeeld wel goed werk zou doen. Een beetje in de luwte en toch belangrijk.quote:Op maandag 24 april 2006 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus moet Nourdin blijven, en Danny weggaan.
Grygera gaat, en je wilt 3-4-3 spelen?quote:Op maandag 24 april 2006 11:42 schreef M0NTANA het volgende:
Doel: Stekelenburg (Gentenaar)
Rechtsback: Heitinga (Boakye)
Centrale verdediger: Stam (Grygera)
Linksback: Vermaelen (Schilder)
Defensieve middenvelder: Maduro (...)
Rechtshalf: ... (Sarpong)
Linkshalf: Emanuelson (...)
Tien: Sneijder (Boukhari)
Rechtsbuiten: Rosales (Rosenberg)
Spits: Huntelaar (Babel)
Linksbuiten: Perez (Mitea)
Zo zie ik de selectie van komend seizoen, tussen haakjes het schaduw-elftal.
Blind zal alleen assistent kunnen worden onder Van Gaal. En Louis blijft bij AZ.quote:Op maandag 24 april 2006 11:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, als ik Blind gisteren zag, schitterend natuurlijk, met het uitpubliek. Ik denk dat hij zich heeft verkeken op de verantwoordelijkheid en dat hij als assistent bijvoorbeeld wel goed werk zou doen. Een beetje in de luwte en toch belangrijk.
Grygera is nog niet weg, die profiteert liever van zijn transfervrije status in de zomer van 2007.quote:Op maandag 24 april 2006 11:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Grygera gaat, en je wilt 3-4-3 spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |