Gezellig he, onder die moeie sterrenhemel
Wat een mooie haren heb je, die vallen helemaal neit zo op als de wind er neit doorheen waait.
Zullen we even gaan zitten daar, ik heb nog twee glazen en een flas wijn van Faat meegekregen.
* Dagobert schenkt een glaasje wijn in en geeft het aan rebel.
Je bent lief
Je bent echt mooi
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 09-12-2001 23:05]
Goeiemorgen Rebel, alweer eens in een creatieve bui?
* Dagobert staat op, rekt zich uit en samen lopen ze naar het VTC.
Had je die al die dagen nog op eht voor staan
Het zonnetje schijnt alweer brandend op de vele met zonnebrand ingesmeerde toeristen en Faat
baant zich een weg tussen de spelende kinderen en de ongelooflijke bergen aangespoelde troep.
Geen idee waar al die bende vandaan komt, het lijken wel resten van een vergaan schip ofzo,
denkt Faat, als ze plots tussen een reddingsboei en een stuk hout iets opvallends geels ziet liggen.
Als Faat het oppakt deinst ze achteruit en herkent het sjaaltje van een of andere vage voetbalclub.
Er was er maar één op het eiland die dat sjaaltje altijd bij zich droeg, hij zou toch niet....
Verschrikt loopt Faat snel terug over het strand, het sjaaltje in haar handen geklemd.
Angstige gedachten maken zich van haar meester en terwijl ze terug naar huis loopt,
stromen er dikke tranen over haar wangen
* What the fuck Alex?!! Was jij dat? En hoe is dat afgelopen dan?
Nou uhm....ik heb ze opgesloten in een kolenhok bij de molen en ben er gewoon nooit meer heengegaan.
Die Lurky wilde maar niet over de brug komen met geld, en tja dan zijn die gijzelaars ook niets meer waard.
* Ja, maar Alex, Craziest is op de één of andere manier toch ontsnapt, op een boot terechtgekomen en verzopen in zee
Ow, nou das gek, ik zou zweren dat ze er niet uit konden, misschien kunnen we er even heen lopen en kijken hoe de zaken staan?
* Ja, laten we dat maar even doen Alex, de watermolen zei je hè?!
De guard kijkt om zich heen en verbaasd zich dat het strand er zo mooi bij ligt..
Ik kwam hier vroeger vaak met m'n oude baas en haar kinderen. Het is zo'n fijn plekje.
* Samen spreiden ze de deken en pakken ze de picknickmand uit. Liselotte pakt een groot stuk meloen en begint hem in stukjes te snijden.
Wil jij ook een stukje?
* Ze voert hem het stukje meloen. Zijn lippen raken haar vingers en weer is daar die sprakeloze betovering.
Hij weet zich echt totaal geen raad met de situatie en kan eigenlijk alleen naar haar staren
Dan pakt hij uit de koelbox een fles witte wijn en twee glazen en schenkt ze vol ..
Proost, op het strand en ons
* Liselotte kijkt hem diep in zijn ogen en zou zo willen verdrinken, zo mooi zijn ze. Maar het verleden heeft haar door schade en schande wijsheid gebracht en dus wil ze hem eerst beter leren kennen. Ze vraagt aan hem hoe hij hier terecht is gekomen en wat het uniform is dat hij droeg toen ze hem voor het eerst zag.
Hoe ik hier ben gekomen..en m'n uniform. Ik ben een soldaat van de Pretorian Guards, Een deel van de strijdkrachten van Lord Dreamer en wij zijn verspreid over het eiland om allerlij nieuwtjes en vreemde gebeurtenissen te zien en door te geven. Ik woon dus ook in het kasteel, maar bivakeer meestal er buiten en de laatste tijd aan de kust.
Het uniform wat ik draag is dan ook van de Pretorian Guards en wij zijn trots op ons onderdeel
Tja onze weg hiernaar toe was eigenlijk lang maar ook kort. in het kasteel staat een poort naar een ander rijk , het oude rijk van onze heer. hij heeft ons vanuit hier opgeroepen en wij zijn gekomen. Eigenlijk is het kasteel de enige plek die we kennen en een thuishaven.
We zijn inmiddels een onderdeel van het eiland geworden als Guards en strijden tegen onrecht. We gaan ook niet meer weg van het eiland.
Misschien klinkt het allemaal een beetje vreemd , maar daar kan ik niets aan doen. en jij hoe komt een mooie vrouw als jij hier op het eiland ?
Weer kijkt hij in haar ogen waar hij wel in kan verdrinken zo mooi
Het is zo'n mooi eiland...
* Liselotte staart peinzend over de zee, even vergetend waar en met wie ze is.
Hij kijkt haar aan .. en vraagt of ze maar even een verfrissende duik zullen nemen ....
Misschien toch wel doelloos * lacht ze, voordat ze opstaat en het water in duikt.
Hij ziet hoe ze met een sierlijke duik in het water glijd en duikt haar achter na.. onderwater zwemt hij haar voorbij en wacht al staand in een ondieper gedeelte voor de kust tot zij hem ziet.
Het water is helder en je ziet de vissen tussen je benen zwemmen en de schelpen op de bodem.
quote:pas maar op meisje... straks vind je een superbam in je bedje.. die woonde daar nl. ook en wil af en toe nog wel eens aan komen waaien..
Op dinsdag 30 juli 2002 15:28 schreef Liselotte het volgende:
Ik heb geen baan, maar woon in Villa Faat, waar Jojo vroeger woonde ......
hebbie een slokje over trouwens?
quote:*sorry - offtopic*
Op dinsdag 30 juli 2002 15:14 schreef Liselotte het volgende:
Na een tijdje had Jojo geen hulp meer nodig omdat ze een andere man ontmoette en besloot ik hier weer terug te komen.
WTF? Waarom weet ik daar niets van?
Het water is helder en irriteerd niet aan de ogen ...
Hij ziet hoe liselotte zich als een vis beweegt door het water zo sierlijk.
Ze zwemt alleen sneller dan hij dacht, maar dat is niet zo gek met zo'n figuur.
Wanneer het water nog maar iets meer dan een meter diep is heeft hij haar eindelijk te paken bij een van haar enkels en houd die voorzichtig vast.. Hij geeft haar een duwtje zodat ze ook kopje onder gaat, laat haar dan los en blijft met een grijns op z'n gezicht wachten wat er gebeurt.
De omgeving is vergeten en ze gaan in elkaar op..
Of was het nou met Odulla? Of met zuster Chantal? Of met...?
Dan ziet hij dat leuke vrouwtje van de Ontbijterie alleen op het strand zitten. Hmmm.... maar eens even een praatje maken denkt Kasper bij zichzelf.
Hoi, lekker weer vandaag hè?
Hi Kasper. Ja, het weer is schitterend.
Hoor je nog wel eens wat van Jojo? We missen haar ontzettend.
quote:Wie is "kk"?
Op donderdag 01 augustus 2002 13:35 schreef Liselotte het volgende:
Weinig, kk heb haar nog 1 keer gesproken nadat ik weg ben gegaan.
* Kasper moet hard lachen om z'n eigen grapje
Wil jij wat drinken Lotje?
En ik wil wel wat drinken. * Liselotte vraagt zich af of ze het anders nog lang volhoudt om met Kasper te praten.
Deze koffie heb ik vanmorgen uit de Ontbijterie meegenomen.
* Kasper denkt bij zichzelf: wie zei dat ook alweer: "Romantiek is mooi, maar 't moet wel betaalbaar blijven".
quote:* Kasper denkt bij zichzelf: volgende keer maar een beetje alchol
Op donderdag 01 augustus 2002 13:50 schreef Liselotte het volgende:
Mmm, helaas geen alchol * Denkt Liselotte.
Zullen we zo eens een lekkere duik nemen?
* Liselotte zet haar zonnebril op en gaat weer liggen.
zuchtend vloekt hij dat hij noooit soldaat had moeten worden......
De zon begint al warm te worden en het strand ligt er weer mooi bij. z'n piek met vlaggetje staat naast hem in het zand geprikt.
In z'n hart hoopt hij dat liselotte straks langskomt ..
Hier gaat hij zitten en houd de wacht.
[Dit bericht is gewijzigd door Pretorian_Guards op 03-08-2002 23:12]
Hij denkt aan Liselotte en haar mooie verschijning..
Dan gaat hij weer terug en gaat weer genieten van de zon..
Ook de opkomst van de zon maakt hij mee, en hij geniet ervan.
Hi Kronar Hoe is het?
Goed, eenzaam.. maar dat is nu wel voorbij
Er gebeurt weinig hooguit dat je verderop op zee de bliksem inslagen kan zien van de storm. hier hebben we er geen last van, hier blijft het mooi weer.
Hoe is het met jou.. Je ziet er steeds mooier uit..
Met mij is het prima Ik moet straks even naar de PC-winkel voor een nieuwe computer.
Het weer blijft goed. en de voorspellingen voor de aankomende weken blijven ook erg goed
Doei Kronar
Als er wat getild moet worden, laat ik het wel weten
Hij kijkt haar mooie gestalte na .. dan gaat hij weer verder met het op wacht staan.
Alleen is hij met z'n gedachte bij Liselotte
Een strandlopertje pikt wat naar voedsel aan de strandlijn. Voor de rest is het rustig en vredig.
Auw auw het zand is heet!!!! Snel het water in
Hij geniet verder van de zon en de zee.
Hij zit heerlijk op het teras te genieten van de zon en wacht nog steeds op zaken die komen gaan. Volgens de laatste berichten komt er eerdaags een bevooradings schip aan die spullen brengt die typisch zijn voor de Pretorian Guards.
Hij maakt zich er niet echt druk om.. En kijkt rustig rond over het strand . misschien komt er wel wat leuks van..
Hij heeft z'n boomblaster meegenomen om iedereen te verassen, en legt z'n handdoek neer, trek z'n zwembroek aan
en zet ineens ongelovelijk hard 'ome henk- opblaaskrokodil' op
en gaat rustig liggen zonnen!
Hij geniet nog steeds van de zon en de rust ..
Gelukkig ziet ze Kronar meteen zitten en haar stralende lach is terug.
Met een grote plof zet ze de mand achter hem neer.
Hi
Wat lief dat je langs komt..
Hmm je hebt zelfs nog een mand vol met spullen mee genomen ??
Wat zie je er mooi uit ...
[Dit bericht is gewijzigd door Pretorian_Guards op 03-09-2002 19:19]
Hij ziet allerlij lekkere dingen , en geniet vooral van de verschijning van Liselotte.
De warmte van de zon zorgt er voor dat de lucht boven het zand trilt en dat het weer nog mooier lijkt dan dat het al is.
Kronar dekt het kleed een beetje aan en begint de halve mand leeg te halen.
Proost
De champagne tinteld , en dat terwijl Kronar eigenlijk niet veel alcohol drinkt, dus hij krijgt een rode blos door de champagne en knoopt z'n boord los.
Hmm ik krijg het er wel warm van
Maar ik ben blij dat je er bent, dat maakt alles weer goed ..
Zon zee strand en een mooie vrouw , wat wil je nog meer ..
Heerlijk dit weer zo , en totaal geen last van allerlij eilandse zaken...
[i]Kronar kijkt naar de zon en voelt de warmte .. dan kijkt hij naar liselotte en ziet dat ze nog meer straalt dan de zon al doet.
Ik heb zoveel tijd achter m'n PC doorgebracht deze afgelopen week dat ik eigenlijk helemaal geen eilandnieuws of roddels heb gehoord.
Eenmaal in zee doet hij zo'n beetje alles uit om maar van die rottige mieren af te komen...
ach ja 't is heet op 't eiland. Als je niet aan de ranja zit dan zal dit wel één van de weinige manieren zijn om afkoeling te krijgen.
O het is dat figuur van de onbijterie
* Num vaart vanaf een afstandje langs Khalein en wuift even
Sint Lurky, die altijd een oogje op Num houdt en zeker als hij weer eens stoer aan het spelevaren is, ziet de miertjes spartellen.
Ze maakt een flinke vloedgolf. Num's boot stijgert op en neer maar weet zich op de rede te houden. De lichte miertjes komen wel aan lager wal.
Ze spoelen op de vloedlijn van Fokbaai. Meteen is de zee weer kalm. De vloedlijn van het fokstrand is op het drukste gedeelte bij fokstad afgezet met een oranje schuimende kleverige smurrie. Hier wordt al zo veel jaren ranja gebruikt, plus alle ranja die in de loop der tijden via riolen en overboord geslagen ladingen in zee is geloost, dat de ranja vervuiling duidelijk zichtbaar is.
De mieren vallen aan op deze ziltzoete variant van hun favoriete lekkernij. Na zichzelf te goed te hebben gedaan gaan ze op zoek naar soortgenootjes om de blijde tijding door te geven: er spoelt permanent ranja aan op het Fokstrand en de vindplaats is daar waar het samenklontert in de baai.
Lurky gelooft het allemaal verder wel, de mieren zijn goed geoganiseerd van zichzelf. en zij laat nog eens wat golfjes kabbelen om de boeg van Num.
Heel gek, terwijl ik zo naar Num kijk, moet ik ineens aan Craziest denken. We hebben hier ergens nog een gezamelijk zeemansgraf als ik het mij goed herinner...
Bah, ik wil er helemaal niet aan denken! Ik was net zo lekker aan het genieten van de natuur van een gespierde zeegebronste zeilbootkapitein.
Bwoehahahahaha.
Hij duikt achter de aarden wal z'n schuilhutje in en houdt zich stevig vast.. Net was de lucht nog zo mooi en nu nu stormt , waait en hoost het.... Af en toe is hij bang dat heel z'n hutje met alles wegwaait..
Hij mist Liselotte, zij bracht vrolijkheid in het bestaan van Kronar. Zij maakte de dagen leuker.. Waar zou ze zijn denkt hij ....
Het is hier een no fly zone. ! ..
* In vroegere tijden zou zoiets ook niet kunnen gebeuren. maar in de tegenwoordige tijd kan zoiets blijkbaar.
Kronar gaat weer verder met wachtlopen
[Dit bericht is gewijzigd door Pretorian_Guards op 12-02-2003 17:18]
Hey, jij laat er ook geen gras over groe..zullen we niet eerst eve
weet je wel dat j
.........
Hij denk aan vroeger, aan lisselotte en aan z'n kasteel heer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |