abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 21:55:25 #201
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1826091
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 21:53 schreef BlackDevil het volgende:
**[cencuur]** ik ben het helemsaal vergeten ik moet nog zielen rippen. wie gaat ermee? krijg je gelijk een rondleiding door hel
* Nikki griezelt en wijst deze aanbieding vriendelijk af
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_1826095
Juffrouw Faat, U heeft uitstekende ideeen. Lang geleden dat we even alleen waren... Weet u wat: ik leidt u al walsend door de open deur. Neemt u nog een fles mee dan walsen we eerst langs de bar. Deze is immers al bijna leeg. Die zet ik vast weg.

* Het restje schenkt hij uit en in een oogwenk wervelen ze langs de bar door de deur de Tuinen in. Op het platgetreden pad zwieren ze door tot ze buiten het bereik van het watermolengespet zijn en op een open plek naast de beek proestend op adem komen.

Wacht Juffrouw Faat, laat mij mijn jas even over deze omgevallen boomstam leggen: zo dan. U zou nog mos aan uw mooie jurk krijgen. Waar waren we gebleven... Oh ja! Ik moet ons dringend bijschenken. Uw glas Juffrouw Faat...

[Dit bericht is gewijzigd door James-de-butler op 05-10-2001 23:56]

vrijdag 5 oktober 2001 @ 22:02:13 #203
9829 BlackDevil
Care? Does anyone care? I dont
pi_1826164
Nikkie......wijze beslissing. Als je mee ging naar hel zou je binnen -om precies te zijn- 0,003417 seconden levend verbranden

Time to go......to collect some souls

Your advertisement here.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 22:06:00 #204
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1826208
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 22:02 schreef BlackDevil het volgende:
Nikkie......wijze beslissing. Als je mee ging naar hel zou je binnen -om precies te zijn- 0,003417 seconden levend verbranden

Time to go......to collect some souls

Hmm succes dan BlackDevil en tot ziens
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 22:14:46 #205
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1826268
Ohw James dat is erg attent van je
Wat is het hier prachtig hè, fokeiland heeft de mooiste sterrenhemel
die je maar kunt bedenken. En zo met jou hier zitten brengt toch wel
hele bijzondere gevoelens in me naar boven James...

James, waarom begin je trouwens niet eens met me gewoon Faat te noemen?
Inmiddels ken je me toch wel goed genoeg om dat aan te durven?
* Lachend port Faat zachtjes tussen James zijn ribben...

Laten we nog eens proosten lieve James,
eh...dat het maar een mooie nacht zal worden bijvoorbeeld?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_1826322
* Ademloos proost James op de hem als muziek in de oren klinkende stem van Faat. Zijn blik glijdt langs de sterren naar haar gezicht dat fluweelzacht glanst in het maanlicht. Hij pakt haar handen in de zijne en streelt ze.

Faat... O lieve Faat, lang al probeer ik je het hof te maken, laat mij uitspreken astublieft... Je hoeft mij niet te beminnen maar wijs mij niet af: laat mij hoop houden ooit de jouwe te mogen zijn. Ik heb niet veel wensen in het leven maar dat is mijn ultieme wens: je langer dan een dans, langer dan deze handdruk te mogen vasthouden... Nu vindt je mij natuurlijk heel gek: mag ik je een kus geven?

vrijdag 5 oktober 2001 @ 22:29:01 #207
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1826372
Faat is helemaal sprakeloos en weet niet wat ze moet zeggen,
langzaam buigt ze zich voorover en zoent James vol op zijn lippen
Een moment is daar een allesoverheersende passie die langzaam
meester van haar maakt....

Maar dan geschrokken van wat ze heeft gedaan springt Faat op en strijkt
zenuwachtig over haar kleren en door haar haren en kijkt op haar horloge.....
Uhm James, uhm tja ik moet eigenlijk naar de VillaFaat terug..

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_1826392
* Behoedzaam schikt james zijn jasje om Faats blote schouders. Hij kust haar nogmaals.

Laat mij je begeleiden: het is al laat en ik moet ook die kant op. De gastvrouw sturen we morgen wel een bedankje. Eerst nog een kusje...

vrijdag 5 oktober 2001 @ 22:40:59 #209
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1826473
Ohw James Nou eh...ja...uhm, haha je zoent wel erg lekker nog
ééntje dan en ik vind het ontzettend lief dat je met me mee wil lo.....mmmm

* Dan snoert James Faat de mond door zijn lippen stevig op de hare
te drukken en Faat in zijn armen te nemen...

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_1826594
* Duizelig verdwijnt James in Faats kussen. Jaren opgespaarde passie probeert hij in te houden. Hij zou haar stevig tegen zich aan willen drukken maar kent zijn kracht, streelt haar zachtjes en zorgt ervoor dat ze niet wankelt. Faat staat inmiddels op zijn goedgepoetste schoenen om beter bij hem te kunnen. Hij tilt haar op en neemt haar in zijn armen. Het jasje glijdt los. Een glinstering valt neer op het mos in de Tuinen.

Oh, dat is waar ook... Niet de sterren boven ons, maar de parelen van de zee draag ik al een tijdje bij mij. Je mag ze hebben: ze zijn voor jou bedoeld maar eh... ik heb liever dat je mij neemt als je kieskeurig bent.

[me=Faat] geeft James een kus, pakt het snoertje aan en laat het in zijn broekzak glijden zonder te schrikken wat zich daar verder in de buurt bevindt.

Lieve James, ik heb mijn keuze al gemaakt.

[me=James] draagt Faat terwijl ze elkaar onder kussen bedelven naar de auto. Ze kijken nog een keer om naar de feerieke watermolen, stappen in en rijden weg naar Villa Faat - deel 2 .

[Dit bericht is gewijzigd door James-de-butler op 05-10-2001 23:11]

vrijdag 5 oktober 2001 @ 23:29:00 #211
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1826873
* Nikki kijkt rond over het feestterein. Hier en daar liggen mensen te slapen. Anderen zijn vertrokken voor de broodnodige nachtrust. De mensen die nog wakker zijn, lijken zich wel te vermaken, dus Nikki besluit haar bed ook op te zoeken.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 23:42:40 #212
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1826998
* appelsientje komt weer binnen lopen
en ziet nikkie net weg gaan

he nikkie bedankt voor het feestje
was echt gaaf.

verder ziet appelsientje james en Faat samen weg gaan....ach
liefde kan soms zo mooi zijn.....en denk aan...ach *zucht* laat ook maar.
nou vooruit nog 1 smirnoff ice en dan ga ik ook weg

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 12:46:15 #213
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1829552
* appelsientje komt voor de gezeligheid maar eens langs bij nikkie om te kijken of het nog bevalt in het nieuwe huisje, Hallllloooo is daar iemand??

* appelsientje kijkt rond en ziet wat voor een ongelooflijke bende het is, waarschijnlijk ligt nikkie nog te slapen. Ach zal ik eens aardig zijn en alvast beginnen met opruimen

* En langzaam begint appelsientje met het opruimen van de kammer, zo al het grote afval hopla in de vuilnisbakken, ff een doekje overal door heen halen. zodat het lekker fris ruikt.

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 19:33:11 #214
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_1831511
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:18 schreef Num het volgende:

[..]

* Num komt aanlopen met een bord vol heerlijke dingen.

Vrije kavel aan de boulevard? ja dat klopt daar heeft iemand ooit een zwemparadijs gebouwd, is alleen nooit veel verder gekomen dan een gat in de grond. Die is toen maar dichtgegooid.
* Num neemt een hap
Maar er is geen reden om een compleet nieuw huis te bouwen hoor, je kan eerst het hotel in en dan misschien een pand kraken. Er staan er nog een paar leeg.
* Num neemt nog een hap mmmmmm

He, dat was een goed zwembad hoor. Meer dan alleen een gat in de grond
Stiekems een vrolijk klein beestje!
  maandag 8 oktober 2001 @ 11:29:48 #215
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1842976
* Het weekend heeft Nikki besteed aan het opruimen van de restanten van het feest. De slingers zijn weggehaald, de getimmerde dansvloer ligt keurig opgestapeld voor eventueel later gebruik en alle tafels en stoelen staan, met hulp van Appelsientje, keurig opgestapeld in een hoek van de schuur van de molen. Nu is Nikki toe aan wat gezelligheid en een stevige lunch, dus ze besluit naar het Smulaapje te gaan.
pi_1843735
* zwomber wordt met een zwaar hoofd wakker in het bijgebouwtje bij de molen....

mmggh, pff, dat was nog eens out gaan zeg....

dinsdag 9 oktober 2001 @ 16:26:23 #217
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1855304
* Nikki besluit een paar daagjes weg te gaan. Ze wil de uithoeken van het eiland eens gaan bekijken en ze heeft het druk zat gehad de afgelopen tijd, dus ze pakt een rugzak met wat eten en een 1 persoons tentje, wat slaapbenodigdheden. Op de deur van Zwomber's aanbouw hangt ze een briefje om te laten weten waar ze is en dat hij gebruik kan maken van de molen als hij wil en daarna vertrekt Nikki. De duif, die ze maar Koer heeft genoemd, zit zoals gewoonlijk op haar schouder.
pi_2864855
Alexanderr is inmiddels bij de watertoren aangekomen, tis er rustig en een prachtige plek om de gijzelaars te verstoppen.
Alle drie liggen ze nog heerlijk te slapen, dus Alexanderr gaat eerst maar eens een fles wiskey soldaat maken

Ondertussen loopt hij rond en bekijkt de toren, tis werkelijk een prachtig gebouw. Aaah kijk een briefje op de deur, ene zwomber mag altijd gebruik maken van de toren.
Tssss, zwomber? zwomber??!! WTF is nou weer een zwomber?!!!! Alexanderr zal ze bedoelen!!!!!

In de aanbouw van de toren vind Alexanderr een verdieping waar je alleen met een los trappetje op kan komen. Hij besluit dat dit een geweldige plek voor de gijzelaars is, als hij het trappetje weghaald kunnen ze geen kant op.

Alexanderr loopt weer op zijn kar af, pakt Callista bij haar staart en gooit haar in één keer op de vliering waar alleen een dun laagje stro ligt. Craziest pakt hij ook bij zijn haren en gooit hem ernaast.
Bij Odulla rukt Alexanderr eerst even het tape van haar mond en dwingt haar tot een lange intense zoen terwijl hij met zijn grote handen onder haar bloesje graait

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
pi_2880023
* Weg hier denkt craziest en overziet de situatie in razend tempo. Zonder dat trappetje komen we hier nooit weg. Met zo'n sprong breek ik alletwee mijn benen.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen en onder druk ziet Craziest de waanzinnigste oplossingen

Zoon?
sshetssss sissss sssdochtersss spappasssss
Dochters? Craziest heeft geen meerdere dochters. Mijn kinderen hebben wel meerdere moeders.
sssssssso issssss ssdatsss

Mooi dat je het er mee eens bent. Craziest bindt Callista vast aan de deur en laat zich naar beneden zakken. Het slange lichaam word 10 meter uitgerekt tot dat Craziest grond onder zijn voeten voelt. Craziest laat los en callista wordt als een elastiekje weer naar boven geschoten
Pappa komt zo terug

Craziest loopt brutaal op alexanderr en Odulla af en drukt zijn sigaret uit op de huid van Odulla.
De geur van schroeiend vel vult de neusgaten van alexanderr en Craziest
Alexanderr weet zich geen houding nu Craziest de leiding heeft overgenomen
Hij kijkt verbouwereerd toe hoe Craziest een tak van een boom af breekt en Odulla dwingt op haar knieen te gaan zitten.

Donkere wolken pakken zich letterlijk en figuurlijk samen boven Odulla. Op het ritme van de regen laat Craziest zijn stok los op de billen van Odulla. Het arme schaap lijkt het nog lekker te vinden ook. Ze houdt zich in ieder geval vrij sterk en laat geen tekenen van pijn zien. Maar de rooie plekken en het sijbelde bloed spreken boekdelen.
Alexanderr doet zijn broek naar beneden en roept: Nu ik!!!

bad to tha bone
pi_2880781
Met zijn broek op zijn knieën trekt Alexanderr Odulla omhoog en bindt een touw om haar polsen.
Het uiteinde gooit hij als een lasso om de dwarsbalken van de vliering en trekt hij stevig aan waardoor Odulla met armen omhoog vastgebonden aan de vliering hangt.

Dan gaat Alexanderr achter haar staan, scheurt Odulla's rok in tweeën en duwt zijn loeiharde geslachtsdeel in haar.
Terwijl Alexanderr Odulla heerlijk van achter neemt houd hij haar stevig vast bij haar borsten en legt zijn hoofd op haar schouder. Odulla draait woedend haar gezicht om spuugt en bijt Alexander in het gezicht terwijl ze gilt dat het een lieve lust is.
Maar Alexanderr wordt alleen nog maar meer opgewonden van haar gegil en gaat met onverminderde lust verder.

Odulla, lieffie, wat ben je heerlijk nauw, och oops ben ik achterom gegaan?
Craziest, my man kom eens helpen om die bitch een beetje in bedwang te houden

[Dit bericht is gewijzigd door Alexanderr op 20-01-2002 23:37]

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  maandag 21 januari 2002 @ 08:50:05 #221
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_2882539
* Odulla doet langzaam haar ogen open en ziet Craziest en Alexanderr op de grond liggen slapen... gadverdamme wat voelt ze zich smerig... Ze wil naar huis en voorlopig niets meer met het eiland te maken hebben.... Ze wil naar Icarusje, ze wil naar het VTC, ze wil naar huis...
Dan ontdekt Odulla dat het touw dat om haar handen heen was gebonden, los is gaan zitten en ze kan zich heel makkelijk bevrijden uit deze benauwde positie.

Stelletje sukkels!
Ik zal ze krijgen...

* De twee sukkels zijn zo uitgeteld dat ze niet merken dat Odulla ze heel stevig vast bindt aan een paal in de watermolen alvorens ze ze eerst heeft ontdaan van de kleren die ze nog aan hadden. Vervolgens giet ze wat benzine om de "mannen" heen en steekt het aan... Het begint gelijk aardig te branden...

Dit vrouwtje laat niet met zich sollen.
En nu naar huis.

* Odulla trekt de deur achter zich dicht en loopt naar huis. Ze draait zich nog 1x om en ziet de rook uit de gesprongen ramen komen....

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_2882618
Whoehaaaa, brand, brand, brand, brand!!!!!!!! Alexanderr springt op, maar valt direct weer op zijn muil als blijkt dat hij vastgebonden ligt

Auw, auw, aargh kreunt Alexanderr als de vlammen zijn huid raken. Gelukkig vliegt het touw waarmee hij vastgebonden zit ook in de fik en omgeven door vuurbollen springt Alexanderr in het water naast de molen.
Met een hoop gesis en rook om zich heen komt Alexanderr weer boven.
Hij is afgeblust, naakt en bovendien woedend en rent met grote passen naar de schuur.

Alexanderr trekt Callista van de vliering en gooit haar naar buiten.
Voor Craziest staat hij even stil met een minachtende blik op zijn gezicht, dan geeft hij de Don een ongelooflijke rotschop en trapt hem ook naar buiten waar hij nog een paar trappen nakrijgt terwijl Alexanderr woedend brult dat het de schuld van Craziest is dat Odulla is ontsnapt.

Jij ongelooflijke lamlendige eikel dat je er bent!! Hoe heeft die bitch kunnen ontsnappen?!!

Nog kwader denkt Alexanderr bij zichzelf dat hij ook de cheque van Dr. Kasper nog moet innen en daar nu heel erg haast bij is geboden.
Hij leeft zich nog even uit op Craziest, geeft hem een paar gigantische stompen en trapt hem nog eens een rondje over het grasveld voor de molen.

Dan pakt hij de hevig bloedende en kreunende Craziest op en gooit hem samen met Callista in het kolenhok, dat gelukkig van de brand bespaard is gebleven, omdat het een beetje achteraf ligt.

De schuur van de molen is inmiddels één grote vlammenzee geworden en Alexanderr gooit er wat emmers water op.
Het wil niet echt helpen en Alexanderr besluit het er maar bij te laten en loopt naakt, maar met de cheque in zijn hand naar het dorp.

pi_2956710
Alexanderr tevreden over zijn gelukte beroving komt in zijn nopjes vrolijk aangelopen en loopt direct op het kolenhok af. Daar ligt een uitgemergelde Craziest en een mislukt plat slangeleren handtasje
Alexanderr pakt een lange dunne, maar stevige stok van de grond en prikt door de openingen van het deurtje van het kolenhok.

Hey, wakker worden stelletje flut-gijzelaars!!!, roept Alexanderr terwijl hij zijn stok diep tussen Craziest zijn ribben poert.

pi_2956838
Inplaats van de stok af te weren geeft Craziest er een ferme ruk aan en hij hoort het hoofd van alexanderr tegen het kolenhok aanslaan. Een doffe knal is het gevolg

GODVER DE GOVER, EIKEL!!
Niet zo vloeken waar kinderen bij zijn
WAT INTERESSEERT MIJ DAT VUILE HOND, IK BEN ALEXANDERR, IK HOU MET NIEMAND REKENING. EN IK HEB NU EEN HERSENSCHUDDING DOOR JOU, MAFKEES!!!!!!!!
Euh....Wat je niet hebt kan je ook niet schudden

* klem gelult vertrekt Alexanderr weer. Craziest in barre omstandigheden achterlatend. Maar de Don zit niet stil. Hij is al een week lang bezig een tunnel te graven en gebruikt Callista daarbij als lepel.

bad to tha bone
pi_2956935
Sukkel, verdomme

Boos loopt Alexanderr naar Villa Faat waar de lieftallige Faat hem onderdak heeft verschaft.
Uit betrouwbare bron heeft hij vernomen dat Faat een helende werking heeft en hij zou maar wat graag zijn zere hoofd tussen haar warme borsten willen leggen.

Enigzins hoopvol stapt Alexanderr stevig door.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')