Inderdaad. Of je focusst je naar behoren op het autorijden, of je gaat maar lopen.quote:Op zondag 23 april 2006 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zou je ook geen auto mogen rijden als je er met je hoofd niet bijbent doordat je na zit te denken over het een of ander... Alleen is dat niet meetbaar
TS heeft indien het zijn eerste geval van rijden onder invloed is nog net mazzel. 5 ugl hoger en hij had die cursus wel moeten doen. Indien die al vaker gepakt is dan is die nu de lul, dan is de grens namelijk 220 uglquote:Op zondag 23 april 2006 18:45 schreef nightfall het volgende:
volgens mij hoef je die cursus niet te volgen,. maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..
IS te hopen voor TSquote:Op zondag 23 april 2006 19:24 schreef TheOneAndOnly het volgende:
u bent bij deze omgedoopt tot ezel........
Jawel,quote:Op zondag 23 april 2006 18:45 schreef nightfall het volgende:
volgens mij hoef je die cursus niet te volgen,. maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..
Mijn fout waarschijnlijk, een eindje in het topic was het dat TS nog het alcohol van 3 biertjes in zijn bloed had, had even geen rekening gehouden met de afbraak van de alcohol van 7 bier + wodka naar moment van controlequote:Op zondag 23 april 2006 20:58 schreef lamarije het volgende:
Hoe zijn die 7 biertjes + 1 wodka uit de OP *ineens* veranderd in 3 biertjes?
Ongelofelijke *** ben je, ben blij dat ik je niet tegengekomen ben vannacht. Hoe kortzichtig kun je zijn zeg?
Hopelijk voor TS niet, in de OP geeft die aan dat die vlak onder de 0.8 zat als beginnend bestuurder (345 ugl), nergens geeft die aan dat die eerder boven de 220 ugl gepakt is (hoewel dat niet uit te sluiten is)quote:
wat ging je doen dan?quote:Op zondag 23 april 2006 20:58 schreef lamarije het volgende:
Hoe zijn die 7 biertjes + 1 wodka uit de OP *ineens* veranderd in 3 biertjes?
ben blij dat ik je niet tegengekomen ben vannacht.
Als ik het goed lees dan dan ben je bij 350 ugl pas de lul en ik blies 345 ugl. Net eronder dus. Wet is wet.quote:
Niet doodgereden worden in elk geval...quote:wat ging je doen dan?
Ligt dat voor een startende bestuurder niet lager?quote:Op zondag 23 april 2006 21:09 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Als ik het goed lees dan dan ben je bij 350 ugl pas de lul en ik blies 345 ugl. Net eronder dus. Wet is wet.
Nee, zijn juist de waardes van startende bestuurders,voor ervaren bestuurders is het 570 ugl (1.3 promille) danwel meerdere keren binnen 5 jaar boven 350 ugl (0.8promille)quote:Op zondag 23 april 2006 21:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ligt dat voor een startende bestuurder niet lager?
hieronder heb je nog 7 glazen bier + vodka op, hoeveel is het nou???quote:Op zondag 23 april 2006 18:18 schreef Casperrrr het volgende:
Tja ik beken ik ben een rascrimineel! Ik had de alcohol van drie glazen bier in mijn bloed. Ik heb namelijk in die discotheek de rest van de avond spa blauw gedronken.
quote:Op zondag 23 april 2006 17:57 schreef Casperrrr het volgende:
Ik heb zo'n 7 glazen bier gedronken (0.25) en een glas wordka on the rocks.
Dan is het kennelijk een andere cursus die je moet volgen.quote:Op zondag 23 april 2006 21:09 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Als ik het goed lees dan dan ben je bij 350 ugl pas de lul en ik blies 345 ugl. Net eronder dus. Wet is wet.
TS vraagt naar die EMA cursus, en zit daar vlak onder de grens (indien er geen herhaling bij in het spel is). TS hoeft die cursus dus ook niet te volgen (Wanneer je bedoelt dat de EMA een verplichte cursus is waaraan je niet kunt ontkomen indien je ervoor in aanmerking komt, afgezien van de keuze om je rijbewijs kwijt te zijn dan ga ik volledig met je mee, maar TS komt net niet in aanmerking voor die EMA)quote:Op zondag 23 april 2006 22:57 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Dan is het kennelijk een andere cursus die je moet volgen.
Niet de Ema cursus.
Ja dat was een domme actie. Uberhaubt met drank op rijden is niet verstandig. Moreel gezien, finacieel gezien en veiligheidshalve gezien is het niet slim! Ik heb wel geleerd van mijn fouten. De opmerkingen die hier verder geplaatst zijn voor mij totaal onbelangrijk geweest bij het bezinnen. De meeste Fok!ers reageren veel te impulsief en zogenaamd adrem. Verder heb ik me gestoord aan het feit dat éénieder die heeft gereageerd zogenaamd blanco is in het leven. Ik was eerlijk en krijg een bak stront over me heen met nietszeggende opmerkingen als: kansloos, kneus en ik hoop dat je een fikse boete krijgt.quote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef manny het volgende:
zal wel loslopen allemaal. Volgende keer eerder aan de spa blauw. En spelregel 1 als je twijfelt over hoeveelheid drank: geen gekke dingen doen, dus die rotonde actie is ook nie erg best.
quote:Op maandag 24 april 2006 23:33 schreef Casperrrr het volgende:
-gemiemel-
quote:
Nee storend dat ze bekrompen denken.quote:Op maandag 24 april 2006 23:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moeilijk hè, dat sommige mensen anders denken dan jij?
Mocht ik er op worden aangesproken dan neem ik dat ter harte. Blaffen doe je maar tegen je boyfriend kankernicht!quote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef Ringo het volgende:
Hee huillie, niet zo verongelijkt. JIJ bent het die de sukkel heeft uitgehangen, niemand anders. Logisch dat je daarop wordt aangesproken.
Je kan smeuiïg vertellen maar dat maakt het allemaal natuurlijk niet minder kansloos.
Jij hebt echt een cursus nodig. Of een draai om je oren van je moeder.quote:Op maandag 24 april 2006 23:52 schreef Casperrrr het volgende:
Mocht ik er op worden aangesproken dan neem ik dat ter harte. Blaffen doe je maar tegen je boyfriend kankernicht!
quote:Op zondag 23 april 2006 17:57 schreef Casperrrr het volgende:
Ben eergister wezen stappen in Haarlem met een vriend van mij. We zijn naar de stad gegaan met het autotje van zijn oma. Zeer gezellige avond gehad in een ierse pub en later in een discotheek. Ik heb zo'n 7 glazen bier gedronken (0.25) en een glas wordka on the rocks. Mijn maat had hetzelfde op ongeveer. Onderweg naar huis constateerde we dat de lange vloei op was. We zijn naar de auto gelopen en naar de andere kant van de stad gereden naar coffeshop the keywest. Vloei gehaald kortom in en uit...... etc etc...etc...
Geen idee hoe het met de rest zit, maar inderdaad: geen meterquote:Op zondag 23 april 2006 18:18 schreef Casperrrr het volgende:
Jullie hebben allemaal nog nooit met een drankje op gereden.
Ik snap hier nix vanquote:Op woensdag 26 april 2006 02:01 schreef Baseboy het volgende:
maar vind het fout dat ze bv aan 1 persoon 5 keer teveel even 1 auto verzetten gelijk al 4 jaar niet rijden aan het broek doen....
Ik weet niet beter dan dat als je in NL de rijbevoegdheid is ontzegd, dat je dan niet mag rijden. Of je nou een Duits of een Nederlands rijbewijs hebt. Hoe zit het bij jou?quote:Ps ben blij dat ik me duits rijbewijs heb en daarmee vrolijk kan rondtuffen en weeral blij dat ze dat niet kunnen afpakken en nee never drinken en rijden tegelijk
ze kunnen dat rijbewijs weldegelijk innemen... het is aan de officier van jusititie, dan wel de duitse variant om te bepalen of he 'm terugkrijgtquote:Op woensdag 26 april 2006 02:01 schreef Baseboy het volgende:
...
Ps ben blij dat ik me duits rijbewijs heb en daarmee vrolijk kan rondtuffen en weeral blij dat ze dat niet kunnen afpakken en nee never drinken en rijden tegelijk
Volgens mij is dat idd weer gewoon geldklopperij, zal wel net zoveel voorstellen als die AA meetingsquote:Op maandag 24 april 2006 02:46 schreef Richie_Rich het volgende:
Die cursus slaat volgens mij echt nergens op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |