Sturing naar Griekenland?quote:Sturing weet niets van interesse AEK
Volgens berichten in de Griekse media is Edward Sturing de hoofdkandidaat om volgend seizoen hoofdtrainer te worden bij de Griekse topclub AEK Athene. Zelf weet de bij Vitesse vertrekkende coach echter (nog) van niets. "AEK Athene? Dat is een mooie club, maar ik heb er niets van gehoord", zei Sturing gisteren na de 1-1 tegen Twente. Eerder viel zijn naam al bij NAC Breda. "Ik hoor en lees veel geruchten, maar er heeft zich nog geen club bij mij gemeld", aldus Sturing.
Bron: De Gelderlander 12-05-2006
Juist, ze moeten een kerel nemen die boven de groep staat, maar er ook tussen kan lopen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zetten ze weer een jonge trainer voor de groep, dat was toch niet de bedoeling.
quote:Sander Westerveld vertrekt deze zomer bij Portsmouth. De 31-jarige sluitpost kreeg door de club geen nieuw contract aangeboden en vertrekt transfervrij op Fratton Park.
Vorig seizoen werd hij verhuurd aan Real Mallorca en dit seizoen maakte hij nog een korte overstap naar Everton. Waar de doelman volgend jaar speelt is nog onbekend.
Volgens mij was er sprake van een eenzijdige verlenging van een jaar van het contract van Kaya, vraag is alleen of het huidige contract met nog meer jaren verlengd kan worden. Hij loopt dit seizoen dus niet gratis het Gelredome uit, als er al concrete belangstelling bestaat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:50 schreef DeVinger het volgende:
Waarom een vc uit de griekse 2e divisie? Doe dan maar rockster VD Berg hoor
AZ heeft wel genoeg middenvelders dacht ik zo![]()
En was dat Kaya nou al rond idd, of was er alleen sprake van verlenging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |