offtopic die vraag stelde ik voor iemand andersquote:Op zondag 23 april 2006 16:24 schreef Pool het volgende:
[..]
En nu is het officieel.
offtopic: TS, was jij niet failliet ofzo?
quote:
Wanneer kan dat?quote:Op zondag 23 april 2006 16:23 schreef StarGazer het volgende:
Kga meteen kaartjes regelen voor Grunn - AJAX
Tegen Groningen is dat een voordeel. Je ziet wat het met AZ heeft gedaan, dat eerst uitquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 17:14 schreef waterreus23 het volgende:
Ajax - FC Groningen: 2-2
FC Groningen - Ajax: 2-0
Ehm, Sinds wanneer ligt Rotterdam in Noord-Holland?quote:Op zondag 23 april 2006 16:54 schreef aapi het volgende:
AZ-Feijenoord was verwacht, maar jammer genoeg is het geen Noordhollands onderonsje. in feite is dit systeem niet eerlijk, want de nummer 2 (AZ) vind ik, heeft er eigenlijk het meeste recht op. Nou hopen dat de ajacieden de eindstrijd winnen. (als Groningen zou winnen, zou het wel een stunt zijn), maar eens een ajacied altijd een ajacied.
Dat zou mij niks uitmaken. Misschien komt de KNVB er zelf ook achter dat dit een achterlijk en k*t systeem is.quote:Op zondag 23 april 2006 21:58 schreef Doezelhaar het volgende:
Laat au Groningen niet winnen. Dat doet pijn in mijn Ajaxhartje en het is ontzettend slecht voor het Nederlands voetbal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |