Die lui zin inmiddels aan beide kanten vast gezet door de ME, ze worden er nu een voor een uitgehaald en er word gekeken of ze nog boetes en straffen open hebben staanquote:Op zondag 23 april 2006 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Op de terugweg ontstonden er problemen. De politie kondigde rond half vier aan ongeveer honderd Feyenoord-aanhangers te zullen aanhouden omdat deze niet wegwillen bij een viaduct waar de Ajax-fans nog langsmoeten
Niks mis meequote:Op zondag 23 april 2006 17:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die lui zin inmiddels aan beide kanten vast gezet door de ME, ze worden er nu een voor een uitgehaald en er word gekeken of ze nog boetes en straffen open hebben staan![]()
Ook dat was ab-so-luut niet goed, maar nu haal je wel 11 jaar oude koeien uit de slootquote:Op zondag 23 april 2006 17:59 schreef Me_Wesley het volgende:
Feyenoord heeft hier inderdaad weinig over te zeggen, in 1995 waren ze zelf ook lekker bezig met "van Gaal waar is je kankerwijf".
Niet dat ik iets goedpraat, maar beiden partijen waren alletwee compleet fout en triest bezig.
Pff, dat is 11 jaar geleden. Toen zaten de die-hards van nu nog op de basisschool...quote:Op zondag 23 april 2006 17:59 schreef Me_Wesley het volgende:
Feyenoord heeft hier inderdaad weinig over te zeggen, in 1995 waren ze zelf ook lekker bezig met "van Gaal waar is je kankerwijf".
Niet dat ik iets goedpraat, maar beiden partijen waren alletwee compleet fout en triest bezig.
Het gaat er niet alleen om of je kampioen wordt. Feyenoord doet elk jaar mee, dat doen middenmoters niet. Ondanks dat ze in 30 jaar 3x kampioen zijn geworden zijn ze natuurlijk wel een topclub. Dat zie je aan het stadion, de grote hoeveelheid supporters, toch ook wel de prestaties (is er een middenmoter die 3x kampioen is geworden en 2x een Europese prijs heeft gepakt de afgelopen 30 jaar?) en een wedstrijd als De Klassieker.quote:Op zondag 23 april 2006 18:04 schreef Backdoorman het volgende:
feyenoord lijkt een beetje gefrustreerd en gaat daarom weer lopen rellen (enige waar ze goed in zijn ;-) 3 keer kampioen in 30 jaar gemiddeld???? dan ben je dus een gewone middenmoter en ik schat dat dit toch wel de grootste vernedering voor feyenoord is in de afgelopen 10 jaar....ach ach ach je krijgt er bijna medelijden mee![]()
alleen jammer dat het ajax is die ze verslagen heeft, die gun ik het helemaal niet maar ja....
nu om 6 uur nogquote:Op zondag 23 april 2006 17:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die lui zin inmiddels aan beide kanten vast gezet door de ME, ze worden er nu een voor een uitgehaald en er word gekeken of ze nog boetes en straffen open hebben staan![]()
Mssn moet je je avatar er ook maar ff tijdelijk afgooien merkiequote:Op zondag 23 april 2006 18:04 schreef Merkie het volgende:
Pff, dat is 11 jaar geleden. Toen zaten de die-hards van nu nog op de basisschool...
Waarom? Rellen of nog een straf tegoed?quote:Op zondag 23 april 2006 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
pff me maat is opgepakt
met 7 man in zo klein hokje
Hoezoquote:Op zondag 23 april 2006 18:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
Mssn moet je je avatar er ook maar ff tijdelijk afgooien merkie![]()
Ik denk dat ie zijn laatste wedstrijd vandaag gespeeld heeft.quote:Op zondag 23 april 2006 18:09 schreef -Wolf- het volgende:
Ik hoop dat Dirk Kuyt blijft. Het is juist een boegbeeld van de club en het zou zonde zijn om die te laten gaan.
Oh verrekquote:Op zondag 23 april 2006 18:09 schreef snabbi het volgende:
De 24 uhm 2-4?
Ik vond het wel apart om een huilende bloemkool te zien.quote:Op zondag 23 april 2006 17:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
Als ze op zo een manier aan hun leedvermaak moeten komen dan zijn ze wel heel diep gezonken.
Ik gun het hem ook wel. En Feyenoord kan nu nog mooi geld vangen. Over een jaar of 5/6 is hij toch weer te bewonderen in de Kuip.quote:Op zondag 23 april 2006 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zijn laatste wedstrijd vandaag gespeeld heeft.
Hij gaf van de week al aan dat het wel/niet halen van de CL zeer zwaar zou gaan wegen.
ze wouden niet weggaan van de loopbrugquote:Op zondag 23 april 2006 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom? Rellen of nog een straf tegoed?
ach, laten we zeggen dat feyenoord een soort van medelijden opwekt...dat gevoel valt gewoon niet te onderdrukken als je naar die schreeuwende en scheldende supporters kijkt en het feit dat ze ALTIJD naast de pot pissen......en dan die rellen, puur een bron van frustratie omdat Amsterdam altijd alles voor hun neus wegkaapt...ik heb zelf ook een hekel aan amsterdam hoor en ajax...zijn vervelende mensen daar, maar ja....als ik dan feyenoord zie en zo een huilende dirkje kuit, tja dan is er maar een omschrijving voor het gevoel wat ik daar bij krijg en dat is medelijden en leedvermaakquote:Op zondag 23 april 2006 18:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat er niet alleen om of je kampioen wordt. Feyenoord doet elk jaar mee, dat doen middenmoters niet. Ondanks dat ze in 30 jaar 3x kampioen zijn geworden zijn ze natuurlijk wel een topclub. Dat zie je aan het stadion, de grote hoeveelheid supporters, toch ook wel de prestaties (is er een middenmoter die 3x kampioen is geworden en 2x een Europese prijs heeft gepakt de afgelopen 30 jaar?) en een wedstrijd als De Klassieker.
Boeie, zonder play-offs zou Feyenoord UEFA Cup spelen, met play-offs nu dus ook.quote:Op zondag 23 april 2006 18:12 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
ach, laten we zeggen dat feyenoord een soort van medelijden opwekt...dat gevoel valt gewoon niet te onderdrukken als je naar die schreeuwende en scheldende supporters kijkt en het feit dat ze ALTIJD naast de pot pissen......en dan die rellen, puur een bron van frustratie omdat Amsterdam altijd alles voor hun neus wegkaapt...ik heb zelf ook een hekel aan amsterdam hoor en ajax...zijn vervelende mensen daar, maar ja....als ik dan feyenoord zie en zo een huilende dirkje kuit, tja dan is er maar een omschrijving voor het gevoel wat ik daar bij krijg en dat is medelijden en leedvermaak![]()
![]()
heeft feyenoord EINDELIJK es een seizoen dat ze in de competitie ver boven ajax staan............zijn er playoffs........![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, er zijn maar 2 partijen genaaid voorlopig en er kan een derde bijkomen:quote:Op zondag 23 april 2006 18:13 schreef Merkie het volgende:
Boeie, zonder play-offs zou Feyenoord UEFA Cup spelen, met play-offs nu dus ook.
Moet er wel een club zijn die hem wilt. Lees: topclub.quote:Op zondag 23 april 2006 18:09 schreef -Wolf- het volgende:
Ik hoop dat Dirk Kuyt blijft. Het is juist een boegbeeld van de club en het zou zonde zijn om die te laten gaan.
Huh. Waarom moet er een topclub zijn die Kuyt wil om hem te laten blijvenquote:Op zondag 23 april 2006 18:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Moet er wel een club zijn die hem wilt. Lees: topclub.
Niet zo moeilijk tochquote:Op zondag 23 april 2006 18:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Moet er wel een club zijn die hem wilt. Lees: topclub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |