Met gemak.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:35 schreef Perico het volgende:
4:25 met nog 35 kilometer... worden die koplopers nog wel ingerekend?
zeker met die twee stevige klimmetjes die er aankomenquote:
]quote:Op donderdag 27 april 2006 17:38 schreef Gitanki het volgende:
Mooie finale..
Nee, puur als voorbereiding op de Tour. Denk dat ie in de laatste week nog wel eens wat leuke dingen kan laten zien, als ie er dan nog fietst. Eerder niet, komt gewoon nog te vroeg.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:39 schreef Sanvean het volgende:
Overigens, gaat Ullrich echt voor winst in de GIRO? Kan het haast niet geloven.
Nee, hij gaat absoluut niet voor winst in de giro.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:39 schreef Sanvean het volgende:
Het is Basso die ze allebei gaat winnen.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:39 schreef Sanvean het volgende:
Basso wint er never nooit niet alle 2 ..quote:Op donderdag 27 april 2006 17:45 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het is Basso die ze allebei gaat winnen.
Mooie rit vandaag, Davitamon erg gretig om hun mislukt voorseizoen goed te maken.
Wat is er mis met Horner??quote:
want?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Basso wint er never nooit niet alle 2 ..![]()
Alsof die dat dat fakedequote:Op donderdag 27 april 2006 18:12 schreef flyckje het volgende:
omdat hij nog moet bewijzen dat hij 1 ronde kan winnen. wat hij tot op heden nooit gedaan heeft.
Heeft zelfs nog nooit geel gedragen in de tour.
en 1 keer roze en toen was hij 'plotseling' ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Als ie zijn wonderdokter weer terugheeft misschienquote:Op donderdag 27 april 2006 18:19 schreef JelleS het volgende:
Mayo natuurlijk!
Valverde heeft ook bij Kelme gezeten hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 18:21 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Als ie zijn wonderdokter weer terugheeft misschien![]()
En Basso heeft Riis als ploegleiderquote:Op donderdag 27 april 2006 18:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Valverde heeft ook bij Kelme gezeten hoor![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan wordt het een US Postal renner, die ploeg staat boven alle verdenking.
Ik heb het dan over de Tour, daar is het een ouderwetse meerijder zonder kleur.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:38 schreef Bartoli het volgende:
Floyd Landis is geen wieltjeszuiger meer want de 3e rondes die hij won dit jaar kwam niet echt door wieltjeszuigen
Daar was die het of die het dit jaar nog is gaan we zienquote:Op donderdag 27 april 2006 18:40 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik heb het dan over de Tour, daar is het een ouderwetse meerijder zonder kleur.
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alsof die dat dat fakede![]()
In Italië ben misschien wel een grotere held als je de Giro wint, dan dat je de Tour wint.jah de druk mss?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar waar boonen ook van tenonder ging.
Uhhhhhhhhh.....quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef flyckje het volgende:
[..]
jah de druk mss?
daar waar boonen ook van tenonder ging.
aaah, dat is het nieuws waar ik op zat te wachten. Lekker bezig Jan!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:55 schreef sitting_elfling het volgende:
ullrich is 112e op 10 minuten en 1 seconden!!![]()
![]()
![]()
vorm zit er aan te komme
De manier van overwinning. Het gerust te veel op het 'voordeel van de twijfel'. Mooie overwinning was in zwitserland vorig of dat jaar ervoor van horner.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat is er mis met Horner??
Mooie overwinning
Whehequote:Op donderdag 27 april 2006 18:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
aaah, dat is het nieuws waar ik op zat te wachten. Lekker bezig Jan!
Idd, salvoldelli zei nog tijdens persconferentie dat hij gisteren continu naast hem had gefietst, en hij helemaal niet 'dik' leekquote:Op donderdag 27 april 2006 19:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het ergste voor Ullrich is dan toch dat velen beweren dat hij er vrij goed uit ziet en ook wel scherp staat. Uiteraard gaat hij nog niet voluit, maar dan nog zou je verwachten dat hij dichter eindigt.
Op 10 minuten vind ik eerlijk gezegd niet eens zo heel slecht. Voor zijn 3e (2e) koersdag. Ik denk dat we hem in de Giro wel eens leuk bezig kunnen gaan zien, mits ie het zelf ook wil.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het ergste voor Ullrich is dan toch dat velen beweren dat hij er vrij goed uit ziet en ook wel scherp staat. Uiteraard gaat hij nog niet voluit, maar dan nog zou je verwachten dat hij dichter eindigt.
Boogerd ziet er in bepaalde koersen ook niet dik uit, maar als je geen vorm hebt houd het op. Ullrich doet nu al jaren pieken naar de Tour en dan nog even doortrekken naar de HEW en misschien nog wel een WK pakken.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Idd, salvoldelli zei nog tijdens persconferentie dat hij gisteren continu naast hem had gefietst, en hij helemaal niet 'dik' leek![]()
Een beter copmliment kun je als topsporter toch niet krijgen?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Idd, salvoldelli zei nog tijdens persconferentie dat hij gisteren continu naast hem had gefietst, en hij helemaal niet 'dik' leek![]()
Pereiro Sio had voor deze ronde ook maar 1 of 2 koersdagen en eindigde 47e op 2 minuten.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op 10 minuten vind ik eerlijk gezegd niet eens zo heel slecht. Voor zijn 3e (2e) koersdag. Ik denk dat we hem in de Giro wel eens leuk bezig kunnen gaan zien, mits ie het zelf ook wil.
Ook maar 2 weken getraind wegens blessure?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Pereiro Sio had voor deze ronde ook maar 1 of 2 koersdagen en eindigde 47e op 2 minuten.
Mja, ik zie ullrich ook nog wel even gek doen tijdens een bergetappe in de giro. Zou me niks verbazen dat hij rustig mee kalft elke etappe en 1 bergetappa uitkiest om zich ff te testen.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op 10 minuten vind ik eerlijk gezegd niet eens zo heel slecht. Voor zijn 3e (2e) koersdag. Ik denk dat we hem in de Giro wel eens leuk bezig kunnen gaan zien, mits ie het zelf ook wil.
Dat weet ik niet, ik weet niet of Pereiro Sio ook zo'n renner is die 3 maanden geblesseerd is wanneer er een vliegje in zijn oog zit. Maar ik betwijfel het.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook maar 2 weken getraind wegens blessure?
Maar dit jaar is er geen Armstrong en over 2 jaar is Basso onverslaanbaar, als hij ooit nog wil winnen....quote:Op donderdag 27 april 2006 19:08 schreef -skippybal- het volgende:
Wat doet iedereen moeilijk?? Net alsof het de eerste keer is dat 'ie nog niet goed is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |