Tsjaquote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard, maar er gingen toch nooit mensen vroeg naar huis in De Kuip, omdat Feyenoord de trouwste supporters had?
Je denkt toch niet dat ik zo'n stuk zelf ga schrijven he?quote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heb je dit verzonnen of staat het echt ergens?
Kan me niet voorstellen, E. Koeman heeft een degelijk seizoen gedraaid en bouwt aan een nieuw en verbeterd Feyenoord.quote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef marsu het volgende:
Sommigen die op dit moment voor de hoofdingang staan eisen het vertrek van trainer Erwin Koeman, anderen zoeken uit frustratie de confrontatie met de politie op.
Dat slaat toch ook weer nergens op. Iedereen was eerst lyrisch over hem![]()
Weer zo'n sensatiegerucht?quote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef marsu het volgende:
Sommigen die op dit moment voor de hoofdingang staan eisen het vertrek van trainer Erwin Koeman, anderen zoeken uit frustratie de confrontatie met de politie op.
Komt een DVD bij de dokter...quote:Op zondag 23 april 2006 14:15 schreef Ordinair het volgende:
Wat een zotten hier.. Wie maakt er nog even een grapje over de DVD?
Zo zie je maar he, niet alles wat gezegd wordt klopt.quote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard, maar er gingen toch nooit mensen vroeg naar huis in De Kuip, omdat Feyenoord de trouwste supporters had?
Laatste wat ik hoorde was een lichte kneuzing in de enkel. Zo zwaar is dat toch niet?quote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Maduro zwaar geblesseerd, dat zou wel kut zijn, ook voor Oranje
nee hofs moet meequote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, dan gaat ie tenminste niet mee.
Voetbalzonequote:Op zondag 23 april 2006 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo'n stuk zelf ga schrijven he?.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?id=27723
quote:Op zondag 23 april 2006 11:52 schreef BadRabbit het volgende:
Ik hoop dat Mitea eindelijk weer eens speelminuten mag maken, en dattie Feyenoord de genadeslag uitdeeltErgens in het laatste kwartier ofzo. Maar de genadeslag mag ook al minuut 1 uitgedeeld worden hoor, als het maar gebeurt
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
IEdereen zeek boukhari ook af en nu is ie een heldquote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef marsu het volgende:
Wat is dat voor iets raars met die ajaxieden, zelf de hele tijd joden dit joden dat, maar zodra een ander het zegt gaan ze er moeilijk over doenquote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Mwah... maar wel klasse dat ze blijven zingen![]()
Ow en nog een vraagje? Wie/wat bedoel je met neus? Die uitrdukking komt nogal minderwaardig over.... Je zou een stuk meer serieus genomen worden als je wel waardig zou spreken over de tegenstander, zoals het een goed verliezer betaamt.![]()
Elke club heeft toch niveau's in zijn supporterslaag? Bij jullie loopt het ook wel eens leeg en blijft een gedeelte zitten.quote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef twi het volgende:
oh ok, dat is inderdaad niet zo erg, maar op de radio deden ze het voorkomen als iets ernstigersquote:Op zondag 23 april 2006 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Laatste wat ik hoorde was een lichte kneuzing in de enkel. Zo zwaar is dat toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |