true truequote:Op zondag 23 april 2006 14:11 schreef marsu het volgende:
Wij zijn AJAX. Wij zijn de beste.
quote:
quote:MITEAAAA
1-4 1-4, voor Ajax pak ik nog een kratje bier
Radio Noord Holland + Radio 1quote:Op zondag 23 april 2006 14:11 schreef Urquhart het volgende:
Radio 1?
Pas je rijmpje maar weer aan, het is 1-4quote:Op zondag 23 april 2006 14:11 schreef TC03 het volgende:
Is de peuterspeelzaal weer uit? Tering zeg.
1-3, 1-3, de mooiste club van Nederland is Ajax nooit nie...
Als je tegen feyenoord speelt, ben je dat al snelquote:Op zondag 23 april 2006 14:11 schreef marsu het volgende:
Op zich wel terecht.quote:Op zondag 23 april 2006 14:12 schreef twi het volgende:
"Laat je club maar in de steek" wordt er door de Feyenoorders gezongen aan die kneuzen die weggaan
Vind ik nog steeds hoor...quote:Op zondag 23 april 2006 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pas je rijmpje maar weer aan, het is 1-4.
Mitea, Morpheus. Die gast die niets kan..
quote:Grimmige sfeer in Rotterdam
Rondom de Rotterdamse Kuip is vanmiddag een grimmige sfeer ontstaan nadat Ajax de definitieve genadeklap uitdeelde tegen aartsrivaal Feyenoord, de 0-2 van Klaas Jan Huntelaar. Veel woendende toeschouwers verlieten het stadion. Een grote groep fans hangt momenteel rond de hoofdingang.
De Amsterdammers staan in de totaalstand in het play-offduel om Champions League-voetbal zelfs met 6-1 voor. De manschappen van Koeman zijn daarmee definitief uitgeschakeld en spelen volgend seizoen UEFA Cup.
Van de 35.000 toeschouwers konden weinigen het nog maar aanzien hoe de supporters van de aartsrivaal feest vierden. Sommigen die op dit moment voor de hoofdingang staan eisen het vertrek van trainer Erwin Koeman, anderen zoeken uit frustratie de confrontatie met de politie op.
Ga jij eens even snel je mond wassen met zeep.quote:
terechtquote:Op zondag 23 april 2006 14:12 schreef twi het volgende:
"Laat je club maar in de steek" wordt er door de Feyenoorders gezongen aan die kneuzen die weggaan
quote:Op zondag 23 april 2006 14:11 schreef marsu het volgende:
Nee, dan waren jullie wel 1e geworden. Niet altijd zo opscheppen over jullie ajax als ze er dit seizoen niks van gebakken hebben. Momenteel draait het wel goed, maar daarmee is ajax nog niet de beste ploeg.quote:Op zondag 23 april 2006 14:11 schreef marsu het volgende:
Tsja... en dan te bedenken dat hij in deze 2 wedstrijden al meer heeft gescoord dan Kalou, Pi-Air en Castelen samen...quote:
Net als op 410 tegen Roda.quote:
Wij zijn Ajax, wij zijn de bestequote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een trieste mensen heb je toch bij Ajax rondlopen.
quote:Op zondag 23 april 2006 14:09 schreef _Gromit_ het volgende:
Kan je als neus zeggen wat je wilt, maar als je zo wordt "afgeslacht" (wat ik nogal slecht verwoord vind, feyenoord is zeker beter deze pot, en in eerste instantie ook zeker niet slechter afgelopen donderdag tot laat in de pot, alleen een aantal persoonlijke fouten en scheidsrechterlijke dwalingen doet ons de das om
Mwah... maar wel klasse dat ze blijven zingenquote:) en toch nog zo achter je club blijft staan (en dan niet die losers die weggelopen zijn, maar die paar die nog zo hun longen uit hun lijf lopen te zingen) dan weet je weer waarom Feyenoord verreweg de mooiste club van Nederland is.
1-4,1-4 vanavond aan het bier!!quote:Op zondag 23 april 2006 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pas je rijmpje maar weer aan, het is 1-4.
Mitea, Morpheus. Die gast die niets kan..
Gaat ie naar Ajax, toch CL voor hem als ie dat doetquote:
boem in die goalquote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef jna het volgende:
Hey ik hoor Mitea...VROEMMMMMMm VROEMMMMM
Daar onderscheiden de supporters en de dagjes mensen zich. Ik had er eigenlijk ook wel willen zitten, ook al sta je zo achter dan nog... alleen die %^%^%& playoffs.quote:Op zondag 23 april 2006 14:12 schreef twi het volgende:
quote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef jna het volgende:
Hey ik hoor Mitea...VROEMMMMMMm VROEMMMMM
Uiteraard, maar er gingen toch nooit mensen vroeg naar huis in De Kuip, omdat Feyenoord de trouwste supporters had?quote:
Idd, ik was ook op 410 en iedereen werd idd tegengehoudenquote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef Camplo het volgende:
[..]
Net als op 410 tegen Roda.
Gingen van die kneuzen weg bij 411 liet men ze niet meer terug toen ze het gejuich hoorde.
En terecht rot maar op op dan ook.
Nee, dan gaat ie tenminste niet mee.quote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Maduro zwaar geblesseerd, dat zou wel kut zijn, ook voor Oranje
Tsjaquote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard, maar er gingen toch nooit mensen vroeg naar huis in De Kuip, omdat Feyenoord de trouwste supporters had?
Je denkt toch niet dat ik zo'n stuk zelf ga schrijven he?quote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heb je dit verzonnen of staat het echt ergens?
Kan me niet voorstellen, E. Koeman heeft een degelijk seizoen gedraaid en bouwt aan een nieuw en verbeterd Feyenoord.quote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef marsu het volgende:
Sommigen die op dit moment voor de hoofdingang staan eisen het vertrek van trainer Erwin Koeman, anderen zoeken uit frustratie de confrontatie met de politie op.
Dat slaat toch ook weer nergens op. Iedereen was eerst lyrisch over hem![]()
Weer zo'n sensatiegerucht?quote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef marsu het volgende:
Sommigen die op dit moment voor de hoofdingang staan eisen het vertrek van trainer Erwin Koeman, anderen zoeken uit frustratie de confrontatie met de politie op.
Komt een DVD bij de dokter...quote:Op zondag 23 april 2006 14:15 schreef Ordinair het volgende:
Wat een zotten hier.. Wie maakt er nog even een grapje over de DVD?
Zo zie je maar he, niet alles wat gezegd wordt klopt.quote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard, maar er gingen toch nooit mensen vroeg naar huis in De Kuip, omdat Feyenoord de trouwste supporters had?
Laatste wat ik hoorde was een lichte kneuzing in de enkel. Zo zwaar is dat toch niet?quote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Maduro zwaar geblesseerd, dat zou wel kut zijn, ook voor Oranje
nee hofs moet meequote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, dan gaat ie tenminste niet mee.
Voetbalzonequote:Op zondag 23 april 2006 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo'n stuk zelf ga schrijven he?.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?id=27723
quote:Op zondag 23 april 2006 11:52 schreef BadRabbit het volgende:
Ik hoop dat Mitea eindelijk weer eens speelminuten mag maken, en dattie Feyenoord de genadeslag uitdeeltErgens in het laatste kwartier ofzo. Maar de genadeslag mag ook al minuut 1 uitgedeeld worden hoor, als het maar gebeurt
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
IEdereen zeek boukhari ook af en nu is ie een heldquote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef marsu het volgende:
Wat is dat voor iets raars met die ajaxieden, zelf de hele tijd joden dit joden dat, maar zodra een ander het zegt gaan ze er moeilijk over doenquote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Mwah... maar wel klasse dat ze blijven zingen![]()
Ow en nog een vraagje? Wie/wat bedoel je met neus? Die uitrdukking komt nogal minderwaardig over.... Je zou een stuk meer serieus genomen worden als je wel waardig zou spreken over de tegenstander, zoals het een goed verliezer betaamt.![]()
Elke club heeft toch niveau's in zijn supporterslaag? Bij jullie loopt het ook wel eens leeg en blijft een gedeelte zitten.quote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef twi het volgende:
oh ok, dat is inderdaad niet zo erg, maar op de radio deden ze het voorkomen als iets ernstigersquote:Op zondag 23 april 2006 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Laatste wat ik hoorde was een lichte kneuzing in de enkel. Zo zwaar is dat toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |