Net als op 410 tegen Roda.quote:
Wij zijn Ajax, wij zijn de bestequote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een trieste mensen heb je toch bij Ajax rondlopen.
quote:Op zondag 23 april 2006 14:09 schreef _Gromit_ het volgende:
Kan je als neus zeggen wat je wilt, maar als je zo wordt "afgeslacht" (wat ik nogal slecht verwoord vind, feyenoord is zeker beter deze pot, en in eerste instantie ook zeker niet slechter afgelopen donderdag tot laat in de pot, alleen een aantal persoonlijke fouten en scheidsrechterlijke dwalingen doet ons de das om
Mwah... maar wel klasse dat ze blijven zingenquote:) en toch nog zo achter je club blijft staan (en dan niet die losers die weggelopen zijn, maar die paar die nog zo hun longen uit hun lijf lopen te zingen) dan weet je weer waarom Feyenoord verreweg de mooiste club van Nederland is.
1-4,1-4 vanavond aan het bier!!quote:Op zondag 23 april 2006 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pas je rijmpje maar weer aan, het is 1-4.
Mitea, Morpheus. Die gast die niets kan..
Gaat ie naar Ajax, toch CL voor hem als ie dat doetquote:
boem in die goalquote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef jna het volgende:
Hey ik hoor Mitea...VROEMMMMMMm VROEMMMMM
Daar onderscheiden de supporters en de dagjes mensen zich. Ik had er eigenlijk ook wel willen zitten, ook al sta je zo achter dan nog... alleen die %^%^%& playoffs.quote:Op zondag 23 april 2006 14:12 schreef twi het volgende:
"Laat je club maar in de steek" wordt er door de Feyenoorders gezongen aan die kneuzen die weggaan
quote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef jna het volgende:
Hey ik hoor Mitea...VROEMMMMMMm VROEMMMMM
Uiteraard, maar er gingen toch nooit mensen vroeg naar huis in De Kuip, omdat Feyenoord de trouwste supporters had?quote:
Idd, ik was ook op 410 en iedereen werd idd tegengehoudenquote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef Camplo het volgende:
[..]
Net als op 410 tegen Roda.
Gingen van die kneuzen weg bij 411 liet men ze niet meer terug toen ze het gejuich hoorde.
En terecht rot maar op op dan ook.
Nee, dan gaat ie tenminste niet mee.quote:Op zondag 23 april 2006 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Maduro zwaar geblesseerd, dat zou wel kut zijn, ook voor Oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |