Nog zo één met een boord voor ze kop. De enige echte club van Nederland is Feyenoord.quote:Op zondag 23 april 2006 14:16 schreef Shreyas het volgende:
Geweldig hoe Ajax in 2 wedstrijden Feyenoord weer volledig deklasseert tot subtopper. Want Ajax en PSV zijn toch écht de enige 2 topclubs die Nederland kent.![]()
En misschien was er een fase in het seizoen dat het even anders leek te zijn, uiteindelijk, aan het einde van het seizoen, blijkt maar weer hoe de verhoudingen werkelijk zijn.![]()
Vol I kan nu wel als onderzetter gebruikt worden..quote:Op zondag 23 april 2006 14:16 schreef Trancelocator het volgende:
DVD Vol. II: De onderzetter
quote:Op zondag 23 april 2006 14:16 schreef Shreyas het volgende:
Geweldig hoe Ajax in 2 wedstrijden Feyenoord weer volledig deklasseert tot subtopper. Want Ajax en PSV zijn toch écht de enige 2 topclubs die Nederland kent.![]()
En misschien was er een fase in het seizoen dat het even anders leek te zijn, uiteindelijk, aan het einde van het seizoen, blijkt maar weer hoe de verhoudingen werkelijk zijn.![]()
Lachen die play-offs. Feyenoord zal na dit seizoen ook wel tegen zijnquote:
Dat is toch het mooie....quote:Op zondag 23 april 2006 14:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
IEdereen zeek boukhari ook af en nu is ie een held
zo gaat dat in het voetbal
quote:Op zondag 23 april 2006 14:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nog zo één met een boord voor ze kop. De enige echte amateurclub van Nederland is Feyenoord.![]()
Zelfkennis...quote:Op zondag 23 april 2006 14:17 schreef Jajong het volgende:
1-4 1-4, kijk de stroom van successupporters hier!
quote:Op zondag 23 april 2006 14:17 schreef Jajong het volgende:
1-4 1-4, kijk de stroom van successupporters hier!
ja dit topic gaat zo snel,als ik alle posts ga zitten lezen issie alweer dicht voordat ik mijn post kan maken. en dan zal het waarschijnlijk ook al 1-5 staanquote:
Dat lijkt me dat nieuws een beetje irrelevant he.quote:
Maar geen topclubquote:Op zondag 23 april 2006 14:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nog zo één met een boord voor ze kop. De enige echte club van Nederland is Feyenoord.![]()
DVD Vol II: The Road to succes.... abruptly ended!quote:Op zondag 23 april 2006 14:16 schreef Trancelocator het volgende:
DVD Vol. II: De onderzetter
Ik erger me aan de kinderachtigheid van de Ajacieden hier. Blij zijn met winst is oké, maar dit is wel even iets anders.quote:Op zondag 23 april 2006 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Je lijkt wel compleet de weg kwijt jongen, gaat alles nog wel met je?
Ach, zonder play-offs had feyenoord UEFA cup gehad en nu hebben ze het ook. Het zou wel triest zijn als AZ het niet haalt, dat is de enige club die het verdient.quote:Op zondag 23 april 2006 14:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Lachen die play-offs. Feyenoord zal na dit seizoen ook wel tegen zijn.
Och, ik doelde ook een beetje op "Het Legioen" dat na 40 minuten t stadion alweer uit liepquote:
Bij vijf rijm ik: van Feyenoord wordt mijn pik niet stijf.quote:Op zondag 23 april 2006 14:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja dit topic gaat zo snel,als ik alle posts ga zitten lezen issie alweer dicht voordat ik mijn post kan maken. en dan zal het waarschijnlijk ook al 1-5 staan.
Deze vernedering kunnen de tere zieltjes van enkele Feyenoord-supporters niet aan.quote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard, maar er gingen toch nooit mensen vroeg naar huis in De Kuip, omdat Feyenoord de trouwste supporters had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |