Das toevalligquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:36 schreef Melusine het volgende:
[..]
Hahaha, mijn moeder is twee dagen vòòr moederdag jarig, en ik had ook al bedacht dat ik haar The Olive Branch ging geven! Toeval zeg![]()
Verder wil ik haar ook nog wel iets van Lush geven, maar ze heeft geen bad dus er valt aardig wat af. En ik heb ook al andere dingen voor haar, dus kan niet al te veel erbij doen.
Ik zat te denken of iets als dat Eau Roma water lekker zou zijn. Dacht ook nog even aan Cynthia Sylvia Stout maar weet dat nog niet zeker. Moeilijk...
Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou best een grote Lush-box willen hebben om m'n Lushspulletjes in op te bergen. En Lushwashandjes inderdaad. Lush-puffs, Lush pyjama, enz
Een speciaal Lush-zeeprek, waarin het mogelijk is je zeepjes afzonderlijk op te bergen, zodat ze geen geurtjes van andere zeepjes kunnen overnemen en dat je ook niet elke keer alles uit een zakje hoeft te halen.quote:
Leg je de hele vloer vol kranten en koop je van die spuitbussen van de Hemaquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mên, leuk idee, maar ik heb twee linkerhandjes.
Ik zal toch eerst een kastje moeten maken. En daar voorzie ik meer problemen mee dan met de verfquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Leg je de hele vloer vol kranten en koop je van die spuitbussen van de Hema![]()
Hahaha jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zal toch eerst een kastje moeten maken. En daar voorzie ik meer problemen mee dan met de verf.
Ja, naast de ijsmachinequote:Op dinsdag 25 april 2006 17:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Hahaha jada's hier ook het grootste probleem
maar misschien kom ik nog eens ergens een oud kastje tegen
Die toilettas heb ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben bij de Soap Story ook leuke washandjes en mandjes. Er staat geen Soap Story op dus dat hoeft niemand te weten
Maar volgens mij is het wel een gat in de markt als Lush ook aan de accessoires gaat. Dat reistasje van ze is bijvoorbeeld ook tof
Bneverquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:36 schreef Elefes het volgende:
[..]
Die toilettas heb ikEn hij is erg leuk, mag de volgende keer mee op vakantie
Het zou idd niet verkeerd zijn als ze wat aan opbergdingetjes gingen doen, en puffs, poederdonsjes (voor de poeders) etc. etc., er valt zoveel te bedenken!Ik zou het ook kopen.. Helemaal als het er zo schattig uit zag (net als de Bnever spulletjes bijvoorbeeld).
Daar zou ik mee teruggaan Bob. Dat is niet haalbaar om op te krijgen voor die tijd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:54 schreef Bob. het volgende:
Ik ben alleen weer zo stom geweest om te vergeten naar de datum op angels on bare skin te kijken en die is dus nog maar tot 20-05-6 goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |