quote:
Tuurlijk, de beste club van Nederland scoort er op los..quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het staat nu al 0-2 voor Ajax?![]()
![]()
Net zoals Ajacieden zich mateloos aan die stropdas ergerden.quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nagenoeg alle Feyenoord-supporters moesten niks van die DVD hebben hoor.
Niet liegen, boefjequote:Op zondag 23 april 2006 13:32 schreef Camplo het volgende:
Check de politiescanners uit Rotterdam. Rofl gaat flink los daar
Ook al ben ik Feyenoorder ik heb altijd al geroepen dat ik hoop dat az of groningen de voorrondes haalt, AZ omdat ze er gewoon recht op hebben (daar ze 2de zijn geworden), en groningen om te laten zien hoe kut dit systeem is.quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef gday het volgende:
Klopt wel hoor, maar ach.. na die veelbesproken DVD wil de Ajax-aanhang (en dus ook ik) ook wel een beetje lachen.
Als Ajax er in de play-offs straks uitvliegt tegen AZ of FC Grunn zal er toch nog een glimlach verschijnen bij de Rotterdammers, gok ik.
Feyenoord vs Politie.quote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Merkie het volgende:
Wat voor rellen zijn er dan precies?
Weet ik, geloof ook dat geen een Fok Feyenoorder hem heeft als ik toen het Feyenoord topic lasquote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, je zal als Feyenoorder hopen dat Ajax CL haalt in plaats van je eigen clubquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ook al ben ik Feyenoorder ik heb altijd al geroepen dat ik hoop dat az of groningen de voorrondes haalt, AZ omdat ze er gewoon recht op hebben (daar ze 2de zijn geworden), en groningen om te laten zien hoe kut dit systeem is.
Feyenoord en Ajax redden de play-offs. Verder is het natuurlijk hartstikke oneerlijk. AZ moet gewoon voorronde CL spelen, dat hebben ze bewezen door na 34 wedstrijden 2e te staan. Waarom moeten ze dan nog 4 extra wedstrijden spelenquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus, niet alleen omdat Ajax nu profiteert maar ik vind het wel wat hebben... op alle fronten was het tot de laatste speeldag spannend in de competitie en nu is het ook genieten...
En nu wachten tot Talpa het vanavond uit gaat zendenquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Nega het volgende:
[..]
Tuurlijk, de beste club van Nederland scoort er op los..
Sporten voor Jan en Pietquote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef BadRabbit het volgende:
De motorsport in Oss, het moet niet gekker worden
quote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef Saekerhett het volgende:
Hahahaha!!
Net op de radio: Het is rust bij Feyenoord - Ajax, het is 0-2............ tijd voor andere sporten
Ik had anders begrepen dat het een behoorlijk succes was....quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gebeurt ook wel, let maar opquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Urquhart het volgende:
Charisteas mag er ook wel eentje in leggen
linkje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |